Σύνταξη tourismtoday.gr
Το Μαυροβούνιο ξεκίνησε ψηφιακή καμπάνια με θέμα τον Τζέιμς Μποντ, με στόχο να προσελκύσει Βρετανούς τουρίστες, το επόμενο έτος.
Η καμπάνια “τρέχει” παράλληλα με το μάρκετινγκ σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η καμπάνια με θέμα τον Τζέιμς Μποντ ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα, την πρώτη μέρα της World Travel Market (WTM), και προβάλλεται σε ψηφιακά κανάλια, όπως το You Tube και το Instagram.
Θα συνεχιστεί μέχρι την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου του 2025 και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γενικά για το Μαυροβούνιο.
Περιλαμβάνει την ταινία μικρού μήκους “Uncover Your Wild Side”, στην οποία τυχαίοι άνθρωποι λαμβάνουν μια κλήση από το “M” και έχουν αποστολή να βρουν τα “χρυσά πλακίδια”.
Πρόκειται για τα χρυσά πλακάκια οροφής στο κτίριο του Μαυσωλείου Peter II Petrovic-Njegos στο εθνικό πάρκο Lovcen, ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα του προορισμού.
Τους πρώτους οκτώ μήνες του τρέχοντος έτους, 80.000 επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο ταξίδεψαν στον προορισμό, σε σύγκριση με 89.000 αφίξεις για ολόκληρο το 2023, αύξηση 18% σε σχέση με το 2022.
Σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού Μαυροβουνίου, οι αφίξεις στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος θα ξεπεράσουν το 2023.
Οπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός, θα συνεχίσει τις κοινές εκστρατείες άμεσου μάρκετινγκ με αεροπορικές εταιρείες όπως η Jet2 για το επόμενο έτος, οι οποίες θα περιλαμβάνουν εξωτερική, καθώς και διαδικτυακή και ραδιοφωνική διαφήμιση.
Source: tourismtoday.gr