Σύνταξη: tourismtoday.grΟ παγκόσμιος όγκος επενδύσεων σε ξενοδοχεία θα επιταχυνθεί το 2024, υπερβαίνοντας το προηγούμενο έτος κατά 15% έως 25%.Αυτό αποκαλύπτει το 2024 Global Hotel Investment Outlook της JLL, που περιγράφει την ανθεκτικότητα και την ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για ταξίδια.Αισιόδοξη προοπτική για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2024Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να ξοδεύουν πάνω από όλα σε ταξίδια, η απόδοση του ξενοδοχείου θα επιταχυνθεί περαιτέρω με τις αστικές αγορές να είναι πιθανό να ηγούνται της χρέωσης.Οι επωνυμίες που δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, την ευεξία και την αυθεντικότητα θα έχουν ένα πλεονέκτημα.Καθώς οι συνθήκες της κεφαλαιαγοράς βελτιώνονται, οι περισσότεροι επενδυτές αναμένουν να γίνουν καθαροί αγοραστές τους επόμενους 12 μήνες, με πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Τόκιο πιθανότατα να είναι οι μεγαλύτεροι αποδέκτες κεφαλαίων.Συνολικά, η έκθεση προβλέπει θετική ανάπτυξη RevPAR και ευκαιρίες για αυξημένες παγκόσμιες ξενοδοχειακές επενδύσεις.Το 2024, τα πιο περιζήτητα ξενοδοχειακά περιουσιακά στοιχεία θα συνεχίσουν να είναι τα αναντικατάστατα πολυτελή ακίνητα, καθώς και εκείνα στους τομείς των επιλεγμένων υπηρεσιών και της παρατεταμένης διαμονής.
Αυτή η τάση υποκινείται από την αύξηση του παγκόσμιου πλούτου και τη συνεχιζόμενη σύγκλιση διαβίωσης και ταξιδιού, αντίστοιχα.Τι ενισχύει τις παγκόσμιες επενδύσεις σε ξενοδοχεία1. Η αναβίωση των επιδόσεων της αστικής αγοράς και το ανανεωμένο ενδιαφέρον των επενδυτώνΤα αστικά ξενοδοχεία έχουν σημειώσει σημαντική ανάκαμψη με το άνοιγμα των διεθνών συνόρων και την επιστροφή της ζήτησης των επιχειρήσεων και των ομάδων.Πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Τόκιο έχουν γίνει ελκυστικοί επενδυτικοί προορισμοί. Τα διεθνή ταξίδια διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη ζήτηση των αστικών ξενοδοχείων, με ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των εισερχόμενων ξένων αφίξεων και της πληρότητας των αστικών ξενοδοχείων.Καθώς τα σύνορα ανοίγουν ξανά, αναμένεται άνοδος της απόδοσης των αστικών ξενοδοχείων, ωφελώντας τόσο τις επιδόσεις όσο και τη ρευστότητα.Οι πόλεις που επικεντρώνονται στον σκόπιμα τουρισμό και την τεχνολογία μόχλευσης θα συγκεντρώσουν μακροπρόθεσμο επενδυτικό ενδιαφέρον, με το ξένο κεφάλαιο να είναι πιθανό να είναι το πιο κερδοφόρο το 2024.2. Η εξέλιξη και η δύναμη των εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων για καταναλωτές και επενδυτέςΟι παγκόσμιες μάρκες ξενοδοχείων έχουν εξελιχθεί πέρα από ένα μέσο διαφοροποίησης της τμηματοποίησης των πελατών και αντιπροσωπεύουν πλέον την αξία ενός ξενοδοχείου για ταξιδιώτες, χειριστές και επενδυτές.Τα ξενοδοχεία ενσωματώνονται σε διάφορες πτυχές του καταναλωτισμού πουλώντας προϊόντα λιανικής στο διαδίκτυο, δημιουργώντας νέες ροές εσόδων και ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών. Επεκτείνονται επίσης σε μη παραδοσιακούς τομείς, όπως κατοικίες, ιδιωτικά κλαμπ μελών και γιοτ για να αποτυπώσουν ολόκληρο το ταξίδι του ταξιδιού και να ενισχύσουν την πίστη των πελατών.Αυτή η επέκταση παρουσιάζει ευκαιρίες επενδύσεων και καινοτομίας, όπου οι επενδυτές θα πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επιλογές επωνυμίας καθώς αγοράζουν ένα ολόκληρο οικοσύστημα.Καθώς η παγκόσμια ανάπτυξη ξενοδοχείων επιβραδύνεται, αναζητήστε εξαγορές επωνυμίας για να αυξήσετε την αξία των μετόχων.
Η ενοποίηση της επωνυμίας μπορεί επίσης να συμβεί καθώς οι παραδοσιακές επωνυμίες εισέρχονται σε νέους κλάδους και θα δημιουργηθούν συνεργασίες για την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και τη δημιουργία κοινής κεφαλαιοποίησης πελατών.3. Η άνοδος των βιώσιμων ξενοδοχειακών επενδύσεων και του αναγεννητικού τουρισμούΟι καταναλωτές λαμβάνουν ολοένα και περισσότερο αγοραστικές αποφάσεις που ευθυγραμμίζονται με τις προσωπικές τους αξίες, με κύρια τη βιωσιμότητα μεταξύ αυτών. Ενώ οι καταναλωτές άργησαν να επιδείξουν την προθυμία τους να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες ταξιδιωτικές εμπειρίες, αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει καθώς ο κλάδος υιοθετεί τυποποιημένες πρακτικές για τα ξενοδοχεία για να κοινοποιούν τις δεσμεύσεις τους για βιωσιμότητα στους ταξιδιώτες κατά τη διαδικασία αγοράς.Αυτό οδήγησε σε αυξανόμενες ευκαιρίες για πράσινες επενδύσεις ξενοδοχείων και σε αύξηση των επιλογών πράσινης χρηματοδότησης που επέτρεψε στους επενδυτές να ξεκλειδώσουν νέες πηγές κεφαλαίων σε ένα κατά τα άλλα ταραχώδες περιβάλλον της κεφαλαιαγοράς.Η άνοδος των βιώσιμων υποδομών και η εστίαση στον υπεύθυνο και αναγεννητικό τουρισμό θα διαμορφώσει τη βιομηχανία, με τα ξενοδοχεία να επενδύουν σε πρωτοβουλίες που δίνουν προτεραιότητα στην ευημερία των τοπικών κοινοτήτων και του περιβάλλοντος.
Source: tourismtoday.gr