Οι σοβαρές λειτουργικές προκλήσεις, τα μικτά ταξίδια και Merchandising φαίνεται να διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην εξέλιξη του τομέα των αεροπορικών εταιριών στις Ηνωμένες Πολιτείες, που το 2022 κατέγραψε άλλη μια εξαιρετική χρονιά, ξεπερνώντας τα έσοδα από τους επιβάτες του 2019.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Phocuswright, με τίτλο U.S. Airline Market Report 2022-2026, το 2022 σημειώθηκε ρεκόρ ζήτησης για ταξίδια αναψυχής, αλλά και περιορισμός της χωρητικότητας και κατακόρυφη αύξηση των ναύλων. Ωστόσο, οι πρόθυμοι επιβάτες συναίνεσαν στις υψηλότερες τιμές.
Η προσδοκία να δουν φίλους και συγγενείς ή να επιστρέψουν σε δια ζώσης επαγγελματικές συναντήσεις και εκδηλώσεις αντιστάθμισε τις ανησυχίες για τον πληθωρισμό, τις ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό και τις (συχνά) υποβαθμισμένες υπηρεσίες, οι οποίες εξακολουθούσαν να ταλαιπωρούν την αεροπορική βιομηχανία το 2022.
Παρ’ όλα αυτά, το τμήμα αυτό αντιπροσωπεύει πλέον το 42% των ακαθάριστων κρατήσεων της ταξιδιωτικής αγοράς των ΗΠΑ, σε σύγκριση με το 45% για τα ξενοδοχεία.
Κοιτάζοντας μπροστά, η Phocuswright έχει εντοπίσει τέσσερις βασικούς τομείς που επηρεάζουν την αεροπορική αγορά των ΗΠΑ. Αυτοί είναι:
-Το έλλειμμα τιμών-υπηρεσιών διευρύνεται
Οι αεροπορικές εταιρίες -και οι επιβάτες τους- υπέφεραν από σοβαρές λειτουργικές προκλήσεις το 2022, οι οποίες θα συνεχιστούν και το 2023. Το πρόβλημα δεν πρόκειται να διορθωθεί σύντομα, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες αντιμετωπίζουν τις υψηλές τιμές των καυσίμων και το κόστος κεφαλαίου εν μέσω συνεχιζόμενων ελλείψεων σε προσφορά και εργατικό δυναμικό, περιορίζοντας την ικανότητά τους να προσθέτουν χωρητικότητα στο δίκτυο.
-Τα επαγγελματικά ταξίδια μετατρέπονται μικτά ταξίδια
Οι αεροπορικές εταιρίες έχουν αναπληρώσει και με το παραπάνω την απώλεια των επαγγελματικών ταξιδιών. Έχουν επωφεληθεί από την αύξηση των μικτών ταξιδιών (επαγγελματικά/αναψυχής) -απόδειξη της νέας ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής που αναζητούν πολλοί άνθρωποι.
-Το Merchandising κινεί… τα νήματα
Οι νέες δυνατότητες διανομής και οι αντίστοιχες τεχνολογίες είναι ακόμη σε εξέλιξη, αλλά η υπόσχεση της προσφοράς δημιουργικών και εξατομικευμένων επιλογών στους πελάτες δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες συνεχίζουν να ανακάμπτουν από τα λειτουργικά προβλήματα του 2022.
-Οι ελλείψεις κι ο πληθωρισμός παραμένουν κορυφαίες προκλήσεις
Σε σύγκριση με την ανάπτυξη του 2022, οι αεροπορικές εταιρίες αναμένουν επιβράδυνση το 2023 και διαχειρίζονται αυστηρά τη χωρητικότητα. Παρά τις δυσοίωνες οικονομικές προοπτικές, οι αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ παραμένουν αισιόδοξες για το 2023 λόγω της ανθεκτικότητας των ταξιδιών αναψυχής και της επιστροφής των επαγγελματικών ταξιδιών, των συναντήσεων/εκδηλώσεων και των διεθνών ταξιδιών.
.
2
Source: money-tourism.gr