Σε πάνελ της World Travel Market του Λονδίνου, στελέχη της τουριστικής αγοράς συζήτησαν την εμπλοκή της τεχνολογίας και τωμ βιώσιμων πρακτικών για τη διαχείριση του αντίκτυπου των επισκεπτών και τη μείωση του κόστους και των εκπομπών ρύπων σε τουριστικούς προορισμούς.
Οι ανάγκες για ύπαρξη στάρνταντ στον τουριστικό κλάδο και η κρατική υποστήριξη ήταν τα θέματα που προέκυψαν σε πάνελ με τίτλο “The Collaborative Journey to Net Positive Tourism” κατά τη World Travel Market του Λονδίνου.
Ο André Russ, αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης & Πωλήσεων για την EarthCheck είπε ότι η τουριστική βιομηχανία πρέπει να “λάβει κάποια αποφασιστική δράση για τον τρόπο με τον οποίο στην πραγματικότητα τελειοποιούμε αυτό που ονομάζεται ταξίδι”.
Στη συνέχεια, η Jessica Matthias, παγκόσμια διευθύντρια Βιωσιμότητας στη Sabre επεσήμανε ότι οι αριθμοί των επισκεπτών χρησιμοποιούνταν πάντα ως σημείο αναφοράς για την επιτυχία. “Πρέπει να αλλάξουμε αυτήν την αφήγηση για να δούμε πώς διαχειριζόμαστε τον αντίκτυπο των επισκεπτών. Χρειαζόμαστε συνέπεια στους στόχους”, είπε, προσθέτοντας ότι υπάρχουν “τεράστιες δυνατότητες για την τεχνολογία ώστε να διευκολύνει τα καλά ταξίδια”. Ήδη η Sabre διαθέτει ένα μοντέλο ταξιδιωτικού αντίκτυπου, το οποίο εμφανίζει στοιχεία σχετικά με τις μέσες εκπομπές ρύπων, για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν μεταξύ παρόμοιων πτήσεων και ελπίζει ότι αυτό θα γίνει εν τέλει βιομηχανικό πρότυπο. Ως μέρος του συνασπισμού Travalyst, η Sabre συνεργάζεται με άλλες ταξιδιωτικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών της, για να φέρει ακιόπιστες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας σε μεγαλύτερες αγορές. Η κα Matthias είπε ότι η συνεργασία με τις κυβερνήσεις στους προορισμούς αποτελεί τη Νο1 προτεραιότητα.
Η τεχνολογία ήταν επίσης ένα θέμα που ανέπτυξε ο Peter Krueger, επικεφαλής Στρατηγικής και διευθύνων σύμβουλος της Holiday Experiences στον Όμιλο TUI, ο οποίος περιέγραψε την επιτυχημένη εισαγωγή ηλιακών συλλεκτών στα ξενοδοχεία του ομίλου στην Τουρκία. Αυτό, όχι μόνο είχε τον θετικό αντίκτυπο της μείωσης των εκπομπών ρύπων, αλλά και μείωσε το κόστος της ενέργειας από 12-15 σεντ/ώρα σε 7 σεντ. Επεσήμανε ότι ο όμιλος είχε εξασφαλίσει κρατική άδεια για αγορά και ανέγερση ηλιακών συλλεκτών και τη σύνδεση τους στο δίκτυο, ενώ σχετικά με την εικόνα διεθνώς δήλωσε ότι “αυτό που μας κρατά πίσω αυτήν τη στιγμή είναι οι κυβερνήσεις στους προορισμούς”.
Μεταξύ των υφιστάμενων πρωτοβουλιών από διάφορους προορισμους, στο συγκεκριμένο πάνελ της World Travel Market αναφέρθηκε το πως ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ιαπωνίας μοιράστηκε τις επιτυχίες του “community tourism” για να βοηθήσει άλλες περιοχές. Επίσης, χρησιμοποίησε την τεχνολογία για να δώσει τη δυνατότητα στους τουρίστες να βλέπουν το πόσο πολυσύχναστοι είναι οι δημοφιλείς τοποθεσίες σε πραγματικό χρόνο, αλλά και να “ταιριάξει” όσους ενδιαφέρονται με δυνατότητες εθελοντισμού σε φάρμες.
Τέλος, η Αρχή Τουριστικής Ανάπτυξης της Ras Al Khaimah στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ανέφερε το πως μια διασυνοριακή συνεργασία τής επέτρεψε να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επισκεφθούν τις γειτονικές χώρες σε ώρες αιχμής, για να αποτρέψουν τον υπερτουρισμό.
.
Source: traveldailynews.gr