Η Ottonomy εγκατέστησε ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, μέσω συνεργασίας με τη Lufthansa, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Η Ottonomy, startup στον τομέα της ρομποτικής, φέρνει την επόμενη μέρα της αυτοματοποίησης στον αεροπορικό τομέα, με την ανάπτυξη δύο αυτόνομων ρομπότ εξυπηρέτησης στο Terminal 2 του Διεθνούς Αεροδρομίου του Μονάχου. Η χρήση αυτών των ρομπότ, σε συνεργασία με τη Lufthansa Innovation Hub (LIH), σηματοδοτεί μια σημαντική καινοτομία με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των επιβατών και τη βελτιστοποίηση των αεροδρομιακών λειτουργιών. Τα ρομπότ κινούνται αυτόνομα στους χώρους των πυλών και της παραλαβής αποσκευών, προσφέροντας πληροφορίες στους ταξιδιώτες μέσω QR codes που τους συνδέουν με τον ψηφιακό βοηθό της Lufthansa, ενώ διαθέτουν και δυνατότητα μεταφοράς μικροαντικειμένων, όπως νερό. Η χρήση ρομποτικής τεχνολογίας ενισχύει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, προσφέροντας ταυτόχρονα εξατομικευμένη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση στους επιβάτες.
Στρατηγική συνεργασία LIH – Terminal 2 για καινοτομία στην αερομεταφορά
Η ανάπτυξη της λύσης Ottonomy εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ του Lufthansa Innovation Hub και της διοίκησης του Terminal 2, με στόχο τη δημιουργία ενός «ζωντανού εργαστηρίου καινοτομίας» για τον αεροπορικό κλάδο. Μέσω αυτής της σύμπραξης, εντοπίζονται κρίσιμα σημεία που σχετίζονται με την αποδοτικότητα, τη βιωσιμότητα, την εμπειρία επιβατών και την επιχειρησιακή σταθερότητα, ενώ σχεδιάζονται και υλοποιούνται πιλοτικά έργα με startups από όλο τον κόσμο.
Ο Dr. Stefan Nothelfer, Senior Director και επικεφαλής του τομέα Corporate Venturing & Strategic Growth στη Lufthansa Innovation Hub, δήλωσε: «Η καινοτομία στα ταξίδια είναι μια συλλογική διαδικασία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το Terminal 2 για να αναβαθμίσουμε την εμπειρία του ταξιδιού και να βελτιώσουμε τις λειτουργίες καθ’ όλη τη διάρκειά του».
Από πλευράς του αεροδρομίου, ο Matthias Langbehn, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Terminal 2 Company, επεσήμανε: «Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα, χρειαζόμαστε δυναμικούς εταίρους για να επεκτείνουμε την καινοτομική μας προσέγγιση. Η Lufthansa Innovation Hub είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να συνεχίσουμε την επιτυχημένη μας πορεία».
Το πρόγραμμα Startup Gate και η Ottonomy
Το έργο με την Ottonomy είναι μια από τις πρώτες εφαρμογές που προκύπτουν από το πρόγραμμα Startup Gate του Lufthansa Group, το οποίο επιταχύνει τη συνεργασία με νεοφυείς επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας, δίνοντας τη δυνατότητα για άμεση, ευέλικτη και χαμηλού κόστους ενσωμάτωση λύσεων στις λειτουργίες του Ομίλου.
Η Ottonomy έχει αναπτύξει ρομποτικά συστήματα με Contextual AI, τα οποία ήδη χρησιμοποιούνται σε αεροδρόμια, νοσοκομεία και εφαρμογές last-mile delivery παγκοσμίως. Ο CEO της εταιρείας, Ritukar Vijay, δήλωσε σχετικά: «Τα ρομπότ μας προσφέρουν επιχειρησιακή αποδοτικότητα και βελτιωμένες εμπειρίες πελατών. Η συνεργασία με πρωτοπόρους όπως η Lufthansa φέρνει το όραμά μας για έναν καινοτόμο κλάδο πιο κοντά στην πραγματικότητα».
Η υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων όπως αυτές της Ottonomy αναδεικνύει τη σημασία των τεχνολογικών συνεργασιών στον μετασχηματισμό της αεροπορικής εμπειρίας. Οι επαγγελματίες του κλάδου καλούνται να παρακολουθούν τις εξελίξεις, να επαναξιολογούν τις διαδικασίες τους και να εξετάζουν ενεργά πώς μπορούν να ενσωματώσουν τέτοιες λύσεις στις δικές τους δραστηριότητες, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας, την ενίσχυση της ικανοποίησης πελατών και την τεχνολογική βιωσιμότητα.
..
Source: traveldailynews.gr