TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Το ξενοδοχείο ως πρεσβευτής του προορισμού: Η δύναμη της οπτικής προβολής
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Το ξενοδοχείο ως πρεσβευτής του προορισμού: Η δύναμη της οπτικής προβολής

15/04/2025

Το ξενοδοχείο ενισχύει την ανταγωνιστικότητά του προβάλλοντας τον προορισμό, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με τον επισκέπτη και αυξάνοντας κρατήσεις και αναγνωρισιμότητα.

Η οπτική προβολή του προορισμού μέσα στον οποίο δραστηριοποιείται ένα ξενοδοχείο αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η σύνδεση του καταλύματος και του προορισμού είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μέσα από τις προβαλλόμενες εικόνες, φέρνει τον επισκέπτη σε επαφή με την τοπική κουλτούρα, τους ντόπιους, το φυσικό περιβάλλον, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό, την ιστορία και άλλα χαρακτηριστικά της περιοχής.
Φωτογραφίες που απεικονίζουν τη μοναδικότητα, την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα ενός προορισμού, είναι τρία βασικά στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση των ταξιδιωτών, να μετατρέψουν την αναζήτησή τους σε κράτηση.
Όπως επισημαίνει ο Κύρος Ασφής, με εξειδίκευση στο digital marketing ξενοδοχείων, στο άρθρο του σχετικά με τα 5 στάδια του ταξιδιού, το ξενοδοχείο για να αυξήσει τις κρατήσεις του πρέπει να στοχεύσει αποτελεσματικά στους εν δυνάμει επισκέπτες (και συγκεκριμένα στο στάδιο του Ονείρου και το στάδιο της έρευνας/αναζήτησης). Για να το πετύχει αυτό οφείλει μέσω του οπτικού περιεχομένου που δημιουργεί και διανείμει στα διάφορα ψηφιακά κανάλια του, να μεταφέρει την συνολική εμπειρία διαμονής στον προορισμό και όχι μόνο το κατάλυμα.
Οι εμπειρίες που αποκομίζουν οι επισκέπτες, μεγαλώνουν την ενίσχυση εμπιστοσύνης των μελλοντικών τουριστών. Μια βαθιά σχέση του συνειδητοποιημένου επισκέπτη με το κατάλυμα και η σύνδεση του με τον προορισμό, δημιουργεί συναισθηματικό αντίκτυπο, μ’ αποτέλεσμα την αφοσίωση και την επαναληπτικότητα του.
Η μοναδικότητα, αναγνωρισιμότητα και η ελκυστικότητα ενός προορισμού, είναι τρία βασικά στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση των ταξιδιωτών, να μετατρέψουν την αναζήτησή τους σε κράτηση. Στο πλαίσιο της στρατηγικής φωτογράφισης, είναι απαραίτητο να περιλαμβάνονται αυθεντικές εικόνες τόσο της θέσης του καταλύματος στο περιβάλλον, όσο και του προορισμού, που ν’ αποτυπώνουν τα εξής:

Όλο και περισσότερα καταλύματα ενσωματώνουν πλέον πληροφοριακό υλικό στις διαφημιστικές τους καμπάνιες, εμπλουτίζοντας τα websites τους με φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα που προβάλλουν τον προορισμό όπου βρίσκονται. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα τους και διαμορφώνουν μια ισχυρή τουριστική ταυτότητα, προσελκύοντας πιο συνειδητοποιημένους επισκέπτες.
Η επιτυχία και η ανάπτυξη ενός τουριστικού καταλύματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την προβολή και την προώθηση του προορισμού, καθώς δίνει προστιθέμενη αξία τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τις τοπικές κοινωνίες.

Σπούδασε φωτογραφία στις Βρυξέλλες (Βέλγιο 1986-1990) στο τμήμα της Ανωτέρας Σχολής Καλών Τεχνών “Le 75”. Από το 1992 δραστηριοποιείται ως επαγγελματίας φωτογράφος πάνω στη διαφημιστική φωτογραφία, ενώ από το 2004, έχει αφιερωθεί αποκλειστικά πάνω στη τουριστική βιομηχανία.Είναι βραβευμένος από τα Tourism Awards το 2014 και το 2022. Αναλαμβάνει projects στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συνεργάζεται με ξενοδοχειακές αλυσίδες, περιφέρειες, οργανισμούς, ιδρύματα, μουσεία, διαφημιστικές εταιρείες και αρχιτεκτονικά γραφεία.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26

Wizz Air introduces six new or modified routes to and from Athens and Thessaloniki in the winter flight schedule of 2025/26. Specifically, the airline will offer routes to Athens from -Bratislava, starting on December 15, 3 times a week, with A321neo aircraft) – Bucharest (Aurel Vlaicu), starting on October 27 and 3 weekly flights. On […]

Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions

Tον πλήρη έλεγχο της κυπριακής εταιρείας Advanced Management Solutions Ltd απέκτησε η REAL CONSULTING, μετά και την κατοχύρωση και του υπολοίπου 40% του μετοχικού κεφαλαίου της.Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σε 2,044 εκατ. ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει του Adjusted LTM EBITDA της εταιρείας, που ανήλθε σε 552 χιλ.ευρώ. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 2 Οκτωβρίου […]

Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism

The Minister of Tourism, Mrs. Olga Kefalogianni, visited Pieria, following an invitation from the Pierian Tourism Development and Promotion Organization (POTAP), as part of actions to strengthen and promote mountain tourism. The Minister began her visit from the Information Center of the Olympus National Park Management Unit, where she was informed about the initiatives to […]

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού

Την Πιερία επισκέφθηκε η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έπειτα από πρόσκληση του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), στο πλαίσιο δράσεων για την ενίσχυση και ανάδειξη του ορεινού τουρισμού. Η Υπουργός ξεκίνησε την επίσκεψή της από το Κέντρο Πληροφόρησης της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, όπου ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες προστασίας του μοναδικού […]

Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025 Με επίκεντρο τις επενδύσεις, τις υποδομές, την τεχνολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025, αναδεικνύοντας τη Ριβιέρα της Αθήνας όχι μόνο ως εμβληματική αστική τοποθεσία, αλλά ως πλαίσιο στρατηγικού διαλόγου για το μέλλον των επενδύσεων […]

Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα

Ο περιορισμός των επισκεπτών, η απόρριψη εσόδων από κρουαζιερόπλοια, ακόμη και η απαγόρευση των θορυβωδών βαλιτσών με ροδάκια είναι η εικόνα που συναντάται συχνά, σχεδόν καθημερινά, στο Ντουμπρόβνικ, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Μάτο Φρανκόβιτς, να προχωρά σε ριζοσπαστικές κινήσεις για να μετατρέψει μία από τις πλέον επιβαρυμένες από τον υπερτουρισμό πόλεις της Ευρώπης ξανά σε […]

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26
  • Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions
  • Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism
  • Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
  • Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Οι ψευδαισθήσεις της δημοσιότητας και η ανάγκη για αυθεντικά πρότυπα
  • Τροχαίο στη Μόρια: 23χρονος τραυματίστηκε σε ανατροπή μοτοσικλέτας
  • Μυτιλήνη: Οδηγός συνελήφθη υπό επήρεια αλκοόλ – Κίνδυνος στον δρόμο!
  • Ο 46χρονος στη Μυτιλήνη που εξαπάτησε ηλικιωμένους για μεγάλα ποσά – 42.000 εύρω
  • Τρόμος στη νύχτα έξω από την Πέτρα: Άλογο πετάχτηκε στο δρόμο – Η οδηγός σώθηκε από θαύμα!
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ