Χωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε ο πλειστηριασμός του θρυλικού ξενοδοχείου Pink Palace στον Άγιο Γόρδιο Κέρκυρας. Η διαδικασία θα επαναληφθεί, με τιμή εκκίνησης τα 5 εκατ. ευρώ.
Χωρίς πλειοδότες ολοκληρώθηκε ο πλειστηριασμός για το ιστορικό ξενοδοχείο Pink Palace στον Άγιο Γόρδιο της Κέρκυρας, με αποτέλεσμα η διαδικασία να κηρυχθεί άγονη. Ο πλειστηριασμός θα επαναληφθεί το προσεχές διάστημα, με τιμή πρώτης προσφοράς τα 5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του corfupress, το ξενοδοχείο, καταχωρημένο στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος ως “Ροζ Οδύσσεια”, είναι κατηγορίας δύο αστέρων και βρίσκεται σε οικόπεδο 5.353 τ.μ. Το συγκρότημα περιλαμβάνει έξι κτίρια με συνολική επιφάνεια 2.862 τ.μ., διαθέτει 85 δωμάτια και 164 κλίνες, ενώ λειτουργεί εποχικά από Μάιο έως Οκτώβριο.
Στις εγκαταστάσεις περιλαμβάνονται υποδοχή, εστιατόριο, μπαρ, κομμωτήριο, internet café, γραφείο ταξιδίων και χώρος αποσκευών. Διαθέτει επίσης υπαίθριο πάρκινγκ, βιολογικό καθαρισμό και υδατοδεξαμενή. Το πλεονέκτημα του συγκροτήματος είναι η τοποθεσία του, καθώς τα περισσότερα δωμάτια έχουν ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα και απέχουν μόλις 350 μέτρα από την παραλία του Αγίου Γορδίου, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της δυτικής Κέρκυρας.
Η ιστορία του Pink Palace
Το Pink Palace Κέρκυρα αποτέλεσε για δεκαετίες σημείο αναφοράς για τη νεανική διασκέδαση και ιδιαίτερα για backpackers και low-cost ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα των κτιρίων και οι φημισμένες βραδιές του το κατέστησαν έναν από τους πιο ιδιοσυγκρασιακούς ξενώνες της Ευρώπης.
Διαβάστε επίσης → Η Hilton επεκτείνεται στην Ελλάδα, πότε ανοίγει το Conrad Corfu
Ωστόσο, η αλλαγή στις ταξιδιωτικές τάσεις και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός οδήγησαν σε σταδιακή υποχώρηση της δυναμικής του, αφήνοντας σήμερα πίσω του μια έντονη νοσταλγία αλλά και ένα ακίνητο με ανάγκη επενδυτικής αναβάθμισης.
Παρά την αποτυχία του πρώτου πλειστηριασμού, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι η τοποθεσία του ακινήτου, σε έναν από τους πιο τουριστικούς οικισμούς της Κέρκυρας και σε κοντινή απόσταση από τη θάλασσα, αποτελεί ελκυστική επενδυτική ευκαιρία. Με μια στρατηγική αναβάθμιση, το “Pink Palace” θα μπορούσε να επανατοποθετηθεί στην αγορά, αξιοποιώντας το ισχυρό brand name που έχει αφήσει στη συλλογική μνήμη των ταξιδιωτών.
.
Source: traveldailynews.gr