Mε νέα έρευνα για τον Δεκέμβριο, η Ryanair ρίχνει εκ νέου τα βέλη της κατά των online ταξιδιωτικών γραφείων κάνοντας λόγο για πειρατικές απάτες από τους ΟΤΑ οι οποίοι υπερχρεώνουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο αερομεταφορέας στο ταξιδιωτικό κοινό.
Ειδικότερα, μετά την έρευνα του Νοεμβρίου της Ryanair στην οποία εμφανίζεται η Kiwi.com ως «ο νούμερο ένα πειρατής» στην υπερχρέωση υπηρεσιών έως και 344%, σήμερα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της νεότερης έρευνας Δεκεμβρίου με την οποία αποκαλύπτεται ως «κορυφαίος πειρατής» η Super Saver, με υπερχρέωση που φτάνει το 252% για αποσκευή 10 κιλών, η οποία κοστίζει 24,99 ευρώ στην ιστοσελίδα της Ryanair.
Σύμφωνα με τη Ryanair, στις επόμενες θέσεις «πειρατών» βρίσκονται η Kiwi.com με υπερχρέωση 203% για επιβίβαση προτεραιότητας και η eDreams για υπερχρέωση 100% για αποσκευή 10 κιλών.
Ο αερομεταφορέας ξεχωρίζει ωστόσο την «ψεύτικη χρέωση premium υπηρεσίας» ύψους 30 ευρώ των Kiwi.com και Opodo, η οποία είναι ανύπαρκτη.
Η Ryanair ισχυρίζεται ότι πρόκειται για μερικά από τα εκατοντάδες παραδείγματα όπου πειρατές OTA όπως οι Kiwi.com, Lastminute.com, Opodo.com και eDreams.com, επιδίδονται σε πράξεις ψηφιακής πειρατείας της σελίδας της και στη συνέχεια χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες που ελήφθησαν παράνομα για να εξαπατήσουν ανυποψίαστους καταναλωτές με υπερχρεώσεις για προϊόντα και υπηρεσίες, πολλά από τα οποία προσφέρονται δωρεάν στο Ryanair.com.
Καλεί δε τις κυβερνήσεις και τις οργανώσεις προστασίας καταναλωτών να αναλάβουν δράση ώστε να αποτρέψουν τη διαδικτυακή αυτή πειρατία.
Source: tornosnews.gr