Η εορταστική ανάπαυλα με την οικογένεια φαίνεται ότι κουράζει τους Αμερικανούς, αφού 7 στους 10 δηλώνουν ότι έχουν ανάγκη από ξεχωριστές διακοπές για να χαλαρώσουν πλήρως μόλις περάσουν οι γιορτές.
Ειδικότερα, έρευνα σε 2.000 ενήλικες Αμερικανούς της IHG Hotels & Resorts, σε συνεργασία με το OnePoll, έδειξε ότι το 71% χρειάζεται ξεχωριστές διακοπές από την οικογένεια για να ξεκουραστεί. Το 60% αναφέρει ότι θέλει να πάρει έναν υπνάκο σε ένα άνετο, ευρύχωρο κρεβάτι, το 46% να απολαύσει ένα τζακούζι και το 42% να περάσει μια μέρα χαλάρωσης σε ένα σπα.
Ο Connor Smith, Αντιπρόεδρος του Masterbrand Strategy της IHG Hotels & Resorts, δήλωσε ότι συχνά οι διακοπές συνδυάζονται με ταξίδι για να δούμε αγαπημένα πρόσωπα, την οικογένεια ή φίλους. Όμως, στη συνέχεια οι άνθρωποι θέλουν να χαλαρώσουν, θέλουν να τους φροντίσουν, να απολαύσουν ένα πρωινό ή ένα ποτήρι κρασί σε ξενοδοχείο, χωρίς την έγνοια για τον καθαρισμό του δωματίου τους το πρωί.
Για τους ταξιδιώτες που επιλέγουν να μη μείνουν με φίλους και συγγενείς, περισσότεροι από τους μισούς (55%) στρέφονται στα ξενοδοχεία για ανάπαυλα. Οι κύριοι λόγοι είναι:
- Θέλουν να έχουν περισσότερο χώρο για τον εαυτό τους (34%),
- Επιθυμούν να χαλαρώσουν και να τους φροντίζει κάποιος άλλος (34%),
- Να περάσουν λίγο χρόνο ηρεμίας (32%),
- Να είναι ο εαυτός τους (29%)
- Να μην έχουν την έγνοια να μαζέψουν πιάτα και να καθαρίσουν μετά τα γεύματα (27%).
Κορυφαία επιθυμία των ταξιδιωτών για χαλάρωση είναι:
α) να μείνουν κάπου ήσυχα και χωρίς να νοιάζονται για υποχρεώσεις της καθημερινότητας (86%),
β) να πάνε κάπου όπου μπορούν να έχουν το δικό τους χώρο και να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους (83%).
Οι 10 κορυφαίο λόγοι που οι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία για τις διακοπές της εορταστικής περιόδου:
- Θέλουν να έχουν περισσότερο χώρο για τον εαυτό σας 34%
- Χαλάρωση και φροντίδα 34%
- Να περάσουν για λίγο ήσυχα 32%
- Να γίνουν ο αυθεντικός εαυτός τους 29%
- Δεν χρειάζεται να καθαρίζουν μετά τα γεύματα 27%
- Να κοιμηθούν καλύτερα 27%
- Δεν χρειάζεται να στρώνουν το κρεβάτι ή να κάνουν δουλειές 25%
- Έχουν στη διάθεσή τους υπηρεσία δωματίου για να φάνε ακόμη και στο κρεβάτι 24%
- Πρόσβαση σε περισσότερες ανέσεις 24%
- Περισσότερος χώρος για οικογένεια και συντρόφους 23%
«Η διαμονή σε ξενοδοχείο τις γιορτές δίνει στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να αναζωογονηθούν και να συμμετάσχουν ξανά στις γιορτές με τους δικούς τους όρους. Όταν οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια ή μετά την περίοδο των διακοπών, μπορούν να εμφανιστούν ως ο εαυτός τους και να αφήσουν τα υπόλοιπα σε εμάς», λέει ο Connor Smith, προβάλλοντας τα 6.000 ξενοδοχεία σε 19 brands της αλυσίδας IHG Hotels & Resorts.
Source: tornosnews.gr