TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ENGLISH-US / Quito unveils its new city brand to boost tourism and highlight its identity
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Quito unveils its new city brand to boost tourism and highlight its identity

10/07/2025

With a massive celebration full of culture, technology and emotion, the Ecuadorian capital has officially presented its new City Brand. This visual and symbolic logo seeks to position Quito as an internationally competitive tourist, cultural and economic destination by strengthening its historical identity and contemporary appeal.

Under the unofficial slogan of “the most beautiful city in the world”, Quito presented its new identity in a festive night that combined tradition and avant-garde: light shows, drones, live theatre, holograms and immersive mapping marked the celebration, which brought together thousands of Quito locals and visitors alike.

The brand logo evokes elements deeply rooted in Andean history. Inspired by the petroglyphs in Tulipe—archaeological remains of the Yumbo people—the icon represents ancestral knowledge, the sun god and movement, essential elements to understand the worldview of this city located right in the middle of the world.

During the event, the Mayor of Quito, Pabel Muñoz, noted the high levels of participation in the process: “The creation of this image was a collective effort; we did not hire any company. Thousands of children, young people and citizens contributed their ideas. The drawings they shared made it clear that the sun and the mountains are the heart of Quito”.

The event also served as a reminder of one of the city’s recent achievements: the Guinness World Record reached during the Bicentennial, when over 7,000 people drew Quito inside a massive heart.ADVERTISEMENTThe new City Brand is part of a strategy in line with international best practices, which recommend updating the urban image every 3 to 4 years to maintain relevance in an increasingly competitive global market. In addition to reinforcing a sense of local belonging, the image seeks to project a modern, sustainable and culturally rich vision of the Ecuadorian capital to the outside world.

With this commitment, Quito renews its invitation to European travellers: a lively city, where mountains embrace history, the sun vertically aligns at noon, and culture flourishes in every corner.

Older
Ishraq Hospitality Announces Key Leadership Promotions to Drive Strategic Growth

Newer
Uber Boat by Thames Clippers Partnership Sails On as River Travel Booms

Source: breakingtravelnews.com

Filed Under: ENGLISH-US Tagged With: from:breakingtravelnews.com

Κ. Πιερρακάκης: Νέες παρεμβάσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση για ενίσχυση της στέγασης

Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε νέες παρεμβάσεις στον τομέα της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων αποκάλυψε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, σε συνέντευξή του στη Real News. Όπως τόνισε, στόχος είναι να αποδεσμευθούν περισσότερες κατοικίες για μακροχρόνια χρήση, χωρίς να πληγεί η τουριστική δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, προανήγγειλε αλλαγές στο καθεστώς των φοροαπαλλαγών: η […]

Σε δημόσια διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το τουριστικό έργο “CAPE THOLOS” του Metaxa Hospitality Group στην Ιεράπετρα

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε (στην πλατφόρμα του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας) η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του Σύνθετου Τουριστικού Καταλύματος με την ονομασία “CAPE THOLOS” στην Κρήτη, που υλοποιεί ο όμιλος Metaxa Hospitality Group. Το έργο αφορά σε Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) και εκπονείται από […]

Η Πιερία κερδίζει το πολωνικό κοινό | Νέα δράση προβολής απο τον Π.Ο.Τ.Α.Π.

Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.) υποδέχθηκε την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ξενάγησε εξήντα μέλη του Πολωνικού Επιμελητηρίου Τουρισμού, τα οποία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον μυθικό Όλυμπο, το αρχαίο Δίον και άλλα σημεία ιδιαίτερου ενδιαφέροντος της Πιερίας. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε ως συνέχεια της επιτυχημένης παρουσίασης από τον Π.Ο.Τ.Α.Π. […]

ΙΚΕΑ: Ζεστασιά, θαλπωρή και μαγεία από τη σκανδιναβική παράδοση

Αυτό το φθινόπωρο η IKEA γεμίζει το σπίτι με ζεστασιά, χρώμα και έμπνευση από τη σουηδική παράδοση. Τα νέα προϊόντα Οκτωβρίου φέρνουν ανανέωση σε κάθε χώρο, στη διακόσμηση και στο παιχνίδι, μετατρέποντας το σπίτι σε ένα καταφύγιο χαλάρωσης και θαλπωρής. Τα νέα χρώματα στις αγαπημένες σειρές, τα καλύμματα μαξιλαριών, τα λευκά είδη και τα φωτιστικά […]

Amadeus: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το ταξίδι της επόμενης δεκαετίας

Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογία για πιο ομαλές και προσωποποιημένες εμπειρίες, σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Amadeus, Connected Journeys: How Technology Will Transform Travel in the Next Decade. Η χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI) στο σχεδιασμό ταξιδιών αυξήθηκε κατά 64% μέσα σε έναν χρόνο, με […]

Vistuoso: “Πρωταγωνιστεί” η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Αυστραλών για πολυτελή ταξίδια το 2026 | Η Αθήνα σημείο αναφοράς

Η Ελλάδα φαίνεται να κυριαρχεί στις επιλογές των Αυστραλών, όπως και των Νεοζηλανδών ταξιδιωτών για πολυτελή ταξίδια το 2026, είτε πρόκειται για οικογενειακά, είτε για solo ταξίδια ή ακόμη και για κρουαζιέρα και ταξίδια του μέλιτος, όπως αποκαλύπτει η Έκθεσης Luxe 2026 της Virtuoso για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Σύμφωνα με τα ευρήματα […]

Virtuoso | Η Ελλάδα τρίτη παγκόσμια επιλογή των Αυστραλών για ταξίδια πολυτελείας το 2026

Η Ελλάδα επιβεβαιώνει τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς πολυτελούς τουρισμού διεθνώς, σύμφωνα με τη νέα έκθεση Virtuoso’s 2026 Luxe Report, που καταγράφει τις ταξιδιωτικές τάσεις εύπορων ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο. Η ετήσια έρευνα, η οποία συγκεντρώνει δεδομένα από περισσότερους από 2.400 ταξιδιωτικούς συμβούλους του δικτύου Virtuoso —συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Αυστραλίας […]

Η CSG Εισέρχεται στον Τομέα των Μη Επανδρωμένων Αεροπορικών Συστημάτων

Ο βιομηχανικός-τεχνολογικός όμιλος CSG, ιδιοκτησίας του Τσέχου επιχειρηματία Michal Strnad, επεκτείνει τις δραστηριότητές του στα προηγμένα οπλικά συστήματα και στα Μη Επανδρωμένα Αεροπορικά Συστήματα (UAS). Η νεοσύστατη εταιρεία AviaNera Technologies a.s. (AviaNera) θα διαδραματίσει καίριο ρόλο σε αυτόν τον τομέα, συγκεντρώνοντας την ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία τεχνολογιών UAS. Από την πρώτη στιγμή, η AviaNera θα […]

Amadeus: Σημείο αναφοράς για τους σημερινούς ταξιδιώτες η AI | Βοηθό AI αναζητά το 64%

Οι ταξιδιώτες στρέφονται όλο και περισσότερο στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώσουν το ταξίδι τους, επιδιώκοντας να εξαλείψουν τα προβλήματα και τις προστριβές κατά τη διάρκεια όλης της διαδικσίας, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Amadeus.  Η έρευνα, με τίτλο “Connected Journeys: How Technology Will Transform Travel in the Next Decade” […]

Ερώτηση στη Βουλή για τα ακριβή ποσά από τα τέλη ανθεκτικότητας και κρουαζιέρας και τη διάθεσή τους

Επτά Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή ζητώντας αναλυτικά στοιχεία εισπραξιμότητας και ανά περιοχή, από το τέλος ανθεκτικότητας και το τέλος κρουαζιέρας, αλλά και για τον προγραμματισμό που αφορά στη διάθεσή τους. Καταθέτουν ως πρόταση και την θεσμοθέτηση και εκχώρηση συγκεκριμένου ποσοστού εσόδων από το τέλος ανθεκτικότητας σε Δήμους και Περιφέρειες αναλογικά και […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Κ. Πιερρακάκης: Νέες παρεμβάσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση για ενίσχυση της στέγασης
  • Σε δημόσια διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το τουριστικό έργο “CAPE THOLOS” του Metaxa Hospitality Group στην Ιεράπετρα
  • Η Πιερία κερδίζει το πολωνικό κοινό | Νέα δράση προβολής απο τον Π.Ο.Τ.Α.Π.
  • ΙΚΕΑ: Ζεστασιά, θαλπωρή και μαγεία από τη σκανδιναβική παράδοση
  • Amadeus: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το ταξίδι της επόμενης δεκαετίας

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΟΥΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ
  • ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ 36ΟΙ ΑΙΓΑΙΟΠΕΛΑΓΙΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ
  • Κακοκαιρία Barbara: «Μίνι» αλλά με ραγδαία φαινόμενα στο Βόρειο Αιγαίο – Βροχές, καταιγίδες και ισχυροί άνεμοι
  • Μεγάλη συμμετοχή στην ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών της Μυτιλήνης
  • Επετειακή εκδήλωση για την απελευθέρωση της Μυτιλήνης
  • ΑΕΚ: Πάνω από 4 χρόνια είχε να αποκρούσει πέναλτι τερματοφύλακάς της!
  • Για πόσο καιρό ο Παναθηναϊκός θα είναι με παιχνίδι λιγότερο στο πρωτάθλημα
  • Ανάλυση: Πώς αναπτύσσεται ο Παναθηναϊκός του Κόντη
  • Παναθηναϊκός: Τρομερές ατάκες του Τζούρισιτς για τον Κόντη
  • Το στατιστικό «κλειδί» απέναντι στον Ατρόμητο
  • ΠΑΟΚ: Απίστευτο! Νίκησε για πρώτη φορά τον Ολυμπιακό ενώ έχανε στο ημίχρονο!
  • Λεβαδειακός: Άπιαστος στην έδρα του με 14 γκολ στα τρία τελευταία εντός έδρας παιχνίδια
  • Παπαδημητρίου: «Το θέμα Ρεμπρόφ δεν είναι κλεισμένο ούτε θετικά, ούτε αρνητικά» (vid)
  • Παναθηναϊκός: Αγωνία για Σάντσες, η πρώτη διάγνωση
  • Η κρίσιμη απόφαση για Κόντη στον Παναθηναϊκό – Τα τελευταία δεδομένα
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ