Με θετικά μηνύματα ξεκινάει το 2025 για τον συνεδριακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης, και μια σειρά δράσεων, μεταξύ των οποίων και στις Βρυξέλλες, σε συνεργασία με το Athens Convention & Visitors Bureau.
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν τα μέλη και συνεργάτες του Thessaloniki Convention Bureau (TCB), κατά τη διάρκεια της οποίας επισημάνθηκε η άνοδος της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια στο συνεδριακό τουρισμό καθώς και μια σειρά δράσεων για την τρέχουσα χρονιά.
“Η χρονιά ξεκινάει με δέκα νέα μέλη, είμαστε πλέον 78, συνεχίζουμε δυναμικά και είμαστε χαρούμενοι που το έργο μας αναγνωρίζεται και στην Αθήνα” ανέφερε στον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του TCB κ. Μάκης Μοναστηρίδης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης που διοργανώθηκε, χθες, Τρίτη 28 Ιανουαρίου.
Ο διευθυντής του TCB Δημήτρης Γανίτης και τα μέλη του ΔΣ
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων και Συναντήσεων – International Congress & Convention Association (ICCA), η Θεσσαλονίκη για το 2023 κατατάσσεται στην 26η θέση στην Ευρώπη και στην 42η θέση παγκοσμίως.
“Είναι μια εντυπωσιακή διάκριση, εάν σκεφτεί κανείς τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, και το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη βρίσκεται ανάμεσα και μπροστά από κάποιες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αλλά και παγκόσμιους προορισμούς” δήλωσε στο Traveldailynews.gr ο κ. Δημήτρης Γανίτης διευθυντής του Thessaloniki Convention Bureau (TCB) προσθέτοντας πως τόσο το 2023 όσο και το 2024 ήταν πολύ καλές χρονιές για τη Θεσσαλονίκη στο κομμάτι του συνεδριακού τουρισμού.
Δεδομένου ότι για κάθε έτος, τα στοιχεία συλλέγοντα αναδρομικά, για το 2024 φαίνεται ότι θα υπάρξει μικρή αύξηση ή σταθερότητα.
Ο πρόεδρος του TCB Μάκης Μοναστηρίδης
Θετικά μηνύματα για το 2025
Σχετικά με την τρέχουσα χρονιά τα μηνύματα που λαμβάνει το TCB είναι θετικά, έχοντας ήδη πολλά αιτήματα για συνέδρια και εκδηλώσεις στην πόλη.
Παράλληλα, όπως ενημέρωσε το Traveldailynews.gr ο κ. Γανίτης θα ‘τρέξει’ ένα πολύ ενδιαφέρον και ευρύ πλάνο.
“Συνεχίζουμε τις δράσεις μας στο εξωτερικό, το Connect on Tour, το Connect στις αρχές Μαΐου φέρνοντας κόσμο από το εξωτερικό για να γνωρίσουν τον προορισμό αλλά και συμπληρωματικούς προορισμούς της ΠΚΜ καθώς και να συναντήσουν προμηθευτές από την περιοχή. Δίνουμε, δηλαδή, την ευκαιρία για εξωστρέφεια σε επιχειρήσεις της περιοχής” υπογράμμισε ο διευθυντής του TCB κ. Δημήτρης Γανίτης.
Στην κοπή πίτας του TCB
Το Ambassadors Awards στις αρχές Απριλίου με βραβεύσεις ανθρώπων από την ακαδημαϊκή κοινότητα που με δική τους πρωτοβουλία έχουν έρθει στη Θεσσαλονίκη μεγάλες διοργανώσεις, εμπλουτίζοντας την πολιτιστική της ταυτότητα και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητά της στο εξωτερικό, συμπεριλαμβάνεται στις δράσεις του TCB για το 2025.
“Προγραμματίζουμε και δράσεις στο δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε συνεργασία με το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB), με συνεδριακή στόχευση, στις Βρυξέλλες” πρόσθεσε μιλώντας στο Traveldailynews.gr ο κ. Γανίτης.
Βήματα για μετατροπή του ΟΤΘ σε DMMO
Μπορεί η σύσταση των Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (Destination Management and Marketing Organizations) να αποτελεί μια “ιστορία σε ‘αχαρτογράφητα νερά’ για την Κυβέρνηση” όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) κ. Στέλιος Αγγελούδης, ωστόσο, ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα είναι ένας από τους επτά (7) Δήμους της Ελλάδας που του αναγνωρίστηκε η δυνατότητα να έχει έναν DMMO αποκλειστικά για τη Θεσσαλονίκη.
“Είχαμε ανακοινώσει ότι θα διεκδικήσουμε να μετατρέψουμε τον ΟΤΘ σε DMMO” ανέφερε ο κ. Αγγελούδης, στο πλαίσιο της χθεσινής κοπής πίτας του TCB, επισημαίνοντας πως στην πρόσφατη συνάντησή του με την υπουργό Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, στη Θεσσαλονίκη, εγκρίθηκε ποσό το οποίο θα δοθεί σε μια από τις τέσσερις μεγάλες συμβουλευτικές εταιρίες που θα αναλάβουν να μετατρέψουν τον ΟΤΘ σε DMMO.
Η βασιλόπιτα του TCB φωτ. Στέφανος Τσακίρης
“Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σταματάει τη λειτουργία του που είχε μέχρι τώρα. Γίνεται ένα εργαλείο του τουρισμού, γίνεται ένα σκληρό, υπηρεσιακά, εργαλείο του τουρισμού” ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του ΟΤΘ λέγοντας ότι έχουν προχωρήσει στο master business plan που έγινε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και ΙΝΣΕΤΕ, έχοντας στα χέρια τους ένα λεπτομερές εργαλείο για το πώς θα κινηθούν.
“Την επόμενη χρονιά πρέπει να δουλέψουμε προκειμένου να έχουμε στα χέρια μας αυτό το εργαλείο” ανέφερε ο κ. Αγγελούδης προσθέτοντας “σ’ αυτήν την ιστορία θα έχουμε τη δυνατότητα να δουλέψουμε για την παραγωγή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος, και μόνο”.
Τέλος, αναφέρθηκε στη σύσταση ενός ολιγομελούς συμβουλευτικού οργάνου, που θα απαρτίζεται από εκπροσώπους της ΕΞΘ, του TCB, του ΟΤΘ, ούτως ώστε να υπάρχει από κοινού συντονισμός και ενιαίος βηματισμός.
Σχετικά με τους DMMOs να σημειώσουμε ότι θεωρείται κομβικής σημασίας η οργανωτική δομή τους, που περικλείει διαφορετικούς φορείς και κοινωνικούς εταίρους, καλύπτοντας όλο το οικοσύστημα του τουρισμού (stakeholders) στους προορισμούς και ενθαρρύνει τις συνέργειες μεταξύ φορέων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, με στόχο την βιώσιμη στρατηγική ανάπτυξη των προορισμών.
Με εμπειρία 20 και πλέον ετών στον χώρο της δημοσιογραφίας, ειδικεύεται στο τουριστικό και ταξιδιωτικό ρεπορτάζ. Ξεκίνησε την καριέρα της στην ‘Εκδοτική Βορείου Ελλάδος’ και στις εκδόσεις του Ομίλου ‘Αγγελιοφόρος’, ‘Αγγελιοφόρος της Κυριακής’, ‘Close Up’ κλπ.
Έχει συνεργαστεί με όλα τα πανελλαδικά έντυπα και στη συνέχεια σε ηλεκτρονικά μέσα, για θέματα ταξιδιωτικά και τουριστικά αλλά και οικονομικού – επιχειρηματικού περιεχομένου, κοινωνικά, πολιτιστικά, γαστρονομικά κ.ά.
Συνεργασίες με εκδόσεις ξενοδοχειακών ομίλων, αεροπορικών εταιριών, περιοδικών ποικίλης ύλης, ηλεκτρονικών ειδησεογραφικών σελίδων, ταξιδιωτικών οδηγών κλπ.
Είναι δημιουργός του Τουριστικού – Ταξιδιωτικού Site Debbiestravel.gr, διετέλεσε μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Ετήσιων Βραβείων Τουρισμού TOURISM AWARDS, είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας Θράκης (ΕΣΗΕΜ-Θ) και ενεργή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Source: traveldailynews.gr