Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα social media έχουν εξελιχθεί πέρα από μια απλή πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης, για τους Αμερικανούς.
Είναι πλέον μια ισχυρή δύναμη που οδηγεί τις κρατήσεις και επηρεάζει βασικές αποφάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξδιού.
Σύμφωνα με νέα δεδομένα μελέτης της Phocuswright οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ στρέφονται όλο και περισσότερο στις κοινωνικές πλατφόρμες όχι μόνο για να ονειρευτούν το επόμενο ταξίδι τους, αλλά και για να το κλείσουν.
- Το 65% που χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό ταξιδιού πήρε την απόφαση κράτησης με βάση το περιεχόμενο που είδε.
- Οι νεότεροι και συχνοί ταξιδιώτες επηρεάζονται περισσότερο από τα social media στις διεθνείς αποδράσεις τους.
- Σχεδόν 3 στους 4 διεθνείς τουρίστες αποφάσισαν για ένα πρόσφατο ταξίδι με βάση το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: Phocuswright
Πώς προχωρούν σε κρατήσεις οι χρήστες στα social media
- Η μετατροπή είναι ο βασιλιάς: Σχεδόν τα δύο τρίτα κάτω των 55 ετών και το 53% άνω των 55 ετών που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση μετατράπηκαν σε αγοραστές. Έκαναν κράτηση ή επισκέφθηκαν έναν προορισμό με βάση το περιεχόμενο που είδαν.
- Πέρα από την έμπνευση: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται για ενεργό σχεδιασμό ταξιδιού, με το 39% των αγοραστών να τα χρησιμοποιεί και για να συγκρίνει επιλογές και τιμές.
- Το οπτικό περιεχόμενο κερδίζει: Οι εικόνες (55%) και τα βίντεο μικρής διάρκειας (53%) είναι οι δύο τύποι περιοεχομένου που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν τον χρήστη σε αγοραστή.
- Η αυθεντικότητα είναι το κλειδί: Οι ταξιδιώτες αναζητούν γνήσιο περιεχόμενο που παρουσιάζει πραγματικές εμπειρίες, τόσο θετικές όσο και αρνητικές.
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από άλλους χρήστες και ιδιαίτερα αυτό που δημοσιεύεται χωρίς καμία οικονομική συμμετοχή. - Προσέγγιση σε πολλαπλές πλατφόρμες: Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες για τον προγραμματισμό ταξιδιών.
Το Facebook (69%), το Instagram (68%) και το YouTube (65%) κατέχουν την πρώτη θέση, ενώ το TikTok (47%) κερδίζει δημοτικότητα. - Το παράθυρο κράτησης: Το 54% που έκανε κράτηση θυμάται ότι είδε για πρώτη φορά το επιδραστικό περιεχόμενο ένα μήνα πριν από το ταξίδι, ενώ το 82% το είδε εντός δύο μηνών από την αναχώρηση.
Πηγή: Phocuswright
«Τα ευρήματα αναδεικνύουν μια τεράστια ευκαιρία για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι μάρκετινγκ, δήλωσε η Madeline List, αναλύτρια της Phocuswright και συντάκτρια της έκθεσης.
Οι ταξιδιώτες -και όχι μόνο οι νέοι- αναζητούν ενεργά πληροφορίες και λαμβάνουν αποφάσεις με βάση το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να δημιουργήσουν μια στρατηγική παρουσία στα social media με αυθεντικό περιεχόμενο βασισμένο στα ενδιαφέροντα, με έξυπνη στόχευση και έμφαση στις προτεραιότητες».
Source: tourismtoday.gr