Οι επαγγελματίες Βρετανοί ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν το 2024. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο θα παίξουν παράγοντες όπως η αύξηση του κόστους, η αλλαγή των εργασιακών συνηθειών και η αυξημένη εστίαση στα βιώσιμα ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Uber for Business.Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι τα ταξίδια ήταν μια αυξανόμενη επιχειρηματική προτεραιότητα φέτος για το 89% των 250 εταιρικών ταξιδιωτικών αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο.Πάνω από το ήμισυ (53%) δήλωσε ότι ο πληθωρισμός και το αυξανόμενο κόστος ταξιδιού αναμένεται να συμβάλουν σε υψηλότερους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς το 2024.Το 52% πιστεύει ότι τα υβριδικά πρότυπα εργασίας και οι εντολές επιστροφής στο γραφείο θα επίσης διογκώνουν τους προϋπολογισμούς.Περίπου οι μισοί (51%) δήλωσαν ότι η ικανοποίηση των απαιτήσεων ESG των οργανισμών τους για πιο βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια θα ωθούσε επίσης τις δαπάνες.Ανησυχία για το κλίμαΗ έρευνα διαπίστωσε ότι οι αυξανόμενες ανησυχίες για το κλίμα οδηγούσαν ήδη σε «σημαντικές αλλαγές» στις ταξιδιωτικές πολιτικές για το 61% των αγοραστών.Το 39% είπε ότι η αναφορά ESG ήταν «υψηλής προτεραιότητας» κατά την επιλογή προμηθευτών και συνεργατών.Επαγγελματικά ταξίδια και τεχνητή νοημοσύνηΣχεδόν όλοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα (97%) σχεδιάζουν να δώσουν προτεραιότητα στην υιοθέτηση νέας τεχνολογίας για να «συμβαδίσουν με τις εξελισσόμενες απαιτήσεις» το 2024.
- Ποσοστό 77% δήλωσαν ότι μπορούσαν ήδη να «αισθανθούν την επιρροή» της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία τους.
- Για το 92% ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα «κλιμακωθεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».
- Το 31% αναφέρει ότι το ΑΙ ότι θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά τους «πιο ενδιαφέρουσα».
- Το 26% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη «μπορεί να ανταγωνιστεί τη δουλειά τους».
Source: tourismtoday.gr