TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ /  Σχέδιο Δράσης για την τουριστική ανάπτυξη του προορισμού “Θεσσαλονίκη”
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

 Σχέδιο Δράσης για την τουριστική ανάπτυξη του προορισμού “Θεσσαλονίκη”

10/10/2024

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Δήμος της πόλης παρουσίασαν το στρατηγικό σχέδιο για έναν τουριστικό προορισμό βιώσιμο, που να υποδέχεται επισκέπτες 12 μήνες τον χρόνο.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Θεσσαλονίκης παρουσίασαν  το στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης, καθώς και το πλάνο δράσεων (actionplan) για την υλοποίηση αυτού, η μελέτη των οποίων πραγματοποιήθηκε από την Deloitte Business Solutions ΑΕ, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ) και την MarketingGreece για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Την έναρξη της εκδήλωσης για το Σχέδιο Δράσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης , την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου κήρυξε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Στέλιος Αγγελούδης, ο οποίος και ανέφερε: “Θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με τη στοχευμένη προβολή του για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του.
Ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των ανθρώπων του τουρισμού, κινηθήκαμε άμεσα, και σήμερα, ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας και της διαρκούς επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης της Marketing Greece και της Deloitte, η Θεσσαλονίκη διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο στρατηγικό σχέδιο τουρισμού.
Αυτό το Σχέδιο Δράσης που το χρειαζόταν εδώ και χρόνια η πόλη, είναι το βασικό θεμέλιο για να οικοδομήσουμε έναν τουριστικό προορισμό βιώσιμο, που να υποδέχεται επισκέπτες 12 μήνες τον χρόνο. Ένα σημαντικό, αξιόπιστο εργαλείο, που δείχνει με ποιο τρόπο πρέπει να κινηθούμε και προς ποια κατεύθυνση.
Εάν θέλουμε η πόλη μας να επανασυστηθεί τουριστικά στον κόσμο, για να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προκλήσεις και να παράξουμε απτά αποτελέσματα προς όφελος των πολιτών, οφείλουμε να προχωρήσουμε στην επόμενη ημέρα με συνέργειες, με ειλικρινή συνεργασία, με τον βέλτιστο δυνατό συντονισμό των δράσεών μας”.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η υφυπουργός Τουρισμού κα Έλενα Ράπτη. Η κα Ράπτη στον χαιρετισμό της δήλωσε: “Θέλω να συγχαρώ τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη που υλοποιεί μία τόσο σπουδαία πρωτοβουλία για την πόλη μας. Ως πολίτης και πολιτικός αυτής της πόλης, την οποία υπηρετώ ενεργά και αδιάλειπτα πάνω από 20 χρόνια, αισθάνομαι ικανοποίηση που οι συνθήκες ωρίμασαν, ώστε να βρισκόμαστε στην παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου Τουρισμού και Πλάνου Δράσεων για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης. Το Υπουργείο Τουρισμού, έχοντας αναπτύξει ήδη μία εξαιρετική συνεργασία με τον Δήμο και τους εμπλεκόμενους – στον τουρισμό – φορείς της πόλης, θα σταθεί αρωγός σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια, συνδράμοντας με όλα τα απαραίτητα εργαλεία και τις πολιτικές, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης, ποιοτικής τουριστικής ανάπτυξης. Οι ευκαιρίες και η δυναμική υπάρχουν, και σήμερα θέτουμε ισχυρά θεμέλια, που μπορούν να την κάνει να ξεχωρίσει”.
Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης η κα Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece – CEO REDS: “Η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό γνώριμο για την Marketing Greece. Δεν είναι η πρώτη φορά που εκφράζουμε την πεποίθησή μας πως πρόκειται για έναν προορισμό που διαθέτει πλήθος πόρων και εφοδίων, αλλά και πολλές δυνατότητες να εξελιχθεί περαιτέρω. Σήμερα παραδίδουμε στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Δήμο Θεσσαλονίκης μια μελέτη από τον ΣΕΤΕ, το ΙΝΣΕΤΕ, την Marketing Greece και την Deloitte. Ταυτόχρονα, έχουμε στη διάθεσή μας τα τελευταία χρόνια και τη δυναμική της διευρυμένης ‘Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας’ που μαζί και με άλλους εμπλεκόμενους θα εμπνεύσουν και θα συνδράμουν την προσπάθεια. Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων είναι το αποτέλεσμα της ενδυνάμωσης της σχέσης που έχουμε δημιουργήσει με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά και της μεταξύ μας αμοιβαίας εμπιστοσύνης και θα σταθούμε όλοι μας αρωγοί στην προσπάθεια για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής”.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού, Διεθνών Σχέσεων και Διαδημοτικής Συνεργασίας κ. Βασίλης Γάκης και η CEO του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δρ. Κυριακή Ουδατζή.
Ο κ. Αλέξανδρος Θάνος, εντεταλμένος σύμβουλος του ΣΕΤΕ δήλωσε: “Ο ΣΕΤΕ ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Δημάρχου Στέλιου Αγγελούδη για την αρωγή του ιδιωτικού τομέα στην τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης, επικαιροποίησε το Στρατηγικό Σχέδιο για το σύνολο του προορισμού και ανέπτυξε ένα Προτεινόμενο Πλάνο Άμεσων Δράσεων για την αξιοποίησή του. Το παραγόμενο έργο βασίστηκε στην τεχνογνωσία της Marketing Greece στην διαχείριση των προορισμών αλλά και στα δεδομένα και το μελετητικό έργο του ΙΝΣΕΤΕ, με την συμβολή φυσικά των έμπειρων στελεχών της Deloitte, αλλά και της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας, αξιοποιώντας με το καλύτερο δυνατό τρόπο την «Σύμπραξη Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας» που έχει δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια. Πρέπει να τονιστεί όμως, πως κανένα σχέδιο δεν μπορεί να επιτύχει, αν ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας, αλλά και ίδια η κοινωνία της πόλης δεν μπορέσει να συμπράξει στην συνδιαμόρφωση ενός κοινού οράματος για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης”.
Ο κ. Στέφανος Παπανίκος, Principal στο Τμήμα Strategy & Transactions της Deloitte, παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού της Θεσσαλονίκης, τα βασικά δεδομένα του προορισμού, την εξέλιξη της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης, τις παγκόσμιες τουριστικές τάσεις και την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος βάσει των οποίων δημιουργήθηκε το στρατηγικό σχέδιο.
Το Σχέδιο Δράσης παρουσίασε ο κ. Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, o οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: “Το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων που παρουσιάσαμε σήμερα αποτελεί προϊόν της γνώσης που έχουμε για τον προορισμό, έπειτα από την μακρόχρονη συνεργασία που έχουμε χτίσει με τους φορείς, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και του κοινού οράματος όλων των partners της ‘Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας’ για μια Θεσσαλονίκη που θα επιδιώξει να κατακτήσει την θέση που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη”.

ΔΗΜΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ_ΠΛΑΝΟ-ΔΡΑΣΕΩΝ-MG

.
.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής

Το Αμφιαράειο είναι αρχαιολογικός χώρος της Αττικής και βρίσκεται σε έναν λόφο 6 χιλιόμετρα περίπου νοτιοανατολικά του Ωρωπού.Το Αμφιάρειο ιδρύθηκε στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. , μετά την εγκατάλειψη του θηβαϊκού Αμφιαρείου.Στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας, διετέλεσε κατά μεγάλα διαστήματα στην κατοχή της Αθήνας και, στο β΄ μισό του 4ου αιώνα π.Χ., είχε σχεδόν […]

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα. Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές […]

Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού

Του Κωστή Χαλκιαδάκη Η Κάρπαθος ανοίγει νέους δρόμους στον εναλλακτικό τουρισμό με το Karpathos Climb & Adventure Fest 2025, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στις 6 και 7 Οκτωβρίου 2025. Το φεστιβάλ συνδυάζει υπαίθριες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, πεζοπορία, τρέξιμο, ποδηλασία και καταδύσεις με πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες, αναδεικνύοντας τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο του […]

Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης

Κείμενο- φωτό: Δημήτρης Σταθόπουλος Κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί, όταν οι οθωμανοί αρχιτέκτονες σχεδίαζαν την κατασκευή του τον 15ο αιώνα, ότι αυτός ο οχυρωματικός πύργος θα εξελισσόταν στο πλέον αναγνωρίσιμο σύμβολο της Θεσσαλονίκης. Ανεγέρθηκε ως αναπόσπαστο κομμάτι του αμυντικού συστήματος που περιέβαλλε την πόλη, με αποστολή καθαρά στρατιωτική: να προστατεύει τη συμπρωτεύουσα της Οθωμανικής […]

Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26

Έξι νέα ή τροποποιημένα δρομολόγια από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη εισάγει στο χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025/26 η Wizz Air. Ειδικότερα, η αεροπορική εταιρία θα προσφέρει δρομολόγια προς την Αθήνα από -Τη Μπρατισλάβα, με έναρξη στις 15 Δεκεμβρίου, 3 φορές την εβδομάδα, με αεροσκάφος A321neo) – το Βουκουρέστι (Aurel Vlaicu), με εκκίνηση στις 27 […]

Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια

Την διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στον τουρισμό, «Green Key», απέκτησε το ξενοδοχείο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια. Η πιστοποίηση αυτή αναδεικνύει το ξενοδοχείο ως πρότυπο βιώσιμης λειτουργίας και υπεύθυνου τουρισμού. Το πιστοποιητικό «Green Key» αποτελεί κορυφαίο πρότυπο αριστείας στον τομέα της περιβαλλοντικής ευθύνης και της βιώσιμης λειτουργίας στον τουριστικό κλάδο. Απονέμεται σε επιχειρήσεις […]

Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική

Η Πάτρα ετοιμάζεται να ζήσει τους δύο τελευταίους μήνες του φθινοπώρου με ρυθμό, ενέργεια και πολιτισμό, μέσα από δύο διοργανώσεις που αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον επισκεπτών από όλη τη χώρα. Ειδικότερα, στις 11 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί ο 4ος Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος «Φάνης Τσιμιγκάτος», που διοργανώνει ο Α.Ο. Πατρών «Κούρος» με την υποστήριξη της Περιφέρειας […]

Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει

Ο γερμανικός Τύπος αναδεικνύει την Ελλάδα ως (και) φθινοπωρινό προορισμό. Το ZDF αφιερώνει ρεπορτάζ στο νησί της Τήλου, ως «zero waste» πρότυπο. Διαβάστε το θέμα της DW…. Το ρεπορτάζ του γερμανικού δικτύου ZDF επικεντρώνεται στο πρωτοποριακό παράδειγμα της Τήλου, η οποία έχει καταφέρει να εφαρμόσει ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης απορριμμάτων, φτάνοντας στο σημείο να θεωρείται […]

Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery

Γράφει η Χρύσα Κακιώρη Η Αθήνα ζει τη «δεύτερη άνοιξη» των bakery-cafés. Σε διάφορες γειτονιές της πόλης από το Παγκράτι και το Χαλάνδρι ως το Περιστέρι και τον Πειραιά, ξεπηδά μια νέα γενιά αρτοποιείων που δουλεύουν με τεχνογνωσία, φυσικά προζύμια, διαλεχτά άλευρα και υπομονετικές διαδικασίες ωρίμανσης. Επιλέγουν μικρούς χώρους και από το πρωί ξεφουρνίζουν ποιοτικό […]

Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu

Ανακαλείται η απόφαση υπαγωγής και η χορήγηση ενίσχυσης στην εταιρεία «ΤΟΥΡΙΣΜΑ Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε.» (διακριτικός τίτλος TOURISMA AE), που αφορούσε την εκσυγχρονιστική επένδυση του ξενοδοχείου Grecotel Mykonos Blu στον Πλατύ Γιαλό Μυκόνου, κατηγορίας 5 αστέρων. Η αρχική απόφαση είχε εκδοθεί το 2007 και προέβλεπε ενίσχυση συνολικού κόστους 2.925.870 ευρώ, με εγκεκριμένη δημόσια χρηματοδότηση ύψους […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Αμφιάρειο: Το άγνωστο μαντείο της Αττικής
  • Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν
  • Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό – Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
  • Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
  • Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • 550 αθλητές στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες, 4-5 Οκτωβρίου (video)
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δ. Χίου: Δεκάρα τσακιστή δεν έχουν λάβει ακόμα οι πληγέντες…
  • Καρυές: Τα όμορφα χωριά όμορφα, με το ζόρι… “αναπτύσσονται”, του Χρήστου Ανδριώτη
  • Δήμος Καλυμνίων: Νέα σύμβαση για την καταπολέμηση της πιτυοκάμπης (κάμπιας των πεύκων)
  • Δήμος Καλυμνίων: Επιτόπιοι έλεγχοι και νέες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση επικίνδυνων ογκολίθων στο νησί
  • Παναθηναϊκός: Το βαρύτερο σκορ των τελευταίων 22 ετών
  • Χουάντσο: «Θα πάμε στην Μπασκόνια να πάρουμε τη νίκη»
  • Καλαϊτζάκης: «Είμαστε ο Παναθηναϊκός και δεν δικαιούμαστε τέτοια ήττα στο σπίτι μας»
  • Παπαθεοδώρου: «Ίσως αλλάξει πλάνο ο Αταμάν – Οι αποφάσεις του»
  • Παναθηναϊκός: Γιατί «έκοψε» Γκριγκόνις και Τολιόπουλο ο Αταμάν!
  • Αταμάν στη συν. Τύπου: «Έχουμε πρόβλημα… – “Σκότωσαν” τους σέντερ μας»
  • Όταν ο χρόνος σταμάτησε στα Τέμπη
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Η κριτική των παικτών του «Τριφυλλιού»
  • «Καμπανάκια» Αταμάν: «Όλοι το είδαν!»
  • Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 96-103: Τα highlights
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ