TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Ποιος είναι ο πραγματικός ανταγωνιστής του ξενοδοχείου σου;
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Ποιος είναι ο πραγματικός ανταγωνιστής του ξενοδοχείου σου;

16/05/2025

Ο ανταγωνισμός των ξενοδοχείων το 2025 διαμορφώνεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, με βασικά όπλα το SEO, το περιεχόμενο και τα στατιστικά.

Για να καταλάβουμε ποιος είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχείων, σύμφωνα με στοιχεία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος στη χώρα μας λειτουργουν 10.104 ξενοδοχεία διάσπαρτα σε όλη την επικράτεια. Ποιος είναι ο πραγματικός ανταγωνιστής ενός ξενοδοχείου; Το διπλανό ή παραδιπλανό κατάλυμα;
Η απάντηση ότι ο πραγματικός ανταγωνιστής μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης δεν είναι αυτή που διαθέτει παρακείμενη φυσική παρουσία.
Ο όρος ανταγωνισμός, το 2025 έχει αλλάξει ή να το πω διαφορετικά έχει μετασχηματιστεί.
Σε μια εποχή όπου η υιοθέτηση της τεχνολογίας έχει εκτοξευθεί ο ανταγωνισμός έχει μεταφερθεί στο ψηφιακό περιβάλλον και επηρεάζεται από την digital marketing στρατηγική που εφαρμόζει το κάθε ξενοδοχείο. Πάμε λοιπόν να δούμε πως διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός των ξενοδοχείων στην digital εποχή.
Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερο το πως λειτουργεί και εφαρμόζεται το digital marketing θα πρέπει:

  1. Να δώσουμε τον ακριβή ορισμό του τι είναι digital marketing για ένα ξενοδοχείο.
  2. Να βασιστούμε στα 5 στάδια του ταξιδιού, όπως τα είχε ορίσει η Google το 2011.

Τα σημεία ανταγωνισμού ενός ξενοδοχείου για τις κρατήσεις του
Το ξενοδοχείο ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες μονάδες, όχι σε ένα αλλά σε πολλά διαφορά ψηφιακά σημεία. Θα τα παραθέσω τα τρία πιο σημαντικά, ξεκινώντας από τα πιο σημαντικό. Δε θα αναφέρω το website, γιατί θεωρώ δεδομένο ότι το ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέτει μια άριστη λειτουργικά και εμφανισιακά ιστοσελίδα.
SEO ή αλλιώς βελτιστοποίηση σελίδας για υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
Όπως περιγράφει η Google στο στάδιο 2 ενός ταξιδιού (Οργάνωση ταξιδιού), ο χρήστης θα αρχίσει να ψάχνει πληροφορίες σε μηχανές αναζήτησης σχετικά με τα διαθέσιμα καταλύματα στον προορισμό της επιλογής του. Οι αναζητήσεις του θα γίνουν με την χρήση λέξεων ή και φράσεων κλειδιά που αντανακλούν αυτό που ψάχνει. Για παράδειγμα εάν αναζητά ένα κατάλυμα το οποίο διαθέτει jacuzzi, είναι πολύ φυσικό να ότι θα ψάξει με την χρήση της λέξης jacuzzi τη λέξη δωμάτιο καθώς και το όνομα του προορισμού. Το ξενοδοχείο λοιπόν θα πρέπει να εξασφαλίσει την παρουσία στην 1η σελίδα άλλα και την υψηλότερη δυνατή θέση στην σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης,
Παραθέτω πίνακα με τη διανομή των clicks που λαμβάνουν τα websites στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης.

Ο χρήστης στο στάδιο 2 του ταξιδιού, δε θα περιοριστεί μόνο στην αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με το ξενοδοχείο που θα διαμείνει, άλλα θα αναζητήσει και άλλες πληροφορίες που σχετίζονται σχετικά με τον προορισμό όπως π.χ. σημεία ενδιαφέροντος, εστιατόρια,
δραστηριότητες, ιστορία κ.λπ.
Όσες περισσότερες φορές μπορέσουμε να εμφανίσουμε το ξενοδοχείο στον εν δυνάμει πελάτη τόσο πιο πολύ θα ενδυναμώσουμε την εικόνα του και αυξάνουμε την πιθανότητα το συγκεκριμένο κατάλυμα να είναι και η τελική επιλογή διαμονής του.
Περιεχόμενο (οπτικό και κειμενογραφικό)
Η πρώτη εντύπωση είναι και η πιο σημαντική και όπως ξέρουμε αυτό βρίσκει εφαρμογή στην καθημερινότητα μας.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην φωτογράφιση, βιντεογράφηση άλλα και κειμενογραφική πλαισίωση των δύο προηγουμένων. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει την δυνατότητα να επεξεργάζεται με πολύ μεγαλύτερη ευκολία μια εικόνα από ένα κείμενο και βέβαια να διεγείρει πολύ πιο εύκολα συναισθήματα. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω και τη βαρύτητα στο περιεχόμενο που δημιουργούμε να υπάρχει εμφανές και ανθρώπινο στοιχείο, καθώς όταν βλέπουμε ένα άτομο σε μια φωτογραφία ή ένα video τείνουμε να ταυτιστούμε με αυτό και να νοιώσουμε την εμπειρία.
Δεν είναι τυχαίο που αναφέρω φωτογραφίες και video.
Ο λόγος είναι ότι τα social media εμφανίζουν σε περισσότερους χρήστες το video περιεχόμενο σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλης μορφής περιεχόμενο. Υπάρχει όμως μια παγίδα εδώ. Τα 3 δευτερόλεπτα!
Θα πρέπει να κερδίσουμε το ενδιαφέρον του χρήστη στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα προκειμένου να προχωρήσει στην θέαση και του υπόλοιπου.
Σε ό,τι αφορά τις φωτογραφίες, σε αυτές ο χρήστης παραμένει περισσότερη ώρα παρατηρώντας την πιο προσεκτικά. Τέλος, το οπτικό περιεχόμενο έρχεται να πλαισιώσει και το κείμενο. Το κείμενο διαθέτει και αυτό την δική του μεγάλη βαρύτητα καθώς εκτός του ότι επηρεάζει το SEO μπορεί να προσδώσει την έξτρα πληροφορία στο χρήστη που είναι αδύνατο να αποτυπωθεί στο οπτικό περιεχόμενο.
Ανάλυση στατιστικών
Έρχομαι λοιπόν στον 3 ανταγωνιστικό παράγοντα που θα κάνει ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίσει. Αυτός είναι η ανάγνωση και ανάλυση των στατιστικών. Πολλοί επαγγελματίες του χώρου είτε από την πλευρά των ιδιοκτητών και στελεχών ενός ξενοδοχείου ή από αυτούς αναλαμβάνουν την digital marketing στρατηγική τους.
Τα στατιστικά είναι ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο μας υποδεικνύει τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Στο digital marketing ξενοδοχείων δεν υπάρχουν λύσεις πασπαρτού. Κάθε συνεργασία απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Μπορεί να υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες, άλλα το σημαντικότερο ρόλο παίζει ο τρόπος με τον οποίοι αυτοί εφαρμόζονται. Και για να καταλάβουμε την αποτελεσματικότητα, αυτό έρχεται από την ανάλυση των στατιστικών.
Επίλογος
Με την εισαγωγή του digital στον ξενοδοχειακό κλάδο, ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων αυξήθηκε κατακόρυφα. Η αλήθεια είναι ότι οι διαφορες OTA πλατφόρμες (Booking, Expedia) ήταν οι πρώτες οι οποίες αντελήφθησαν την ψηφιακή δύναμη και επένδυσαν σε αυτή, κερδίζοντας ισχυρό προβάδισμα σε ότι αφορά το μερίδιο κρατήσεων.
Η τάση είναι όλο και περισσότεροι χρήστες να προχωρούν σε απευθείας κρατήσεις με το ξενοδοχείο (σημαντικό ρόλο έπαιξε και η κατάρτηση του parity σε θέματα τιμών που είχαν θεσπίσει οι ΟΤΑ).
Έτσι λοιπόν, τα ξενοδοχεία έρχονται να ανταγωνιστούν στον ψηφιακό κόσμο και κερδισμένος είναι αυτός που θα διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, την οποία θα παρακολουθεί στενά.
Digital marketing δεν είναι μόνο Instagram, Facebook (άντε και λίγο TikTok).

Ο Κύρος Ασφής δραστηριοποιείται στον χώρο του διαδικτύου για περισσότερα από 20 χρόνια, με εξειδίκευση την τελευταία δεκαετία στην παροχή υπηρεσιών digital marketing για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις. Έχει τιμηθεί με τέσσερα βραβεία στα Greek Tourism Awards, τόσο για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων όσο και για την καινοτομία στις τουριστικές υπηρεσίες. Διδάσκει Hospitality Digital Marketing, Digital Marketing και Social Media στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360. Είναι τακτικός προσκεκλημένος ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε διάφορα διαδικτυακά μέσα.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

Η πιο cool γειτονιά του κόσμου για το 2025 βρίσκεται στο Τόκιο – Με περισσότερα από 130 βιβλιοπωλεία

Στην καρδιά του Τόκιο υπάρχει μια γειτονιά που μοιάζει να έχει βγει από άλλη εποχή: το Jimbōchō. Γεμάτη μικρά βιβλιοπωλεία, καφέ και εστιατόρια με τοπικές γεύσεις, έχει υπάρξει στέκι διανοουμένων για δεκαετίες και σήμερα προσελκύει μια νέα γενιά επισκεπτών. Με περισσότερα από 100 καταστήματα αφιερωμένα στα βιβλία, η γειτονιά αυτή ξεχωρίζει για την ατμόσφαιρά της, […]

Πολύδροσος: Ένα ειδυλλιακό χωριό στην ορεινή Φωκίδα, μέσα σε καταπράσινη φύση (Βίντεο)

Η Πολύδροσος (και όχι «το Πολύδροσο», όπως αναγράφεται λανθασμένα ορισμένες φορές) βρίσκεται στη Φωκίδα, όντας χτισμένη στις βορειοανατολικές πλαγιές του Παρνασσού, σε υψόμετρο 380 μέτρων. Για την περιοχή της, μάλιστα, παραμένει σημαντικό κεφαλοχώρι, αριθμώντας πληθυσμό 1.027 μόνιμων κατοίκων (σύμφωνα με την απογραφή του 2021). Διοικητικά το χωριό υπάγεται πλέον στον διευρυμένο Δήμο Δελφών, κάτι που […]

A Princess Cruises Cocktail Collection by Global Mixologist Rob Floyd Now Available on Amazon

Created in partnership with Princess Cruises, world-renowned global mixologist and Princess ambassador Rob Floyd presents Sip at Sea: A Princess Cruises Cocktail Collection – an imaginative and interactive cocktail book now available on Amazon and onboard all 17 Princess ships. Featuring a collection of guest-favorite cocktails and mocktails from across the fleet, the book includes […]

The Abu Dhabi Department of Culture and Tourism announces curatorial team and exhibition venues

Building on the success of its inaugural edition, Manar Abu Dhabi will once again illuminate the archipelagos, mangroves, and oases of Abu Dhabi from November 15, 2025, to January 4, 2026. Organized by the Department of Culture and Tourism Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), this public light art exhibition aims to inspire creativity and celebrate […]

Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αυστραλών

Τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Αυστραλών αποκαλύπτει το ετήσιο βαρόμετρο διακοπών της Europ Assistance για το 2025. Όπως αναφέρει οι Αυστραλοί επαναπροσδιορίζουν τις προτεραιότητες των διακοπών τους, με περισσότερους από τους μισούς να επιλέγουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς αντί για παραδοσιακά τουριστικά hotspots. Συγκεκριμένα, το 62% των Αυστραλών προτιμά πλέον να εξερευνά μέρη εκτός των συνηθισμένων, σηματοδοτώντας μια […]

SAN ANTONIO DECLARES OCTOBER “SPIRIT SEASON”

This October, San Antonio invites visitors to experience Spirit Season, a citywide, more-than-month-long celebration of Día de los Muertos (Day of the Dead) filled with vibrant altars, illuminated river parades, live performances, art installations, and community festivals. From October 3 to November 14, 2025, the city transforms into the nation’s premier destination for this moving […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια
  • Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό
  • Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ
  • Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025
  • Η πιο cool γειτονιά του κόσμου για το 2025 βρίσκεται στο Τόκιο – Με περισσότερα από 130 βιβλιοπωλεία

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Πέντε αδέσποτα βρήκαν οικογένεια στην εκδήλωση του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
  • Τραγωδία στο Πλωμάρι – Ανασύρθηκε νεκρή γυναίκα
  • Αναγεννάται το «Βαλιδέ τζαμί»: Η ιστορία της Μυτιλήνης ζωντανεύει
  • Ευλογιά των προβάτων: Προς γενικό lockdown 15 ημερών – Μέχρι την Τρίτη οι ανακοινώσεις
  • Κοσμοπλημμύρα για τη μαγική συναυλία της Άλκηστις Πρωτοψάλτη-Χιλιάδες Καλύμνιοι και επισκέπτες απόλαυσαν μια ανεπανάληπτη μουσική βραδιά (video)
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ