- 12.000 τ.μ. σε 4 εκθεσιακά περίπτερα
- 10% αύξηση στα τετραγωνικά μέτρα των ξένων εκθετών και στις απευθείας ξένες συμμετοχές
- Τιμώμενος Προορισμός ο Δήμος Διδυμοτείχου
Με 10% αύξηση στα τετραγωνικά μέτρα των ξένων εκθετών και στις απευθείας ξένες συμμετοχές, με συνολικά 342 εκθέτες από την Ελλάδα και 24 χώρες του εξωτερικού, με κάλυψη 12.000 τ.μ. σε 4 εκθεσιακά περίπτερα, με 4.000 προγραμματισμένα ραντεβού και με Τιμώμενο Προορισμό τον Δήμο Διδυμοτείχου, εγκαινιάζεται την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, η 39η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού PHILOXENIA HOTELIA, που θα διαρκέσει έως το Σάββατο 16 Νοεμβρίου.
Οι ξένες συμμετοχές προέρχονται από τις ακόλουθες χώρες: Αρμενία, Λουξεμβούργο, Ινδονησία, Φιλιππίνες, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Πολωνία, Πορτογαλία, Βουλγαρία, Κύπρο, Κόσσοβο, Αίγυπτο, Ηνωμένο Βασίλειο, Αλβανία, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Μολδαβία, Κούβα, Χώρες Ινδικού Ωκεανού (με 22 εταιρείες, τουριστικά καταλύματα και τουριστικά πρακτορεία από τις Κομόρες, Μαδαγασκάρη, Μαυρίκιο και Σεϋχέλλες). Μάλιστα, η Μολδαβία, η Κούβα και οι Χώρες του Ινδικού Ωκεανού λαμβάνουν μέρος για πρώτη φορά στην έκθεση.
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες (Full Hosted Buyers) είναι περισσότεροι από 140 από 36 χώρες, ενώ την έκθεση θα επισκεφτούν δύο επιχειρηματικές αποστολές περίπου 80 ατόμων από τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία.
Συνολικά, θα πραγματοποιηθούν 4.000 ραντεβού μεταξύ των hosted buyers και εκθετών της PHILOXENIA HOTELIA, ενώ φέτος για πρώτη φορά «έτρεξε» και ειδικό πρόγραμμα προσκεκλημένων επισκεπτών από το εξωτερικό, εξειδικευμένων σε πολιτιστικές διαδρομές.
Στη φετινή διοργάνωση αναδεικνύεται επίσης με έμφαση η σχέση τουρισμού και πολιτισμού μέσα από τις δράσεις του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ), που συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση, ενώ σε αυτό το θέμα εστιάζει και το Συνέδριο της PHILOXENIA HOTELIA με τίτλο “Experience. Culture. Everywhere. – Connecting the Dots”.
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου στο Περίπτερο 14 με φορείς διοργάνωσης ΟΔΑΠ και ΔΕΘ-HELEXPO. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην παρουσίαση της δράσης του ΟΔΑΠ, «Hellenic Heritage».
Μια ακόμη ψηφίδα στο φετινό πολιτιστικό «μωσαϊκό» της PHILOXENIA HOTELIA είναι και η διοργάνωση διαγωνισμού φωτογραφίας και η παρουσίαση έκθεσης φωτογραφίας με θέμα “Philoxenia & Culture” από την Greek Instagramers Events Social Media & Culture Community.
Μεταξύ των εκθετών και υποστηρικτών της PHILOXENIA HOTELIA είναι το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Πολιτισμού, ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, η ΠΟΞ και η FEDHATTA, Περιφέρειες και Δήμοι, τουριστικοί προορισμοί, ξενοδοχεία, αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, τουριστικά γραφεία από όλη τη χώρα, καθώς και επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης.
Το πλούσιο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης περιλαμβάνει ημερίδα που διοργανώνεται από το inn hotel & architecture με θέμα «Αρχιτεκτονικές Αφηγήσεις», το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στο περίπτερο 12.
Κατά τη διάρκεια και των τριών ημερών της PHILOXENIA HOTELIA η έκθεση θα φιλοξενήσει και πολλές ακόμη παράλληλες εκδηλώσεις από δημόσιους και ιδιωτικούς τουριστικούς φορείς, Περιφέρειες, Δήμους, επιχειρήσεις κα.
Επιπλέον, υλοποιείται στο πλαίσιο της έκθεσης η πρωτοβουλία «Thessaloniki Living Experience», η οποία συστήνει 9 ξενοδοχεία της πόλης, όπου μπορεί κανείς να βιώσει εμπειρίες στη Θεσσαλονίκη, ακόμη και αν δεν διαμένει σε αυτά.
Μεταξύ των παράλληλων εκδηλώσεων της PHILOXENIA HOTELIA περιλαμβάνεται και συναυλία-αφιέρωμα για τα 50 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και την εισβολή στην Κύπρο από την Παιδική και Νεανική Ορχήστρα Ωδείου Μίκης Θεοδωράκης του Δήμου Αμπελοκήπων Μενεμένης (Μουσείο Μίκη Θεοδωράκη Ζάτουνας-ΔΕΘ-HELEXPO-Σύλλογος Φίλων Μουσικής Αθηνών-Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη-Δήμος Γορτυνίας).
Στις 15 και 16 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» φιλοξενείται επίσης το Thessaloniki #JobFestival 2024, που διοργανώνεται για άλλη μία φορά από το skywalker.gr με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες.
H PHILOXENIA HOTELIA είναι ανοιχτή μόνο για επαγγελματίες και εμπορικούς επισκέπτες στις 14 Νοεμβρίου, ενώ στις 15 και 16 Νοεμβρίου η έκθεση μπορεί να υποδεχθεί και όλους τους επισκέπτες που θα ήθελαν να ενημερωθούν για το επόμενο ταξίδι τους ή ακόμη και να το κερδίσουν σε μια από τις κληρώσεις που θα πραγματοποιηθούν με πολλά πλούσια δώρα (ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία κα), τα οποία είναι προσφορά τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Την Πέμπτη το ωράριο λειτουργίας της PHILOXENIA HOTELIA είναι 11:00 με 19:00, ενώ Παρασκευή και Σάββατο 10:00 με 19:00.
Η σημερινή συνέντευξη Τύπου
Μια κατεξοχήν εξωστρεφής έκθεση είναι η PHILOXENIA HOTELIA, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Τάσο Τζήκα, ο οποίος μάλιστα τόνισε πως η διοργάνωση έχει την ποιότητα που θα έπρεπε να έχει μια διεθνής έκθεση.
Ως εφαλτήριο προβολής, με αιχμή την ιστορία και τον πολιτισμό του, θα αξιοποιήσει ο δήμος Διδυμοτείχου τη PHILOXENIA HOTELIA, στην οποία είναι Τιμώμενος Προορισμός, όπως ανέφερε ο δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου. Μάλιστα, σημείωσε πως το Διδυμότειχο θέλει να σταματήσει να είναι η… δυσμενής μετάθεση στο μυαλό του κόσμου, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «δεν είμαστε η άκρη της Ελλάδας, αλλά η αρχή της».
Γιορτή του τουρισμού και της πόλης χαρακτήρισε τη PHILOXENIA HOTELIA η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κα Βίκυ Χατζηβασιλείου, τονίζοντας πως αποτελεί παράλληλα πόλο έλξης επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ μίλησε για μια ολιστική προσπάθεια τουριστικής προβολής της περιοχής από την Περιφέρεια.
Για αγαστή συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO, η οποία έχει ως κοινό όραμα να εξεταστεί σε βάθος η αλληλένδετη σχέση τουρισμού και πολιτισμού, έκανε λόγο η πρόεδρος του δ.σ. του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, κα Νικολέττα Διβάρη-Βαλάκου, σημειώνοντας πως στόχος της συμμετοχής του ΟΔΑΠ στη PHILOXENIA HOTELIA είναι να συστήσει στους επαγγελματίες του κλάδου αναδυόμενους αρχαιολογικούς χώρους, θέατρα και μουσεία που είναι άγνωστα.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης, αφού παρουσίασε το περιεχόμενο της φετινής έκθεσης, τόνισε πως πρόκειται για την πιο διεθνή διοργάνωση μετά τη ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου.
«Μετά από χρόνια υπάρχει μια αισιοδοξία» σημείωσε με τη σειρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέας Μανδρίνος, αποδίδοντας τα εύσημα στον κεντρικό δήμο και τις προσπάθειές του τόσο στο τουριστικό μέτωπο όσο και στο μέτωπο της καθαριότητας της πόλης.
Η PHILOXENIA HOTELIA είναι μια έκθεση που αποτυπώνει την επιτυχία της Θεσσαλονίκης και στον συνεδριακό τουρισμό, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Thessaloniki Convention Bureau, κ. Πρόδρομο Μοναστηρίδη, ο οποίος μετέφερε τις προσδοκίες του για μια καλή διοργάνωση που θα βοηθήσει στην έλευση περισσότερων συνεδρίων στην πόλη.
Στην ιστορία της PHILOXENIA αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, τονίζοντας πως έχει την ανθεκτικότητα και την αποτελεσματικότητα να παραμένει για 40 χρόνια η μοναδική έκθεση τουρισμού με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Στις δράσεις του ΟΔΑΠ στη PHILOXENIA HOTELIA αναφέρθηκε τέλος το μέλος του δ.σ. του οργανισμού, κα Αλεξάνδρα Χαριτάτου.
Χορηγός Φιλοξενίας του Συνεδρίου της PHILOXENIA HOTELIA είναι η Fraport, η TAXIWAY είναι «Συνεργάτης Ασφαλών Μετακινήσεων & Μεταφορών», ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χορηγεί τα city tours στους hosted buyers και το ΔΙΠΑΕ υποστηρίζει το πρόγραμμα των b2b συναντήσεων με εθελοντές. Στρατηγικός Συνεργάτης στη PHILOXENIA HOTELIA είναι ο ΟΔΑΠ και υπό την αιγίδα τους έχουν θέσει την έκθεση το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης), η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, η ΠΟΞ, ο HAPCO και ο FEDHATTA.
Η PHILOXENIA HOTELIA είναι μια Zero Waste έκθεση.
Source: tourismtoday.gr