TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη της Θεσσαλονίκης
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη της Θεσσαλονίκης

16/10/2024

Παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας σε υποδομές, προώθηση, ψηφιακή αναβάθμιση, αειφορία και επιχειρηματικότητα.

Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για τη Θεσσαλονίκη που σχεδίασαν pro bono ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ και η Marketing Greece σε συνεργασία με την Deloitte, για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού, που βασίστηκε στη Μελέτη «Ελληνικός Τουρισμός 2030 – Σχέδια Δράσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ)» και επικαιροποιήθηκε από την Deloitte, εστιάζει σε 5 βασικούς στρατηγικούς άξονες, (α) Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών, (β) Αναβάθμιση και προώθηση τουριστικού προϊόντος, (γ) Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός, (δ) Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία και (ε) Ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, και συμπληρώνεται από ένα Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων με ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη διετία. Βασικός στόχος της νέας αυτής εργαλειοθήκης είναι η συμβολή στην τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης και η ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης.
Ο Στέλιος Αγγελούδης, δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με τη στοχευμένη προβολή του για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του. Ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των ανθρώπων του Τουρισμού, κινηθήκαμε άμεσα, και σήμερα, ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας και της διαρκούς επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης της Marketing Greece και της Deloitte, η Θεσσαλονίκη διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού».
«Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων αποτελούν μια ενισχυμένη εργαλειοθήκη, στην οποία οι partners της «Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας» μπορούν να συνδράμουν τα μέγιστα. Μια Σύμπραξη που δημιουργήθηκε το 2020, σε μια κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και μέλη της οποίας είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank, τα Electra Hotels & Resorts, το Grand Hotel Palace, το Tor Hotel Group, το Hyatt Regency, η Stanta Real Estate Management και η Marketing Greece. Μια σύμπραξη διευρυμένη, που στέκεται αρωγός σε κάθε πρωτοβουλία που αφορά την Θεσσαλονίκη και δίνει το στίγμα για την αξία της ένωσης δυνάμεων. Η ενδυνάμωση της σχέσης που έχουμε δημιουργήσει με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά και η μεταξύ μας αμοιβαία εμπιστοσύνη είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχουμε αναπτύξει όλα τα μέλη της Σύμπραξης όλα αυτά τα χρόνια». τόνισε η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece.
«Ο ΣΕΤΕ ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Δημάρχου Στέλιου Αγγελούδη για την αρωγή του ιδιωτικού τομέα στην τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης, επικαιροποίησε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού για το σύνολο του προορισμού και ανέπτυξε ένα Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την αξιοποίησή του. Το παραγόμενο έργο βασίστηκε στην τεχνογνωσία της Marketing Greece στη διαχείριση των προορισμών αλλά και στα δεδομένα και το μελετητικό έργο του ΙΝΣΕΤΕ, με τη συμβολή φυσικά των έμπειρων στελεχών της Deloitte, αλλά και της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας, αξιοποιώντας με το καλύτερο δυνατό τρόπο τη «Σύμπραξη Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας» που έχει δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια. Πρέπει να τονιστεί όμως, πως κανένα σχέδιο δεν μπορεί να επιτύχει, αν ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας, αλλά και ίδια η κοινωνία της πόλης δεν μπορέσει να συμπράξει στη συνδιαμόρφωση ενός κοινού οράματος για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης». δήλωσε σχετικά ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ.
O Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, με αφορμή την παρουσίαση του προτεινόμενου Στρατηγικού Σχεδίου Τουρισμού δήλωσε ότι «Πριν από δύο χρόνια, στο πλαίσιο της μελέτης “Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης”, παρουσιάσαμε business plans για 36 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, τα οποία συνθέτουν το Εθνικό Σχέδιο Δράσης, με στόχο τη χωρική και χρονική διεύρυνση της τουριστικής δραστηριότητας, καθώς και την αύξηση της μέσης δαπάνης και διάρκειας παραμονής ανά επισκέπτη. Με τα σχέδια αυτά επιδιώκαμε -μεταξύ άλλων- να παραδώσουμε στους προορισμούς μια εξαιρετικά αναλυτική βάση για δημόσιο διάλογο και διαβούλευση ενισχύοντας τη δυνατότητα των Δήμων και Περιφερειών να εφαρμόσουν στοχευμένες στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού τους προϊόντος. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπουμε τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Δήμο Θεσσαλονίκης να αξιοποιούν αυτές τις κατευθύνσεις ώστε με σχέδιο να καταστεί το προϊόν της πόλης πιο σύνθετο, οργανωμένο κι επιμελημένο».
Ενώ ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του τόνισε πως «Το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων αποτελεί προϊόν της γνώσης που έχει η Marketing Greece για τον προορισμό, έπειτα από τη μακρόχρονη συνεργασία που έχει χτίσει με τους φορείς, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και του κοινού οράματος όλων των partners της «Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας» για μια Θεσσαλονίκη που θα επιδιώξει να κατακτήσει τη θέση που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη».
Ο Βασίλης Καφάτος, Partner, Growth Leader ανέφερε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που συμμετέχουμε σε αυτό το πολύ σημαντικό έργο, το οποίο θέτει τις στρατηγικές κατευθύνσεις και δράσεις για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό με βάση τις μεταβαλλόμενες τάσεις στο διεθνές περιβάλλον. Η Deloitte στηρίζει σταθερά την προοπτική ανάπτυξης της πόλης και επενδύει στις δυνατότητες και στο ταλέντο της περιοχής.» ενώ ο Στέφανος Παπανίκος, Principal, Strategy & Transactions, και Tourism & Hospitality Expert που παρουσίασε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού συμπλήρωσε: «Η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς και εδραιωμένους προορισμούς, κάτι το οποίο αποτυπώνεται στην ανάκαμψη σχεδόν του συνόλου των τουριστικών μεγεθών στα επίπεδα πριν την πανδημία. Ωστόσο, όπως έδειξε η μελέτη μας, παρά την ύπαρξη σημαντικών τουριστικών πόρων και την υλοποίηση πρωτοβουλιών τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ενίσχυσης και σημαντικές προκλήσεις, που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν. Αξιοποιώντας αυτή την ανάλυση, εκπονήσαμε pro bono ένα ολιστικό στρατηγικό πλάνο το οποίο περιλαμβάνει 76 δράσεις γύρω από πέντε στρατηγικούς άξονες, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό τουρισμού πόλης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, επιτυγχάνοντας βιώσιμη, ανταγωνιστική και ανθεκτική τουριστική ανάπτυξη προς όφελος όλων».

.
.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»

Κοντά στα 10 εκατ. διακινούμενους επιβάτες, θα κλείσει το 2025 Πιο κοντά από ποτέ στους 10 εκατομμύρια διακινούμενους επιβάτες, θα φτάσει το Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» που και φέτος «απογειώθηκε» σε κίνηση. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αερολιμενάρχης Ιάκωβος Ουρανός, αναφέρθηκε σε μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, αφού μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 8,45 εκατ. διακινούμενοι […]

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Updates on The Palm Beaches’ Newest Hotels, Dining, Events & Attractions

This season, The Palm Beaches invite travelers to discover what’s new and next in Florida’s Most Stylish Vacation Destination®. Spanning 39 unique cities and towns from Jupiter and Tequesta to Boca Raton, the region continues to set the standard for luxury, innovation, and genuine hospitality. From revitalized historic hotels and luxurious new resorts to bold […]

Cruisebound Launches Affiliate Program to Empower Partners and Drive Growth

Cruisebound, the online cruise agency redefining how travelers plan and book cruises, is thrilled to announce the launch of its brand-new affiliate program. The initiative creates opportunities for content creators, influencers, and digital marketers to partner with Cruisebound and earn commissions on bookings generated through unique affiliate links. Cruisebound has partnered with impact.com, a global […]

Pacer Celebrates Milestone with 200th Hyatt Hotel Opening Supported by Pacer

Pacer, a leading scalable project intelligence solution, is thrilled to announce its milestone achievement of supporting 200 Hyatt hotel openings. The collaboration between Pacer and Hyatt has played a pivotal role in helping to streamline operations, ensure smooth hotel launches, and maintain Hyatt’s renowned global standards of excellence.A Relationship Rooted in Operational Excellence Since implementing […]

Four Seasons Celebrates New Openings, Renovations, and Journeys by Sea and Sky

Four Seasons sets the stage for 2026 with exceptional new openings, inspired transformations and curated journeys by sea and sky. From Cartagena to Hanoi, Gstaad to Madinah, each destination invites discovery, carrying forward the company’s heritage of service excellence and genuine care at every guest touchpoint. Seamless multi-destination adventures also await as guests set sail […]

The International Luxury Hotel Association’s INSPIRE Prague to Explore Hotel Management

The International Luxury Hotel Association (ILHA) will soon welcome luxury hospitality leaders from across Europe and beyond to INSPIRE Europe, November 12–13 at the Congress Centre of the Czech National Bank in Prague. This 15th edition of INSPIRE will feature 60+ speakers and 300+ attendees, delivering two days of insights, networking, and solutions for the […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές
  • Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία
  • Ακόμη μια χρονιά ρεκόρ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»
  • Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής
  • Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Καλημέρα Χίος
  • 550 αθλητές στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες, 4-5 Οκτωβρίου (video)
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δ. Χίου: Δεκάρα τσακιστή δεν έχουν λάβει ακόμα οι πληγέντες…
  • Καρυές: Τα όμορφα χωριά όμορφα, με το ζόρι… “αναπτύσσονται”, του Χρήστου Ανδριώτη
  • Δήμαρχος Λειψών: Ευχαριστήριο προς το Νοσοκομείο της Κω
  • Πρεμιέρα για τον Ολυμπιακό στη Waterpolo League
  • Η Γκόου Αχεντ Ιγκλς αποκάλυψε το μεγάλο κενό του Παναθηναϊκού
  • Παναθηναϊκός: Τόσο κόσμο είχε το ΟΑΚΑ με Μπαρτσελόνα, η επίσημη καταμέτρηση
  • Παναθηναϊκός: Δεν αποκλείεται η παραμονή Γερεμέγεφ με… Κόντη!
  • Παναθηναϊκός: Η επόμενη μέρα μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα
  • Παναθηναϊκός: Το βαρύτερο σκορ των τελευταίων 22 ετών
  • Χουάντσο: «Θα πάμε στην Μπασκόνια να πάρουμε τη νίκη»
  • Καλαϊτζάκης: «Είμαστε ο Παναθηναϊκός και δεν δικαιούμαστε τέτοια ήττα στο σπίτι μας»
  • Παπαθεοδώρου: «Ίσως αλλάξει πλάνο ο Αταμάν – Οι αποφάσεις του»
  • Παναθηναϊκός: Γιατί «έκοψε» Γκριγκόνις και Τολιόπουλο ο Αταμάν!
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ