Το ξενοδοχείο ενισχύει την ανταγωνιστικότητά του προβάλλοντας τον προορισμό, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με τον επισκέπτη και αυξάνοντας κρατήσεις και αναγνωρισιμότητα.
Η οπτική προβολή του προορισμού μέσα στον οποίο δραστηριοποιείται ένα ξενοδοχείο αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η σύνδεση του καταλύματος και του προορισμού είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μέσα από τις προβαλλόμενες εικόνες, φέρνει τον επισκέπτη σε επαφή με την τοπική κουλτούρα, τους ντόπιους, το φυσικό περιβάλλον, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό, την ιστορία και άλλα χαρακτηριστικά της περιοχής.
Φωτογραφίες που απεικονίζουν τη μοναδικότητα, την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα ενός προορισμού, είναι τρία βασικά στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση των ταξιδιωτών, να μετατρέψουν την αναζήτησή τους σε κράτηση.
Όπως επισημαίνει ο Κύρος Ασφής, με εξειδίκευση στο digital marketing ξενοδοχείων, στο άρθρο του σχετικά με τα 5 στάδια του ταξιδιού, το ξενοδοχείο για να αυξήσει τις κρατήσεις του πρέπει να στοχεύσει αποτελεσματικά στους εν δυνάμει επισκέπτες (και συγκεκριμένα στο στάδιο του Ονείρου και το στάδιο της έρευνας/αναζήτησης). Για να το πετύχει αυτό οφείλει μέσω του οπτικού περιεχομένου που δημιουργεί και διανείμει στα διάφορα ψηφιακά κανάλια του, να μεταφέρει την συνολική εμπειρία διαμονής στον προορισμό και όχι μόνο το κατάλυμα.
Οι εμπειρίες που αποκομίζουν οι επισκέπτες, μεγαλώνουν την ενίσχυση εμπιστοσύνης των μελλοντικών τουριστών. Μια βαθιά σχέση του συνειδητοποιημένου επισκέπτη με το κατάλυμα και η σύνδεση του με τον προορισμό, δημιουργεί συναισθηματικό αντίκτυπο, μ’ αποτέλεσμα την αφοσίωση και την επαναληπτικότητα του.
Η μοναδικότητα, αναγνωρισιμότητα και η ελκυστικότητα ενός προορισμού, είναι τρία βασικά στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση των ταξιδιωτών, να μετατρέψουν την αναζήτησή τους σε κράτηση. Στο πλαίσιο της στρατηγικής φωτογράφισης, είναι απαραίτητο να περιλαμβάνονται αυθεντικές εικόνες τόσο της θέσης του καταλύματος στο περιβάλλον, όσο και του προορισμού, που ν’ αποτυπώνουν τα εξής:
Όλο και περισσότερα καταλύματα ενσωματώνουν πλέον πληροφοριακό υλικό στις διαφημιστικές τους καμπάνιες, εμπλουτίζοντας τα websites τους με φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα που προβάλλουν τον προορισμό όπου βρίσκονται. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα τους και διαμορφώνουν μια ισχυρή τουριστική ταυτότητα, προσελκύοντας πιο συνειδητοποιημένους επισκέπτες.
Η επιτυχία και η ανάπτυξη ενός τουριστικού καταλύματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την προβολή και την προώθηση του προορισμού, καθώς δίνει προστιθέμενη αξία τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τις τοπικές κοινωνίες.
Σπούδασε φωτογραφία στις Βρυξέλλες (Βέλγιο 1986-1990) στο τμήμα της Ανωτέρας Σχολής Καλών Τεχνών “Le 75”. Από το 1992 δραστηριοποιείται ως επαγγελματίας φωτογράφος πάνω στη διαφημιστική φωτογραφία, ενώ από το 2004, έχει αφιερωθεί αποκλειστικά πάνω στη τουριστική βιομηχανία.Είναι βραβευμένος από τα Tourism Awards το 2014 και το 2022. Αναλαμβάνει projects στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συνεργάζεται με ξενοδοχειακές αλυσίδες, περιφέρειες, οργανισμούς, ιδρύματα, μουσεία, διαφημιστικές εταιρείες και αρχιτεκτονικά γραφεία.
Source: traveldailynews.gr