Η TUI έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι θα αναπτύξει μια νέα μάρκα πολυτελών ξενοδοχείων. Τώρα γίνονται γνωστές οι πρώτες λεπτομέρειες: Η νέα μάρκα ονομάζεται «The Mora» και προέρχεται από τη φερώνυμη λατινική λέξη για το διάλειμμα.
Τα ξενοδοχεία αυτού του brand θα προσφέρουν χαλαρή, σύγχρονη πολυτέλεια με προσαρμοσμένες και ευέλικτες υπηρεσίες. Έτσι δεν θα υπάρχουν καθορισμένες ώρες γευμάτων. Εάν ο πελάτης θέλει να πάρει πρωινό στις 2 μ.μ., αυτό θα είναι δυνατό, σύμφωνα με την TUI. Επιπλέον, ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει όχι μόνο την ώρα για ένα μασάζ, αλλά και την τοποθεσία στους χώρους του ξενοδοχείου. Η φροντίδα των παιδιών επίσης θα είναι πιο εξατομικευμένη από πριν.
Πρώτο Mora την άνοιξη του 2024
Το νέο brnad θα απευθύνεται σε άτομα με υψηλό εισόδημα που επενδύoυν σε εμπειρίες και όχι σε αγαθά.
Η TUI θέλει να προσφέρει σε αυτούς τους πελάτες ένα διάλειμμα από την καθημερινή ζωή, κάτι που ενέπνευσε την επωνυμία. Δεδομένου ότι οι εμπειρίες είναι σημαντικές για αυτούς τους πελάτες, τα “The Mora” θα δίνουν έμφαση στις αυθεντικές εκδρομές και θα συνεργαστούν με τοπικούς παρόχους.
Το πρώτο ξενοδοχείο του brand, που θα λειτουργήσει την άνοιξη του 2024, θα είναι το Mora Zanzibar, ένα θέρετρο 250 δωματίων. Το ακίνητο πέντε αστέρων, το οποίο άνοιξε στα τέλη του 2022 ως Emerald Zanzibar, αποκτήθηκε πρόσφατα από το ξενοδοχειακό fund της TUI και τώρα τοποθετείται ως The Mora.
Η τοποθεσία για το δεύτερο Mora δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Εξετάζονται, σύμφωνα με πληροφορίες, περιπτώσεις ξενοδοχειακών ακινήτων στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Νότια Αφρική, την Ταϊλάνδη και την Ινδονησία.
Επέκταση του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων
Ο Όμιλος TUI βλέπει περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης στον κλάδο των ξενοδοχείων αναψυχής και σχεδιάζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του από 424 ξενοδοχεία σε 600 μεσοπρόθεσμα. Η TUI Hotels & Resorts είναι ένας από τους μοχλούς ανάπτυξης του διεθνούς τουριστικού ομίλου με έδρα το Ανόβερο. Από τα μέσα του 2022, το τμήμα παράγει σταθερά θετικά αποτελέσματα πάνω από τα αντίστοιχα προ πανδημίας επίπεδα.
Το οικονομικό έτος 2023, δρομολογήθηκε η ένταξη 41 νέων ξενοδοχείων, μέσα από ένα συνδυασμό επενδυτικών συνεργασιών, διαχείρισης και συμφωνιών franchise.
Η TUI θα επικεντρωθεί σε ένα χαρτοφυλάκιο 12 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων. Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει παγκόσμιες ξενοδοχειακές μάρκες όπως RIU, Robinson, TUI Blue και TUI Magic Life καθώς και τοπικές μάρκες όπως Atlantica, Grupotel, Iberotel και Akra. Το παγκόσμιο fund ξενοδοχείων της TUI διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών έργων. Προσφέρει στους θεσμικούς επενδυτές μια επένδυση σε ξενοδοχειακά ακίνητα που λειτουργούν με την τεχνογνωσία της TUI και των διεθνούς φήμης επωνυμιών της.
Source: tornosnews.gr