Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής υποδέχθηκε την FDM Travel, ενισχύοντας τη στρατηγική διείσδυσης στη δανέζικη αγορά μέσω αυθεντικών εμπειριών.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) υποδέχθηκε στις 8 και 9 Σεπτεμβρίου 2025 τους εκπροσώπους της FDM Travel, της δανέζικης εταιρείας που εξειδικεύεται σε road trips. Στόχος της επίσκεψης ήταν η εξερεύνηση της Χαλκιδικής και η μελλοντική ένταξη του προορισμού στα ταξιδιωτικά προγράμματα της εταιρείας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Σκανδιναβίας και περιλάμβανε εμπειρίες που αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής: θαλάσσιες δραστηριότητες, κολύμπι στα κρυστάλλινα τυρκουάζ νερά, τοπική γαστρονομία και αυθεντική ελληνική φιλοξενία.
Η Δανία αναδεικνύεται ως στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Χαλκιδική. Σήμερα λειτουργούν έξι εβδομαδιαίες απευθείας πτήσεις από Κοπεγχάγη προς Θεσσαλονίκη μέσω Ryanair και SAS, γεγονός που καθιστά τον προορισμό ιδιαίτερα προσβάσιμο. Επιπλέον, ο Tour Operator Sunweb ενέταξε φέτος τη Χαλκιδική στα πακέτα του, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και το ενδιαφέρον για την περιοχή.
Διαβάστε επίσης → Η Χαλκιδική φιλοξένησε διεθνείς τουριστικούς επαγγελματίες στο 5ο FAM Trip με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος, σημείωσε: “Η ανάπτυξη νέων αγορών, όπως της Σκανδιναβίας και ειδικότερα της Δανίας, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς. Σιγά-σιγά βλέπουμε τις προσπάθειές μας να αποδίδουν καρπούς, όπως φαίνεται και από την ένταξη της Χαλκιδικής στα πακέτα της Sunweb. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την ενδυνάμωση της παρουσίας μας, ανοίγοντας νέους δρόμους για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής του ΤΟΧ για την προσέγγιση νέων αγορών και την ενίσχυση της παρουσίας του προορισμού στις Σκανδιναβικές χώρες. Τα τελευταία τρία χρόνια, ο Οργανισμός έχει επενδύσει σε τουριστικές εκθέσεις, στοχευμένα workshops και ψηφιακές καμπάνιες, προβάλλοντας τη Χαλκιδική ως έναν εναλλακτικό προορισμό της Ελλάδας.
Ο ΤΟΧ ευχαρίστησε θερμά τους συνεργάτες που συνέβαλαν στην επιτυχία του FAM Trip, όπως το EKIES all senses resort, το Porto Koufo Hotel και το εστιατόριο Porto Marina. Επόμενη δράση του οργανισμού είναι η συμμετοχή του σε workshop που θα πραγματοποιηθεί στην Κοπεγχάγη στις 23 Οκτωβρίου 2025, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της Χαλκιδικής στη δανέζικη αγορά.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr