Σε Ίδρυμα μετατρέπεται ολόκληρος ο όμιλος εταιρειών του τουρ οπερέιτορ Alltours, όπως αποκάλυψε το ιδιοκτήτης του Willi Verhuven, σε συνέντευξη Τύπου με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων το οικονομικό έτος 2022/2023, που έκλεισε στις 31 Οκτωβρίου.
Όπως είπε, έχει ήδη δρομολογηθεί το Alltours Foundation, που θα περιλαμβάνει όλες τις εταιρείες του Ομίλου, δηλαδή τους τουριστικούς πράκτορες Alltours και Byebye, την αλυσίδα ταξιδιωτικών πρακτορείων Alltours Reisecenter με περίπου 170 γραφεία, το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού Viajes Allsun και την Alltours Espana με 30 ξενοδοχεία Allsun στη Μαγιόρκα, τα Κανάρια Νησιά και την Κρήτη. Το οικονομικό έτος 2022/2023, ο όμιλος κατέγραψε κέρδη περίπου 74 εκατ. ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων.
Η μετατροπή του Ομίλου σε Ίδρυμα σημαίνει ότι οι εταιρείες δεν μπορούν ούτε να δοθούν κληρονομιά σε οποιονδήποτε ούτε να πουληθούν, όπως τόνισε ο Willi Verhuven.
Σκοπός του Ιδρύματος είναι να διατηρήσει τον όμιλο Alltours στη σημερινή του μορφή και να υποστηρίξει άπορα παιδιά σε όλο τον κόσμο. Ο Alltours δραστηριοποιείται πολύ σε αυτόν τον τομέα από το 2006, τόνισε ο κ.Verhuven, μεταξύ άλλων, με έργα στη Σρι Λάνκα και την Ινδία. Στο μέλλον, όλα τα κέρδη, μείον τις απαραίτητες επενδύσεις, θα χρησιμοποιούνται για τη βοήθεια παιδιών που έχουν ανάγκη.
Ο ίδιος ο κ.Verhuven θέλει να αποσυρθεί από τις επιχειρησιακές δραστηριότητες μεσοπρόθεσμα και να επικεντρωθεί κυρίως στον ξενοδοχειακό τομέα στο συμβουλευτικό συμβούλιο του ιδρύματος.
Τα αποτελέσματα
Ο όμιλος εταιρειών Alltours συνέχισε να αναπτύσσεται κατά το οικονομικό έτος 2022/2023. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 21% σε περίπου 74 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 7%. Ο αριθμός των ταξιδιωτών παρέμεινε σταθερός σε σύγκριση με το ισχυρό προηγούμενο έτος σε περίπου δύο εκατομμύρια επισκέπτες.
Το Alltours είχε ήδη ξεπεράσει το επίπεδο πριν από τον κορωνοϊό το οικονομικό έτος 2021/2022.
Χάρη σε έναν «πολύ αποτελεσματικό τρόπο εργασίας, καταφέραμε να «απορροφήσουμε ένα μεγάλο μέρος των αυξήσεων κόστους εσωτερικά και έτσι να διατηρήσουμε τις τιμές για τους πελάτες μας σχετικά σταθερές σε σύγκριση με τον μέσο όρο του κλάδου», δήλωσε ο κ.Verhuven.
Η μεγαλύτερη αύξηση των εργασιών του καταγράφηκε στην Τουρκία και την Ελλάδα, ενώ η Ισπανία παρέμεινε στο επίπεδο του προηγούμενου έτους.
Ο κ.Verhuven είναι αισιόδοξος για τη νέα τουριστική χρονιά. «Οι άνθρωποι θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα. Θέλουν να ταξιδέψουν, παρά και ειδικά λόγω των πολλών κρίσεων», είπε.
Η πτώση του πληθωρισμού θα έχει επίσης θετικό αντίκτυπο, με στόχο για την επόμενη χρονιά αύξηση της πελατείας κατά 3% και των πωλήσεων κατά 6%.
Ως προς τις τιμές εξέφρασε την εκτίμηση ότι το 2024 θα υπάρξει ήπια αύξηση της τάξης του 3% ή 4%, που σημαίνει ότι οι διακοπές ναι μεν δεν θα ακριβύνουν ιδιαίτερα, όμως δεν θα είναι και φθηνότερες.
Source: tornosnews.gr