Οι Αμερικανοί θα ταξιδέψουν λιγότερο αυτή την άνοιξη από ό,τι τα τελευταία δύο χρόνια, με το 55% να σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές αυτή τη σεζόν, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την εταιρεία Vacasa.
Αυτό είναι το χαμηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί τα τελευταία δύο χρόνια, με διολίσθηση από 65% το 2023 και 56% το 2022.
Από το 55% των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν αυτή την άνοιξη, περίπου το ένα τρίτο (35%) δήλωσαν ότι θα ταξίδευαν κατά τη διάρκεια του Spring Break, από 41% το 2023.
Ο κύριος λόγος για να μην ταξιδέψουν φέτος ήταν να αποφύγουν τα πλήθη (44%).
Γιατί δεν θα ταξιδέψουν αυτή την άνοιξη
Από το 45% των Αμερικανών που δεν θα ταξιδέψουν αυτή την άνοιξη, οι περισσότεροι ανέφεραν ανησυχίες σχετικά με :
- Τον προϋπολογισμό (57%).
- Την εξοικονόμηση χρημάτων (26%).
Τον πληθωρισμό που τους ανάγκασε να κρατήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια σε αναμονή (20%) ή δεν είναι οικονομικά έτοιμοι να κάνει διακοπές (35%).
Μεταξύ εκείνων που δεν θα ταξιδέψουν αυτή την άνοιξη, το 22% των συμμετεχόντων είπε ότι ταξίδευαν κάποια άλλη στιγμή αργότερα φέτος.
Οι Αμερικανοί θα κάνουν πέντε ταξίδια κατά τη διάρκεια της άνοιξης, με τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου να είναι οι πιο δημοφιλείς (87%), αποκάλυψε η έρευνα. Πέρυσι, οι ταξιδιώτες σχεδίαζαν να κάνουν επτά ταξίδια όλη την άνοιξη.
Οι παραθαλάσσιοι προορισμοί αναδείχθηκαν κορυφαίες θέσεις αυτή την άνοιξη, σύμφωνα με την τελευταία ταξιδιωτική έρευνα της Vacasa.
Κορυφαίοι προορισμοί
Οι διακοπές στην πολιτεία αναδείχθηκαν ως οι πιο δημοφιλείς αυτή την άνοιξη (85%), από 76% το 2023. Μεταξύ εκείνων που σχεδίαζαν να κάνουν διακοπές στην πολιτεία, το 25% δήλωσε ότι θα έμενε στην περιοχή τους.
Οι παραθαλάσσιοι προορισμοί είναι κορυφαίοι φέτος, αυξάνοντας στο 58% από 48% την άνοιξη του 2023.
Άλλοι προορισμοί περιλαμβάνουν ταξίδια στις πόλεις (31%), προορισμούς αναψυχής (29%) και προορισμούς με βάση τα αξιοθέατα (27%).
Τα ταξίδια εμπνευσμένα από ταινίες ή τηλεόραση θα είναι δημοφιλή στο 19% των ταξιδιωτών Gen Z και Millennial.
Περίπου το 42% των συμμετεχόντων είπε ότι θα έκαναν διακοπές μόνοι τους, ειδικά όσοι ταξιδεύουν τα Σαββατοκύριακα.
Λόγοι για ανοιξιάτικα ταξίδια
Οι κορυφαίοι λόγοι που ανέφεραν οι ταξιδιώτες φέτος για τα ανοιξιάτικα ταξίδια ήταν :
- Οικογενειακές εκδηλώσεις (36%).
- Υπαίθρια αναψυχή (32%).
- Εκδηλώσεις που σχετίζονται με φίλους (26%).
- Φεστιβάλ/συναυλίες (21%).
- Εξερεύνηση εθνικών πάρκων (21%).
Ιδανική περίοδος για διακοπές
Κατά τη διάρκεια των ανοιξιάτικων διακοπών, η Ημέρα Μνήμης (29%), Η Γιορτή της Μητέρας (24%) και το Πάσχα (24%) ήταν οι πιο δημοφιλείς φέτος.
Περίπου το ένα τρίτο των ταξιδιωτών επιλέγουν διακοπές που τους βοηθούν να χαλαρώσουν και να αποσυνδεθούν (31%) ή να αισθάνονται ανανεωμένοι (28%).
Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών θα οδηγήσουν στον προορισμό τους (71%), ενώ το 48% σχεδιάζει να πετάξει.
Budget
Μια κοινή τάση που παρατηρήθηκε στην έρευνα ήταν η πρόθεση των ταξιδιωτών να επισκεφτούν έναν προορισμό που ταιριάζει στον προϋπολογισμό τους (45%), υψηλότερη από τους ταξιδιώτες του χειμώνα του 2023 (43%).
Περίπου το 59% των ταξιδιωτών που γνωρίζουν τον προϋπολογισμό λένε ότι ταξίδευαν πιο συχνά αυτή την άνοιξη από ό,τι την περασμένη άνοιξη.
Περίπου το 84% των ταξιδιωτών της άνοιξης έχουν αλλάξει τα σχέδιά τους ή τη συμπεριφορά προγραμματισμού τους για να έχουν μεγαλύτερη συνείδηση του προϋπολογισμού. Περίπου το 25% είπε ότι αναζητούσε προσφορές και ειδικές προσφορές. Το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών Gen Z και Millennial μοιράζουν το ταξίδι τους σε πολυτελή, βιωματικά καταλύματα και σε πιο προσιτή επιλογή (23% σε σύγκριση με 11% Gen X και παλαιότερες γενιές).
Οι ταξιδιώτες που γνωρίζουν τον προϋπολογισμό τους είναι πιο πιθανό να πάρουν τρένο ή λεωφορείο για να φτάσουν στους προορισμούς τους (20% σε σύγκριση με 3% των ατόμων που δεν γνωρίζουν τον προϋπολογισμό).
Διαμονή
Τα ενοικιαζόμενα καταλύματα αναδείχθηκαν ως ο αγαπημένος τύπος καταλύματος αυτή τη σεζόν (36%), από 31% από την άνοιξη του 2023.
Το 58% δήλωσε ότι προτιμά την ενοικίαση κατοικίας, καθώς προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, πρόσβαση σε ιδιωτικές ανέσεις (50%) και προσφέρει περισσότερο χώρο διαβίωσης κατά την παραμονή τους (45%).
Περίπου το 46% των συμμετεχόντων που ταξιδεύουν με παιδιά σχεδιάζουν να μείνουν σε τουριστικό κατάλυμα.
Από που αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους
Περίπου οι μισοί από τους Gen Z και Millennials δήλωσαν ότι αντλούν την έμπνευσή τους για τα ανοιξιάτικα ταξίδια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (49% σε σύγκριση με το Gen X και τις παλαιότερες γενιές). Η πλειονότητα των ταξιδιωτών (85%) είπε ότι τα τρέχοντα γεγονότα επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις (από 74% άλλων γενεών).
Οι Gen Z και Millennials φαίνεται να προτιμούν τα μεγαλύτερα ταξίδια, με το 44% να κάνει ταξίδια πολλών εβδομάδων ή μεγαλύτερα (σε σύγκριση με 23% για τη Gen X και τις παλαιότερες γενιές).
Source: tourismtoday.gr