Το 96,1% των τουριστών σκοπεύει να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι κρουαζιέρας για την περίοδο 2024-2025, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας των Cruiseline.com και Shipmate.
- Μόλις το 3,1% είναι αναποφάσιστο αν θα έκανε κρουαζιέρα το επόμενο έτος.
- Το 0,8% δήλωσε ότι δεν θα κάνει διακοπές κρουαζιέρας.
Από το 96,1% που επιλέγει αυτό το είδος ταξιδιού το 2024-2025, το 57,1% έχει κάνει κράτηση για πολλές κρουαζιέρες για τότε, ενώ το 42,9% έχει κλείσει μόνο μία.
Ποιες γραμμές κρουαζιέρας έχουν τις περισσότερες προτιμήσεις
- 35,1% Royal Caribbean
- 28,9% Carnival Cruise Line
- 18% Norwegian Cruise Line ή Celebrity Cruises
- 16,6% Princess Cruises
Ακολουθούν οι MSC Cruises, Holland America Line, Viking Cruises, Virgin Voyages και Oceania Cruises.
Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
- 63,9% Καραϊβική
- 15,8% Ευρώπη (Μεσόγειος)
- 11,9% Αλάσκα
- 10% Μεξικό (Ακτή του Ειρηνικού)
- 8,7% στη Βόρεια Ευρώπη
Κράτηση διάρκειας μελλοντικής κρουαζιέρας
- 46,7% 7 διανυκτερεύσεις.
- 31,4% δέκα έως 14 ημέρες.
- 30,1% 5-7 διανυκτερεύσεις.
- 16,5% 15+ διανυκτερεύσεις.
Οι σύντομες κρουαζιέρες 3 ημερών ή λιγότερο αντιπροσώπευαν το 12,6% των μελλοντικών κρουαζιέρων που κρατήθηκαν.
Πόσο νωρίτερα κάνουν κράτηση
- 46,5% 7-12 μήνες νωρίτερα.
- 26,5% 13-18 μήνες νωρίτερα.
- 13,3% 3-6 μήνες νωρίτερα.
- 11,4% 18+ μήνες πριν.
- 2,3% για τρεις μήνες ή λιγότερο.
Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες κράτησης κρουαζιέρας
- 36,6% ο προορισμός.
- 26,4% η συμφωνία.
- 22,9% η γραμμή κρουαζιέρας.
- 8,1% το κρουαζιερόπλοιο.
- 2,6% η διάρκεια.
Προτιμήσεις κράτησης
- Το 50,8% κάνει κράτηση απευθείας με τη γραμμή κρουαζιέρας στο Διαδίκτυο.
- Το 32,8% επιλέγει ταξιδιωτικό πράκτορα (αυτοπροσώπως/τηλέφωνο). Το 12,6% προτιμά να κάνει κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του ταξιδιωτικού γραφείου.
Το 66,2% ανέφερε ότι έκανε οκτώ ή περισσότερες κρουαζιέρες, το 14,9% ανέφερε ότι έκανε πέντε έως επτά κρουαζιέρες και το 11,9% ήταν σε δύο έως τέσσερις κρουαζιέρες.
Το 3,2% είχε κάνει τουλάχιστον μία κρουαζιέρα και μόνο το 3,8% ανέφερε ότι δεν είχε κάνει ποτέ κρουαζιέρα στο παρελθόν.
Source: tourismtoday.gr