TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Σκιαγραφώντας την βιώσιμη αστική ανάπτυξη
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Σκιαγραφώντας την βιώσιμη αστική ανάπτυξη

22/11/2024

Οι πόλεις, ως κέντρα καινοτομίας, καλούνται να ισορροπήσουν βιωσιμότητα, τουριστική ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή, προστατεύοντας την πολιτιστική τους ταυτότητα.

Η βιώσιμη αστική ανάπτυξη αποτελεί κεντρικό ζήτημα της σύγχρονης πολιτικής, καθώς οι πόλεις αντιμετωπίζουν τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, της ταχείας αστικοποίησης και των σύγχρονων τρόπων ζωής. Η αειφορία σε αστικές περιοχές είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι πόλεις είναι κέντρα καινοτομίας, παραγωγής και πολιτισμού, αλλά ταυτόχρονα αποτελούν και μεγάλες πηγές περιβαλλοντικών πιέσεων. Η αναγκαιότητα για βιώσιμες πόλεις καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική εν μέσω αυτών των προκλήσεων. Η υιοθέτηση νέων στρατηγικών που ενσωματώνουν περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια στον αστικό σχεδιασμό είναι κρίσιμη. Η έννοια της “ολιστικής προσέγγισης” στον αστικό σχεδιασμό έχει γίνει κεντρική για την επίτευξη αυτών των στόχων, δίνοντας έμφαση στην ευρύτερη εικόνα και την αλληλεξάρτηση των διαστάσεων της ανάπτυξης.
Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ατζέντα 2030), και ειδικότερα ο Στόχος 11 που επικεντρώνεται στις βιώσιμες πόλεις και κοινότητες, αποτελούν θεμελιώδη πλαίσια για την αναδιαμόρφωση του αστικού περιβάλλοντος και την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι πόλεις, όπως τονίζεται από τη Νέα Αστική Ατζέντα του 2016, αποτελούν κεντρικούς πυλώνες αυτής της διαδικασίας, καθώς συνδέουν τις τοπικές και τις διεθνείς πολιτικές και στρατηγικές ανάπτυξης. Η θεώρηση της πόλης ως πυλώνα της βιώσιμης ανάπτυξης συνεπάγεται την υιοθέτηση πολιτικών που να ισορροπούν τις ανάγκες των κατοίκων, την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, προκειμένου να διασφαλίσουν την ευημερία για τις επόμενες γενιές. Η σύγκριση των συνεδρίων Habitat II και Habitat III αποδεικνύει τη μεταστροφή της παγκόσμιας πολιτικής, με τη μετάβαση από την επικέντρωση στη φτώχεια και τα ζητήματα του Παγκόσμιου Νότου στην αναγνώριση της κεντρικής σημασίας των πόλεων στην επίτευξη βιώσιμων λύσεων για την παγκόσμια οικολογία και ανάπτυξη. Αυτή η αλλαγή απαιτεί αναθεώρηση του αστικού σχεδιασμού, ο οποίος πρέπει να συνδυάζει τον κοινωνικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό παράγοντα, προκειμένου να ενσωματώσει τις αρχές της ‘Ατζέντα 2030’ στην καθημερινή ζωή των πολιτών και να προάγει την αειφορία στις αστικές κοινότητες.
Παραταύτα, οι σύγχρονες πόλεις αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως ο αυξανόμενος τουρισμός, που επηρεάζει σημαντικά την πολιτιστική κληρονομιά και την κοινωνική δομή, όπου η τουριστική ανάπτυξη έχει δημιουργήσει πιέσεις στην τοπική κοινωνία και στο αστικό τοπίο. Η ‘τουριστικοποίηση’, που σχετίζεται με την άνοδο του τουριστικού ρεύματος και τη χρήση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων μέσω πλατφορμών όπως η Airbnb, έχει οδηγήσει σε αύξηση των τιμών ακινήτων, εμπορευματοποίηση δημόσιων χώρων και κοινωνική απομάκρυνση των ντόπιων κατοίκων. Αυτές οι αλλαγές απαιτούν την ανάπτυξη βιώσιμων τουριστικών στρατηγικών που θα προστατεύουν την πολιτιστική ταυτότητα των πόλεων χωρίς να θίγουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Η τουριστική ανάπτυξη, αν και παρέχει σημαντικά οφέλη όπως η οικονομική άνθηση και η αναγέννηση των αστικών περιοχών, συνοδεύεται από πληθώρα προκλήσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τη συνοχή των κοινωνικών και οικονομικών δομών. Ο τουρισμός, ιδιαίτερα σε ιστορικά κέντρα πόλεων, μπορεί να οδηγήσει στην αναμόρφωση της τοπικής επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής διάρθρωσης, με συνέπειες συχνά αρνητικές για τις φτωχότερες ομάδες του πληθυσμού. Ο εκτοπισμός των τοπικών κατοίκων λόγω της αύξησης των τιμών ακινήτων και ενοικίων είναι μια από τις πιο άμεσες κοινωνικές συνέπειες της ‘τουριστικοποίησης’, με τις περιοχές να γίνονται προσβάσιμες κυρίως στους τουρίστες και στις πλουσιότερες ομάδες, ενώ οι ντόπιοι, ιδίως οι πιο ευάλωτοι, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στέγασης.

Η τουριστικοποίηση ιστορικών περιοχών προκαλεί μια σειρά από σύνθετες προκλήσεις, οι οποίες επηρεάζουν σε βάθος την τοπική κοινωνία και οικονομία. Η εμπορευματοποίηση αυτών των περιοχών συχνά οδηγεί σε αλλοίωση του αυθεντικού χαρακτήρα τους, καθώς οι τοπικές παραδόσεις και κουλτούρες υποχωρούν μπροστά στην ανάγκη εξυπηρέτησης των τουριστών. Το φαινόμενο αυτό εντείνεται από την παρουσία διεθνών αλυσίδων καταστημάτων και την υπερβολική εξάρτηση της τοπικής οικονομίας από τον τουρισμό, δημιουργώντας έτσι κινδύνους για την ‘πολιτιστική μοναδικότητα’ και την τοπική ταυτότητα.
Αυτές οι αλλαγές προκαλούν σημαντικά προβλήματα, όπως την αύξηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, τη μείωση του δημόσιου χώρου και την αλλοίωση της εικόνας των ιστορικών κέντρων, καθιστώντας τις περιοχές λιγότερο φιλικές προς τους κατοίκους και περιορίζοντας τις δυνατότητες χρήσης του δημόσιου χώρου για τις ανάγκες των ντόπιων. Οι τουριστικές επιχειρήσεις συχνά αντικαθιστούν τις τοπικές, με συνέπεια την απομάκρυνση των μόνιμων κατοίκων και την εμπορευματοποίηση του πολιτιστικού αποθέματος. Η περιοχή χάνει την αυθεντικότητά της, ενώ η αυξανόμενη πίεση στον δημόσιο χώρο εντείνει τα προβλήματα κινητικότητας και πρόσβασης.
Η τουριστικοποίηση δημιουργεί οικονομικές ευκαιρίες, αλλά παράλληλα θέτει σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα της περιοχής. Οι κάτοικοι ενδέχεται να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν την περιοχή λόγω των αυξανόμενων τιμών και της έλλειψης τοπικών υπηρεσιών. Η πόλη πρέπει να βρει την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ τουριστικής ανάπτυξης και διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς της. Οι στρατηγικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης είναι απαραίτητες για να εξισορροπηθούν τα οικονομικά οφέλη με την προστασία της κοινωνικής συνοχής και του πολιτιστικού αποθέματος. Αυτό απαιτεί προσεκτική διαχείριση που να διασφαλίζει ότι η περιοχή παραμένει βιώσιμη και φιλική προς τους μόνιμους κατοίκους, χωρίς να υποβαθμίζεται από την τουριστική ανάπτυξη.
Η τελευταία συνεργασία της TOPOSOPHY με το City Destinations Alliance, το Ευρωπαϊκό δίκτυο πόλεων που διαθέτουν Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών (DMOs), επικεντρώνεται στη σημασία της κοινωνικής βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα. Η έκθεση Redefining Success – How DMOs can Drive Social & Community Well-Being προτείνει στρατηγικές για την ενίσχυση της κοινωνικής ευημερίας μέσω του τουρισμού, εστιάζοντας στον ρόλο των DMOs στην επίτευξη κοινωνικών στόχων. Περιλαμβάνει οκτώ θεματικές ενότητες που εξετάζουν διάφορες επιπτώσεις και προτείνουν ένα πρακτικό πλαίσιο δράσεων για τη μέτρηση και βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας, μέσω αξιόπιστων δεικτών (KPIs).
Μία από τις κύριες θεματικές της έκθεσης είναι η ενεργή συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών στον τουριστικό σχεδιασμό και στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Η ενσωμάτωση των πολιτών στην ανάπτυξη στρατηγικών τουρισμού προάγει την διαφάνεια και ενισχύει την αποδοχή των τουριστικών πολιτικών. Παράδειγμα αυτής της στρατηγικής αποτελεί η Συμβουλευτική Επιτροπή Πολιτών Τουρισμού στο Βερολίνο, όπου οι κάτοικοι συμμετέχουν ενεργά στον καθορισμό της τουριστικής στρατηγικής της πόλης τους. Παράλληλα, το πρόγραμμα Destination Cleveland επιτρέπει στους πολίτες να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τη διαχείριση του τουρισμού, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ των τοπικών κοινωνιών και των τουριστικών φορέων. Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης την διασπορά των οφελών του τουρισμού σε λιγότερο επισκέψιμες περιοχές. Η τουριστική ανάπτυξη δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στα πιο δημοφιλή σημεία και αξιοθέατα, αλλά να επεκτείνεται σε περιοχές που δεν είναι τόσο γνωστές, έτσι ώστε τα οφέλη του τουρισμού να μοιράζονται πιο ισότιμα και να ενισχύεται η κοινωνική συνοχή. Με αυτόν τον τρόπο, οι περιοχές που συχνά παραμελούνται, αποκτούν και αυτές την ευκαιρία να επωφεληθούν από την τουριστική ανάπτυξη, μειώνοντας τις κοινωνικές ανισότητες.

Η στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων είναι επίσης κεντρική στην έκθεση. Στρατηγικές όπως το πρόγραμμα ‘Changing the Menu’ στο Μπέλφαστ και το Accessible Berlin διασφαλίζουν ότι όλοι οι επισκέπτες, ανεξαρτήτως αναπηρίας ή άλλων περιορισμών, έχουν πρόσβαση στους τουριστικούς προορισμούς. Αυτές οι πρωτοβουλίες προάγουν την κοινωνική δικαιοσύνη και την ισότητα, κάνοντάς τον τουρισμό πιο προσβάσιμο για όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής ή σωματικής κατάστασης. Ένα ακόμη σημαντικό σημείο της έκθεσης είναι η αναζωογόνηση περιοχών μέσω τοπικών πρωτοβουλιών. Το πρόγραμμα ‘1+1 Δωρεάν για τον Πολιτισμό’ στο Άμστερνταμ, για παράδειγμα, ενισχύει την κοινωνική συνοχή και την προσβασιμότητα στον πολιτισμό, επιτρέποντας στους κατοίκους να επισκέπτονται πολιτιστικούς χώρους δωρεάν και να μοιράζονται αυτήν την εμπειρία με τους φίλους ή την οικογένειά τους. Αυτή η πρωτοβουλία προάγει την κοινωνική αλληλεγγύη και προσφέρει σε όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης, την ευκαιρία να απολαύσουν τον πολιτιστικό πλούτο της πόλης τους. Η έκθεση τονίζει επίσης τη σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας για τους Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμών (DMOs). Οι στρατηγικές που επικεντρώνονται στην προσβασιμότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη ενσωματώνουν τις αρχές ισότητας και συμπερίληψης, όπως φαίνεται στα παραδείγματα του ‘Changing the Menu’ και του Accessible Berlin. Αυτές οι στρατηγικές διασφαλίζουν ότι οι τουριστικοί προορισμοί είναι ανοιχτοί σε όλους τους επισκέπτες, χωρίς περιορισμούς και προωθούν έναν δικαιότερο και ισότιμο τουριστικό τομέα.
Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί επίσης κεντρικό στοιχείο στην έκθεση, η οποία υπογραμμίζει την ανάγκη για έναν τουριστικό τομέα που να προστατεύει τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους, ενώ παράλληλα ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες. Ο βιώσιμος τουρισμός δεν περιορίζεται μόνο στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και της τοπικής ανάπτυξης. Αυτό απαιτεί συνεργασία μεταξύ των τοπικών κοινοτήτων, των DMOs και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία ενός τουριστικού μοντέλου που σέβεται το περιβάλλον και ενισχύει την κοινωνική ευημερία. Η ολιστική προσέγγιση του βιώσιμου τουρισμού, όπως περιγράφεται στην έκθεση, απαιτεί τη συνύπαρξη του τουρισμού με την κοινωνική ευθύνη και την προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων. Οι στρατηγικές βιώσιμου τουρισμού δεν επικεντρώνονται μόνο στην οικονομική ανάπτυξη, αλλά και στην κοινωνική ευημερία, την προσβασιμότητα και την ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων. Μέσω αυτής της συνεργασίας, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει έναν κινητήριο μοχλό για τη δημιουργία κοινωνικά υπεύθυνων και βιώσιμων προορισμών που σέβονται το περιβάλλον, ενισχύουν την τοπική κοινωνία και οικονομία, και προάγουν την κοινωνική συνοχή.

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές

Τις πρωτοβουλίες της Ελλάδας για τον βιώσιμο θαλάσσιο και παράκτιο τουρισμό ανέδειξε η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην τελετή εγκαινίων της έκθεσης για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Monaco Explorations. Στον χαιρετισμό της υπογράμμισε το συμβολισμό της δράσης Mediterranean Missions, μία σειρά αποστολών στη Μεσόγειο που θα πραγματοποιηθούν από το 2025 […]

Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας

Καθώς το φθινόπωρο «ντύνει» την ελληνική ύπαιθρο με ζεστά χρώματα και αρώματα, η Καστάνιτσα, ένα από τα παλαιότερα τσακωνοχώρια της Αρκαδίας, αποτελεί ιδανικό προορισμό για μία σύντομη αλλά μαγευτική απόδραση.Χτισμένη στις πλαγιές του Πάρνωνα, σε υψόμετρο περίπου 850 μέτρων, η Καστάνιτσα ξεχωρίζει για την αυθεντική αρχιτεκτονική της, τα πέτρινα σπίτια με τις λευκές σκεπές και […]

ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Σε επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων κατά 1.200 τ.μ. προχωρά η ΖΑΝΑΕ, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού, ενώ δρομολογεί για το 2026 την κυκλοφορία νέων προϊόντων στον τομέα του έτοιμου φαγητού, με νέες συνταγές και με ενίσχυση των γραμμών παραγωγής της.Οι εξαγωγές δίνουν ήδη στην εταιρεία, όπως […]

Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης

Χρονιά «αποδόσεων» των επενδύσεων προσβλέπει να είναι το 2025 η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, η οποία το 2024 δέχθηκε σημαντική πίεση στα μεγέθη της κυρίως από την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών που έπληξε την κερδοφορία της.«Το 2025 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι στρατηγικές επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια» […]

Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Regional Tourism Youth Congress participants with (l-r) Charles Fernandez, Minister of Tourism of Antigua and Barbuda; Dona Regis-Prosper, CTO Secretary-General; Councillor Tashia Burris, Secretary of Tourism, Tobago; Ian Gooding-Edghill, CTO Chairman and Barbados Minister of Tourism and International Transport; and Marie McKenzie, Senior Vice President of Government and Destination Affairs at Carnival Corporation & plc […]

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

Abu Dhabi Art Fair 2025 to Host 140 Galleries From 35+ Countries

Organised by the Department of Culture and Tourism – Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), the Abu Dhabi Art Fair returns this year from 19 to 23 November for its 17th edition with 140 galleries from more than 50 cities from over 35 countries participating.The 2025 edition highlights dynamic art scenes from Nigeria, the Gulf region, […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
  • Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας
  • ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις
  • Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης
  • Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Καθημερινή Δημοτική Συγκοινωνία με τα χωριά της Αμανής εγκαινιάζει ο Δήμος.
  • ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ: ΚΕΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
  • Παρέμβαση Δημάρχου Ικαρίας για την χορήγηση επιδόματος σίτισης – στέγασης
  • ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ
  • Το τουρκικό ερευνητικό «Πίρι Ρέις» πλέει βόρεια της Λέσβου – Νέα πρόκληση της Άγκυρας με παράνομη NAVTEX στο Αιγαίο
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Αντιδρά στο πρωτάθλημα το «Τριφύλλι» – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πρεμιέρα με το δεξί στο Πρωτάθλημα – Τι ώρα παίζει ο Παναθηναϊκός
  • Πού θα δείτε Παναθηναϊκός – Ατρόμητος: Τι ώρα παίζουν σήμερα – Το κανάλι 5/10
  • Μαγική ενέργεια και… ασίστ από τον Λημνιό στο Φορτούνα Σίταρντ – Φόλενταμ (vid)
  • Ζαρουρί: «Ας μην το ξεχνάμε – Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο»
  • Δεν το κουνάει από την κορυφή η Χαρτς
  • ΠΑΟΚ: Χωρίς Τσάλοφ και Πέλκα με Ολυμπιακό
  • «Τριάρα» η Κ15 της ΑΕΚ στην Κηφισιά
  • Ξετύλιξε το δώρο από τη Βεστφαλία και ξέφυγε η Μπάγερν
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ