Ο μεγαλύτερος Κινεζικός τουριστικός όμιλος, Trip.com, με brand όπως τα Ctrip and Qunan, σχεδιάζει την επέλασή του στην Ευρώπη, διεκδικώντας μερίδιο αγοράς από τη Booking και την Expedia.
Μετά την ανάκαμψη των ταξιδιών των Κινέζων, και παρά τη μικρή ακόμη διείσδυσή του στην Ευρωπαϊκή αγορά, η οποία καθυστέρησε εξαιτίας της πανδημίας, η εταιρία εμφανίζεται προετοιμασμένη να αναταράξει τις ισορροπίες στην ευρωπαϊκή ταξιδιωτική αγορά.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή ΕΜΕΑ της Trip.com, Andy Washington, στο FVW, η εταιρία θα επιδιώξει να γίνει ένας από τους κορυφαίους παίκτες της Ευρωπαϊκής αγοράς, με κυριότερες αγορές τη Γερμανία, το Ην. Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία.
Κλειδί στη στρατηγική της στην Ευρώπη θα είναι η προσαρμογή της στις νέες αγορές. Για το λόγο αυτό βρίσκεται στη διαδικασία διαμόρφωσης προσφοράς υπηρεσιών ανά αγορά, προσαρμοσμένων στις ταξιδιωτικές συνήθειες, τα προϊόντα, τα κανάλια κρατήσεων και τις μεθόδους πληρωμών κάθε χώρας.
Ο όμιλος Trip.com είναι κινεζικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων που ιδρύθηκε το 1999 στη Σαγκάη και ειδικεύεται στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Ο όμιλος συγκεντρώνει πολλές τουριστικές εταιρείες όπως οι OTAs Trip.com, Ctrip και Qunar, καθώς και η μηχανή μετα-αναζήτησης Skyscanner.
Source: tornosnews.gr