Σύνταξη: tourismtoday.grΟι αεροπορικές εταιρείες στη Γερμανία συνεχίζουν να αυξάνουν τις προσφορές σε πτήσεις για τον χειμώνα του 2023/2024 -που ισχύει από τις 29 Οκτωβρίου- σε σχέση με πέρυσι.
Ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων είναι αυξημένος 16% σε σύγκριση με το 2022.
Ωστόσο, σύμφωνα με τη Γερμανική Ένωση Αερομεταφορών (BDL), υστερούν σημαντικά από τις εξελίξεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Πίσω από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστέςΗ εναέρια κυκλοφορία στη Γερμανία θα φτάσει το 81% των επιπέδων πριν από την πανδημία τους επόμενους μήνες, με ποσοστό ανάκαμψης πολύ πίσω από αυτό των άλλων ευρωπαϊκών χωρών.Η υπόλοιπη Ευρώπη –πλην της Γερμανίας– έχει ήδη ξεπεράσει την πανδημία και θα επιστρέψει στα προ του κορωνοϊού επίπεδα προσφοράς τον χειμώνα 2023/2024.Στη Γερμανία, μόνο οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων και οι τουριστικές επιχειρήσεις αναπτύσσονται καλά.
- Η διηπειρωτική κίνηση πλησιάζει και πάλι τα προ κρίσης επίπεδα με ποσοστό ανάκαμψης 93%.
- Η κίνηση της Βόρειας Αμερικής θα φτάνει ξανά το 98%.
- Η τουριστική κίνηση έχει ξεπεράσει τα επίπεδα προσφοράς 2018/2019 στο 115%.
Οι ευρωπαϊκές και εγχώριες συνδέσεις υστερούνΤόσο η ενδοευρωπαϊκή κίνηση από σημείο σε σημείο όσο και η εσωτερική κυκλοφορία παραμένουν πιο μακριά από τα προηγούμενα επίπεδα. Και τα δύο τμήματα θα φτάσουν το 63% των επιπέδων πριν από τον κορωνοϊό τον χειμώνα.
Το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων διαρκεί έως τις 30 Μαρτίου 2024, ημερομηνία μετάβασης στη θερινή ώρα.Σύμφωνα με τη Γερμανική Ένωση Αεροδρομίων (ADV), από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, συνολικά 149 εκατομμύρια επιβάτες διακινήθηκαν στα αεροδρόμια της χώρας.
Αν και αυτό είναι 21,5% περισσότερο από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι, εξακολουθεί να είναι πολύ κάτω από τα προ την πανδημία επίπεδα. Σε μια ευρωπαϊκή σύγκριση, η Γερμανία υστερεί σαφώς.
Η διηπειρωτική κίνηση έχει ήδη ανακάμψει στο 86,1%, η ευρωπαϊκή κίνηση στο 83,1% και η εσωτερική κίνηση στο 48,6%.Όπως εξηγεί ο Ralph Beisel, διευθύνων σύμβουλος της ADV «η Γερμανία ως τοποθεσία αεροδρομίου γίνεται λιγότερο ελκυστική για τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες στον ευρωπαϊκό και διεθνή ανταγωνισμό για νέα δρομολόγια.Η ανάκαμψη της εναέριας κυκλοφορίας πραγματοποιείται σε ένα πλαίσιο ακόμη πιο σκληρού διεθνούς ανταγωνισμού.
Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες αποσύρονται από τη Γερμανία, λόγω κόστους».
Source: tourismtoday.gr