TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ENGLISH-US / United Airlines: How a fresh perspective is reshaping loyalty
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

United Airlines: How a fresh perspective is reshaping loyalty

08/08/2025

As the aviation industry prepares to gather in Lisbon for World Aviation Festival 2025, United Airlines is bringing a bold new take on loyalty to the stage. Mike Petrella, Managing Director of Strategic Partnerships at United Airlines, will speak in the session “Traveller-First Loyalty: Creating meaningful end-to-end journeys”, part of the festival’s loyalty track.  The event runs from 7-9 October 2025 at the Feira Internacional de Lisboa (FIL), bringing together over 6,000 global executives, 600 speakers, and 400 exhibitors.
In a recent interview for WAF’s On-Demand series, Petrella shared how his AdTech background is helping United rethink the traveller journey from the ground up. “I’m not an airline guy,” he said.  “So I started with a blank sheet of paper.  For me, loyalty isn’t just about the flight; it’s about the emotion, the utility, and the feeling of being part of MileagePlus.”

Petrella’s approach focuses on personalisation across the entire journey; from inspiration and planning to the return home.  “We’re trying to understand what we can do to make the trip more immersive, more personal. Your trip, not just a random passenger’s,” he explained.

One of the most compelling shifts is United’s move to integrate loyalty into day-to-day life, not just travel.  “People are people whether they’re on a trip or not,” Petrella said. “Can you earn miles for a spin class?  Use miles for concert tickets?  We’re exploring partnerships that reflect how people actually live – grocery delivery, rideshare, wellness.  It’s about creating value beyond the airport.”

With personalisation comes complexity.  Petrella is clear about the need to balance relevance with restraint.  “We didn’t want to make the airplane look like Times Square,” he said.  “It’s about native experiences – offers that feel like part of the booking path, not random ads.  And sometimes, the right move is no message at all.”

United’s strategy is powered by privacy-safe data collaboration, with a strong emphasis on trust.  “We’re fully compliant with global regulations and proactive about protecting customer data,” Petrella said.  “Trust is paramount.  We collaborate internally and externally in clean rooms, always with integrity.”ADVERTISEMENTLooking ahead to the Lisbon event, Petrella is eager to learn from peers across the industry.  “There are brilliant minds in this space.  I’m excited to build partnerships, hear new ideas, and bring fresh thinking back to United and MileagePlus.”

This year’s World Aviation Festival will feature sixteen content tracks, including topics like AI, digital transformation, airline retail, and sustainability.  The loyalty track will spotlight how airlines are evolving their programmes to meet changing consumer expectations.

Older
Riyadh Air signs Amadeus global distribution agreement

Newer
Over 400 Global Buyers and Investors to Arrive in Costa Rica

Source: breakingtravelnews.com

Filed Under: ENGLISH-US Tagged With: from:breakingtravelnews.com

Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025 Με επίκεντρο τις επενδύσεις, τις υποδομές, την τεχνολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025, αναδεικνύοντας τη Ριβιέρα της Αθήνας όχι μόνο ως εμβληματική αστική τοποθεσία, αλλά ως πλαίσιο στρατηγικού διαλόγου για το μέλλον των επενδύσεων […]

Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα

Ο περιορισμός των επισκεπτών, η απόρριψη εσόδων από κρουαζιερόπλοια, ακόμη και η απαγόρευση των θορυβωδών βαλιτσών με ροδάκια είναι η εικόνα που συναντάται συχνά, σχεδόν καθημερινά, στο Ντουμπρόβνικ, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Μάτο Φρανκόβιτς, να προχωρά σε ριζοσπαστικές κινήσεις για να μετατρέψει μία από τις πλέον επιβαρυμένες από τον υπερτουρισμό πόλεις της Ευρώπης ξανά σε […]

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

Η πιο cool γειτονιά του κόσμου για το 2025 βρίσκεται στο Τόκιο – Με περισσότερα από 130 βιβλιοπωλεία

Στην καρδιά του Τόκιο υπάρχει μια γειτονιά που μοιάζει να έχει βγει από άλλη εποχή: το Jimbōchō. Γεμάτη μικρά βιβλιοπωλεία, καφέ και εστιατόρια με τοπικές γεύσεις, έχει υπάρξει στέκι διανοουμένων για δεκαετίες και σήμερα προσελκύει μια νέα γενιά επισκεπτών. Με περισσότερα από 100 καταστήματα αφιερωμένα στα βιβλία, η γειτονιά αυτή ξεχωρίζει για την ατμόσφαιρά της, […]

Πολύδροσος: Ένα ειδυλλιακό χωριό στην ορεινή Φωκίδα, μέσα σε καταπράσινη φύση (Βίντεο)

Η Πολύδροσος (και όχι «το Πολύδροσο», όπως αναγράφεται λανθασμένα ορισμένες φορές) βρίσκεται στη Φωκίδα, όντας χτισμένη στις βορειοανατολικές πλαγιές του Παρνασσού, σε υψόμετρο 380 μέτρων. Για την περιοχή της, μάλιστα, παραμένει σημαντικό κεφαλοχώρι, αριθμώντας πληθυσμό 1.027 μόνιμων κατοίκων (σύμφωνα με την απογραφή του 2021). Διοικητικά το χωριό υπάγεται πλέον στον διευρυμένο Δήμο Δελφών, κάτι που […]

A Princess Cruises Cocktail Collection by Global Mixologist Rob Floyd Now Available on Amazon

Created in partnership with Princess Cruises, world-renowned global mixologist and Princess ambassador Rob Floyd presents Sip at Sea: A Princess Cruises Cocktail Collection – an imaginative and interactive cocktail book now available on Amazon and onboard all 17 Princess ships. Featuring a collection of guest-favorite cocktails and mocktails from across the fleet, the book includes […]

FAIRMONT MAYAKOBA REIMAGINES DÍA DE MUERTOS WITH BESPOKE THREE-DAY CELEBRATION

Fairmont Mayakoba, the luxury beachfront haven set in the heart of Mexico’s Riviera Maya, unveils a multi-day celebration of Día de Muertos, one of the country’s most vibrant and beloved holidays. From October 31 to November 2, the idyllic seaside escape will bring treasured traditions to life through vibrant celebrations, hands-on workshops, and chef-driven experiences […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο
  • Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα
  • Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια
  • Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό
  • Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Λιλικάς με… καπέλο το Βενέτικο
  • Μυτιλήνη: Βρέφος έπαθε εγκαύματα από ζεστό ρόφημα που έριξε η σερβιτόρα
  • Πέντε αδέσποτα βρήκαν οικογένεια στην εκδήλωση του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
  • Τραγωδία στο Πλωμάρι – Ανασύρθηκε νεκρή γυναίκα
  • Αναγεννάται το «Βαλιδέ τζαμί»: Η ιστορία της Μυτιλήνης ζωντανεύει
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ