Από 23 έως 25 Νοεμβρίου, στη μεγαλύτερη έκθεση για την Φιλοξενία, θα πρωταγωνιστήσουν η Ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα, οι Παγκόσμιες Τάσεις και το έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την ραγδαία αναπτυσσόμενη τουριστική βιομηχανία. Λίγο πριν ανοίξει λοιπόν η XENIA 2024 τις πύλες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της FORUM ΑΕ- Member of NürnbergMesse Group, κ. Θανάσης Παναγούλιας, μιλά για τα μεγέθη και τις προσδοκίες της φετινής διοργάνωσης.
-Η XΕΝΙΑ αποτελεί μια κομβική εμπορική συνάντηση για τον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας όπου κλείνονται σπουδαία deals. Ποια είναι τα μεγέθη της φετινής διοργάνωσης και ποιες οι προσδοκίες;
-Η XENIA 2024 αναμένεται να υποδεχτεί πάνω από 30.000 ιδιοκτήτες και στελέχη από Resorts, Boutique και City Hotels, Ενοικιάζοµενα Δωµάτια, Αρχιτέκτονες, Διακοσµητές, εκπρόσωπους Ξενοδοχειακών Ομίλων µε ισχυρό brand name και επενδυτικά funds, F&B Managers, Marketing Managers, οι οποίοι θα συναντήσουν από κοντά 500+ premium brands με επίπλωση και εξοπλισμό, κατασκευαστικές και ενεργειακές λύσεις, αρχιτεκτονικά και δομικά υλικά, τροφοδοσίες, τεχνολογίες, εφαρμογές κρατήσεων έχοντας ως πρωτεύων στόχο να επενδύσουν σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, προκειμένου οι επιχειρήσεις τους να είναι οι πρωταγωνιστές της Τουριστικής ανάπτυξης της χώρας µας. Παράλληλα, τα stages των Digi Hotel και The Red Spot Stage της έκθεσης, θα φιλοξενήσουν 80+ ομιλητές, οι οποίοι μέσα από 45+ θεματικές ενότητες θα παρουσιάσουν όλα τα megatrends του hospitality σε παγκόσμιο επίπεδο.
-Τι νέο θα παρουσιαστεί στην φετινή XENIA;
-Mετά την περσινή επιτυχία του ONE living project, το οποίο συγκέντρωσε πλήθος στελεχών του hospitality και εντυπωσίασε με την πρωτοτυπία, το design και τη λειτουργικότητα του, έρχεται στην XENIA 2024 ένα ανατρεπτικό και ακόμα πιο μοναδικό project από τον Κώστα Γκάγκο, το ONE living -The Rock Project. To νέο µοντέλο κάψουλας που θα παρουσιαστεί στο Hall 2, έχει συνολική επιφάνεια 65τ.µ. και έξυπνο σύστηµα διαχείρισης. Το concept ολοκληρώνεται µε τον σχεδιασµό του εξωτερικού χώρου, όπου κυριαρχούν τεχνητοί βράχοι, εµπνευσµένοι από τις χαρακτηριστικές υπόσκαφες κατοικίες της Ελλάδας, προσδίδοντας µια αίσθηση σύνδεσης µε τη φύση.
-Παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι, αναζητούν digital εφαρμογές, αλλά και συνεργάτες που θα συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής του. Στην XENIA θα βρεις τις λύσεις και τις προτάσεις που ψάχνουν;
-O Digi Hotel Sector, που βρίσκεται στο Hall 1 της έκθεσης, θα φιλοξενήσει εταιρίες που αναζητά κάθε επαγγελματίας του hospitality, ο οποίος έχει ως στόχο τον ψηφιακό και ενεργειακό μετασχηματισμό, την αύξηση των κρατήσεων, την αποτελεσματική digital προβολή της επιχείρησής του.
Ο επισκέπτης της XENIA, θα είναι και πάλι πιστός στο ετήσιο ραντεβού του με όλους τους εκθέτες του τομέα, γιατί γνωρίζει ότι εδώ θα ανακαλύψει τις καλύτερες λύσεις για το κατάλυμά του, ώστε να αποδίδει σε βέλτιστο επίπεδο τόσο λειτουργικά, όσο και εμπορικά, από τους καλύτερους της αγοράς.
-Ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο της έκθεσης φέτος, κ. Παναγούλια, είναι ότι πάνω από 150 εταιρίες του κατασκευαστικού τομέα συμμετέχουν.
-Είναι γεγονός ότι στην Xenia 2024 συμμετέχουν περισσότερες από 150 εταιρίες του κατασκευαστικού κλάδου και παρουσιάζουν ό,τι πιο καινούργιο και σύγχρονο κυριαρχεί στην αγορά για την κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση και εξοικονόμηση ενέργειας. Πλήθος Τουριστικών επιχειρήσεων, από μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα – μέχρι μεσαία και μικρότερα καταλύματα – που επενδύουν σε υψηλής ποιότητας εγκαταστάσεις και παροχές, θα ανακαλύψουν από τους εκθέτες του Κατασκευαστικού Τομέα στο Hall 2, προτάσεις αναβάθμισης των εγκαταστάσεών τους και μετατροπής σε Eco-friendly και Energy saving μονάδες που ακολουθούν τις σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις στην αρχιτεκτονική της φιλοξενίας.
-Οι παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης θα αποτελέσουν για ακόμα μία χρονιά πηγή ενημέρωσης των τάσεων και των εξελίξεων στον κλάδο του hospitality;
-Στόχος μας είναι τα workshops της έκθεσης Xenia, να αποτελούν έναν τόπο ανταλλαγής απόψεων και γνώσης, ένα κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα σε διακεκριμένους εισηγητές και στελέχη της Tουριστικής βιομηχανίας, αλλά και μία ευκαιρία έμπνευσης και διάδοσης καινοτόμων ιδεών και προτάσεων.
Στο καθιερωμένο πλέον Digi Hotel, experts του marketing, ξενοδοχειακά στελέχη και εκπρόσωποι από κορυφαίες εταιρείες της αγοράς που εξειδικεύονται σε προϊόντα και υπηρεσίες του digital hospitality θα παρουσιάσουν όλες τις digital τάσεις και ψηφιακά εργαλεία ώστε μία επιχείρησή του κλάδου να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική.
Metaverse και φιλοξενία, customer experience design, social media, digital advertising και online πωλήσεις, χρηματοδοτικά προγράμματα, parity τιμών, η νέα εποχή των ψηφιακών πληρωμών είναι μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν.
Επίσης, φέτος παρουσιάζουμε για πρώτη φορά έναν νέο κύκλο workshops που αφορούν τις αρχιτεκτονικές και κατασκευαστικές εξελίξεις και τάσεις και θα πραγματοποιηθούν στο The Red Spot Stage. Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, lighting designers και ξενοδόχοι που θα αναλύσουν επιλεγμένα case studies ξενοδοχειακών έργων -κυρίως στους τομείς των resorts, boutique και city hotels- αναπτύσσοντας τις προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπιστούν, από το αρχικό concept ως την τελική υλοποίησή τους.
. 0
Source: money-tourism.gr