Virgin Atlantic has today announced the purchase of 10m USG per annum of SAF to be produced by Gevo, Inc. and supplied by Virgin Atlantic’s joint venture partner, Delta Air Lines.
Source: breakingtravelnews.com
Η Μαρίνα Σάττι σε ρόλο vlogger – Περνάει ένα 24ωρο με τους fans της και το μοιράζεται στα social media
Ideal Holdings: Σταθερή η στρατηγική επενδύσεων σε επιχειρήσεις-στόχους
Τη στρατηγική των αποδοτικών επενδύσεων σε εταιρείες-στόχους του ενδιαφέροντος της, τη χρηματοοικονομική δυναμική αλλά και το μέχρι τώρα χαρτοφυλάκιο της Ideal Holdings παρουσίασε στους αναλυτές η διοίκηση του ομίλου.Σύμφωνα με τον κ. Λάμπρο Παπακωνσταντίνου, πρόεδρο της Ideal Holdings μετά την αποεπένδυση από την Αstir Vitogiannis, η εισηγμένη θα διαθέτει πάνω από 130 εκατ. ευρώ διαθέσιμα […]
Ελλάδα: Μεγάλη αύξηση σε αφίξεις και έσοδα το 1ο τρίμηνο του 2024
Μεγάλη ήταν η αύξηση στις αεροπορικές αφίξεις από το εξωτερικό και στα έσοδα (ταξιδιωτικές εισπράξεις), το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023, σύμφωνα με το νέο στατιστικό δελτίο (Απρίλιος 2024) του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ). Διεθνείς αεροπορικές αφίξεις Το 1ο τρίμηνο του 2024, καταγράφηκαν 1,6 εκατ. […]
Mέση πληρότητα 63,5% το πρώτο τρίμηνο στα ξενοδοχεία της Αθήνας
Με μέση πληρότητα της τάξης του 63,5% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2024 για τα ξενοδοχεία της Αθήνας – δηλαδή κατά 5,9% θετικότερη απ’ αυτήν της αντίστοιχης περιόδου του 2023, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας – Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ). Την ίδια στιγμή, η Μέση Τιμή Δωματίου (ADR) Α΄ Τριμήνου 2024 διατηρήθηκε περίπου […]
#JobDay Αφετηρία – Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης από το skywalker.gr
Το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, διοργανώνει την Τρίτη 14 Μαΐου το #JobDay Αφετηρία – Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης με την υποστήριξη του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης. Πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ξάδερφος Skywalker» και πρόκειται για μια ημερίδα που περιλαμβάνει εργαστήρια ανάπτυξης ατομικών δεξιοτήτων. Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους […]
Mytilineos: Εξετάζει είσοδο σε διεθνές χρηματιστήριο, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου, εντός 12-18 μηνών
Το ενδεχόμενο εισαγωγής των μετοχών της σε διεθνές χρηματιστήριο, συμπεριλαμβανομένου του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, εντός των επόμενων 12-18 μηνών, εξετάζει η Mytilineos στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανασκόπησης. Ωστόσο, όπως τονίζεται από την εταιρεία, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής αξιολόγησης, η Mytilineos παραμένει προσηλωμένη στη συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, με την […]
Επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου για την υποχρέωση απασχόλησης ναυαγοσώστη στα ξενοδοχεία
Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των Υπουργών Υγείας και Τουρισμού, με αριθμό 6584/2024 (ΦΕΚ Β’ 2213) με την οποία καθορίζεται το θεσμικό πλαίσιο απασχόλησης ναυαγοσώστη στα τουριστικά καταλύματα. Σύμφωνα με την ΚΥΑ τα ξενοδοχεία πρέπει: Εφόσον διαθέτουν περισσότερα από πενήντα (50) δωμάτια και μία τουλάχιστον κολυμβητική δεξαμενή με βάθος μεγαλύτερο από ενάμισι (1,5) μέτρο, να προσλαμβάνουν […]
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
Για πρώτη φορά στις 25 Απριλίου όσοι θέλουν να επισκεφθούν τη Βενετία χωρίς να διανυκτερεύσουν θα πρέπει πλέον να πληρώσουν ένα μικρό τέλος της τάξεως των 5 ευρώ. Η ιδέα δεν είναι καινούργια και η εφαρμογή της έχει αναβληθεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια. «Είναι μια πολύ ωραία ιδέα αλλά δεν φαίνεται να είναι καλά μελετημένη», […]
Epsilon Net: Απόκτηση των εφαρμογών λογισμικού ERP ERMIS & HR MaSter της LAVISOFT
Σε έντονη κινητικότητά παραμένει ο κλάδος του επιχειρηματικού λογισμικού. Σε αυτό το κλίμα εντάσσεται η απόκτηση των εφαρμογών ERP ERMIS και HR MaSter της LAVISOFT A.E. από τον όμιλο Epsilon Net.Όπως τονίζεται σχετικά η διοίκηση, ο όμιλος συνεχίζει με σταθερά βήματα την υλοποίηση τεχνολογικών και επιχειρηματικών συνεργασιών με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς και […]
Αποκαλυπτικές στρατηγικές για το branding και το marketing τουριστικών προορισμών
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης αποκαλύπτει στρατηγικές για το branding και marketing τουριστικών προορισμών, τονίζοντας τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Σε μια εποχή όπου η τουριστική αγορά βιώνει σημαντικές διακυμάνσεις και ανταγωνισμό, η στρατηγική προσέγγιση στο branding, το management και το marketing των προορισμών καθίσταται πιο κρίσιμη από ποτέ. Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης, εξέχων ειδικός στον στρατηγικό […]