Η SITA και η IDEMIA ενώνουν δυνάμεις για βελτίωση της διαχείρισης αποσκευών μέσω υπολογιστικής όρασης, προσφέροντας ταχύτερες και ασφαλέστερες λύσεις.
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της συνεργασίας τους για την ενίσχυση των ψηφιακών διαπιστευτηρίων ταξιδιού και των βιομετρικών λύσεων στη διαχείριση συνόρων, η SITA και η IDEMIA Public Security, μια εταιρεία στους τομείς της υπολογιστικής όρασης, των ψηφιακών τεχνολογιών, της βιομετρίας και της ασφάλειας, επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να αντιμετωπίσουν βασικές προκλήσεις στη διαχείριση αποσκευών και τις λειτουργίες αεροδρομίων.
Αξιοποιώντας την εμπειρία της IDEMIA στην υπολογιστική όραση, σε συνδυασμό με την εξειδίκευση της SITA στη διαχείριση αποσκευών, επιτυγχάνεται βελτίωση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και προσφέρεται μια πιο ομαλή εμπειρία για τους ταξιδιώτες και τις αεροπορικές εταιρείες. Με την παγκόσμια αεροπορική κίνηση να ανακάμπτει δυναμικά – ο αριθμός των επιβατών έφτασε τα 5,2 δις το 2023, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019 σύμφωνα με την έκθεση SITA Baggage IT Insights 2024 – η ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση αποσκευών είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
Παρά την αύξηση αυτή, η βιομηχανία έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο. Ο δείκτης κακής διαχείρισης αποσκευών μειώθηκε από 7,6 σε 6,9 ανά 1.000 επιβάτες το 2023, σημειώνοντας βελτίωση 9,2% σε ετήσια βάση, χάρη στις επενδύσεις στην τεχνολογία, όπως επισημαίνεται στην έκθεση. Η συνεργασία της SITA με την IDEMIA θα προωθήσει περαιτέρω εξελίξεις μέσω της ενσωμάτωσης της υπολογιστικής όρασης στις διαδικασίες διαχείρισης αποσκευών, επιτρέποντας καλύτερη παρακολούθηση των αποσκευών από το check-in έως τον τελικό προορισμό. Αυτή η ενισχυμένη παρακολούθηση μειώνει τον κίνδυνο απώλειας ή καθυστέρησης αποσκευών, προσφέροντας στους επιβάτες μεγαλύτερη ορατότητα και έλεγχο στη διαδρομή των αποσκευών τους, μια αυξανόμενη απαίτηση από τους ταξιδιώτες.
Επιπλέον, η συνεργασία θα ενισχύσει την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα στα αεροδρόμια. Το 85% των αεροδρομίων έχουν εισαγάγει τεχνολογία αυτόματης παράδοσης αποσκευών, ενώ το 32% των επιβατών χρησιμοποιεί κινητά τηλέφωνα για ενημερώσεις σχετικά με τη συλλογή αποσκευών, υπογραμμίζοντας τη σαφή τάση προς την αυτοματοποίηση. Με τη χρήση της υπολογιστικής όρασης στη διαχείριση αποσκευών, τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν περαιτέρω τα ανθρώπινα λάθη και να βελτιώσουν την ταχύτητα και την ακρίβεια στην παράδοση των αποσκευών.
Η κα Nicole Hogg, διευθύντρια Χαρτοφυλακίου Αποσκευών στη SITA, δήλωσε: “Η βιομηχανία αερομεταφορών αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις καθώς ο αριθμός των επιβατών συνεχίζει να αυξάνεται, με την παγκόσμια κυκλοφορία να αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2040. Τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να ανταποκριθούν σε αυτή την ανάπτυξη, ιδιαίτερα στη διαχείριση αποσκευών. Οι καθυστερήσεις, η κακή διαχείριση και οι αναποτελεσματικότητες εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικά επιχειρησιακά εμπόδια, επηρεάζοντας τόσο την εμπειρία των επιβατών όσο και τους πόρους των αεροδρομίων. Η συνεργασία μας με την IDEMIA είναι ζωτικής σημασίας. Με την ενσωμάτωση της υπολογιστικής όρασης στη διαχείριση αποσκευών, αντιμετωπίζουμε αυτές τις προκλήσεις ευθέως. Μαζί, θέτουμε ένα νέο πρότυπο για τη διαχείριση αποσκευών στη βιομηχανία, μειώνοντας τα προβλήματα και προσφέροντας μια ομαλότερη, ασφαλέστερη εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους”.
Η συνεργασία στοχεύει επίσης σε μια κρίσιμη πρόκληση της βιομηχανίας: την εξασφάλιση διαλειτουργικότητας και ασφάλειας μεταξύ αεροδρομίων, αεροπορικών εταιρειών και κυβερνήσεων χωρίς περίπλοκες ενσωματώσεις.
Ο κ. Gaurav Gupta, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής Πωλήσεων, Travel & Transport στην IDEMIA, πρόσθεσε:
“Με την κοινή μας αποστολή να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία διαχείρισης αποσκευών για τη βιομηχανία αερομεταφορών και τους επιβάτες, η IDEMIA είναι περήφανη που συνεργάζεται με τη SITA. Αξιοποιώντας την κληρονομιά μας στη βιομετρία και δεκαετίες εμπειρίας στην υπολογιστική όραση, έχουμε αναπτύξει τη λύση Augmented Luggage Identification Experience (ALIX TM), μια AI-driven τεχνολογία αναγνώρισης αποσκευών. Σε συνεργασία με τη SITA και ενσωματωμένο στο χαρτοφυλάκιο αποσκευών της SITA, η IDEMIA θα συμβάλει στον επαναπροσδιορισμό της διαχείρισης αποσκευών στα αεροδρόμια, βελτιώνοντας τις λειτουργίες των αεροπορικών εταιρειών, μειώνοντας τα προβλήματα αποσκευών και αναβαθμίζοντας την εμπειρία των πελατών”.
Βασισμένη στην επιτυχία των υπαρχουσών λύσεων διαχείρισης αποσκευών της SITA, όπως το SITA WorldTracer®, το οποίο έχει μειώσει τις χαμένες αποσκευές κατά 77%, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας ALIXTM της IDEMIA θα ενισχύσει περαιτέρω αυτές τις δυνατότητες. Μαζί, η SITA και η IDEMIA δημιουργούν μια λύση επόμενης γενιάς που επαναπροσδιορίζει την παρακολούθηση αποσκευών και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα των αεροδρομίων.
.
.
Source: traveldailynews.gr