Την ανάγκη επαναφοράς της αγοράς των έγκαιρων κρατήσεων έφερε στο “τραπέζι” ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2 και της Jet2holidays, Steve Heapy, μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο του ομίλου Jet2, στην Κύπρο.
Ο Steve Heapy ρωτήθηκε για τον αντίκτυπο των παγκόσμιων γεωπολιτικών εντάσεων κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης με τον διευθυντή σχέσεων με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες του ομίλου Jet2, Alan Cross, στο συνέδριο.
Ο κ. Heapy, είπε ότι η επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ, που πραγματοποιήθηκε στις 7 Οκτωβρίου 2023, ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους υπήρξε καθυστέρηση στην αγορά το 2024, καθώς “οι κρατήσεις μειώθηκαν και η ανάκαμψη πήρε πολύ περισσότερο χρόνο”, συγκρίνοντας τον αντίκτυπο της σφαγής με αυτόν της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μια τέτοια ξαφνική και απροσδόκητη πτώση των κρατήσεων συνεπάγεται μια δύσκολη απόφαση για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
“Όταν χάνεις πελάτες, έχεις δύο επιλογές: μπορείς, είτε να προβείς σε περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ, οι οποίες προσελκύουν ορισμένους πελάτες, είτε να μειώσεις τις τιμές. Αν οι ενέργειες μάρκετινγκ δεν επιφέρουν αποτελέσματα, τότε πρέπει να προχωρήσεις σε μείωση των τιμών. Αυτό είναι ορθό για την πληρότητα των αεροσκαφών, αλλά μπορεί να δημιουργήσει μια κατάσταση στην οποία ο πελάτης, διαπιστώνοντας μια σειρά από προσφορές της τελευταίας στιγμής, μπαίνει στη διαδικασία να σκεφτεί ότι θα πρέπει να περιμένει για να εξασφαλίσει καλύτερη τιμή”, εξήγησε.
“Δημιουργείς μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία, καθώς η αγορά εισέρχεται στη συνέχεια σε αργοπορημένη πορεία”, επισήμανε.
Ο κ. Heapy δήλωσε ότι υπάρχουν “δύο κανόνες λειτουργίας”, εξηγώντας: “Ο πρώτος κανόνας είναι να γεμίζεις τα αεροσκάφη. Ο κανόνας νούμερο δύο είναι να ξαναδιαβάσεις τον κανόνα νούμερο ένα. Πρέπει να γεμίζεις τα αεροσκάφη”.
Απευθυνόμενος στους παριστάμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες είπε ότι, υπάρχουν πολλοί λόγοι για την ανάγκη να επανέλθει η αγορά σε κανονικότητα, κυρίως επειδή οι άνθρωποι που κλείνουν διακοπές πολύ νωρίς και συμβεί μια παγκόσμια κρίση δυσκολεύονται πολύ να τις ακυρώσουν.
“Πρέπει να επαναφέρουμε την αγορά σε μια πορεία έγκαιρων κρατήσεων”. Όμως, όπως διευκρίνισε, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες οφείλουν να δημιουργήσουν συνθήκες βεβαιότητας, ασφάλειας, αλλά και να μειώσουν τον επαγγελματικό κίνδυνο, προτρέποντας τους πελάτες να κάνουν κράτηση νωρίς.
Τέλος, ανέφερε πως μεγάλο μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας της Jet2holidays έχει επικεντρωθεί στο καλοκαίρι του 2025 και έπειτα, με έμφαση κυρίως στις οικογενειακές κρατήσεις.
. 0
Source: money-tourism.gr