Ο Όμιλος Lufthansa βελτίωσε σημαντικά τα αποτελέσματά του το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος χάρη στη συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων – ειδικά στον τομέα των ιδιωτικών ταξιδιών.Η περιορισμένη ζήτηση μετά την πανδημία του κορωνοϊού παραμένει υψηλή, όπως καταδεικνύει ξεκάθαρα η υψηλή εισροή κρατήσεων για τους καλοκαιρινούς μήνες το πρώτο τρίμηνο του έτους.Το αποτέλεσμα του Ομίλου για τους πρώτους τρεις μήνες παραμένει αρνητικό. Αυτό οφείλεται κυρίως στην κανονική εποχικότητα. Φέτος, η εποχικότητα επιδεινώνεται ακόμη και από την ταχύτερη ανάκαμψη στον τομέα των ιδιωτικών ταξιδιών σε σύγκριση με τον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών.Το κόστος για τη σχεδιαζόμενη επέκταση των πτητικών λειτουργιών το καλοκαίρι, οι επενδύσεις στη λειτουργική σταθερότητα και οι επιπτώσεις των διαφόρων απεργιών στα γερμανικά αεροδρόμια (στα οποία ο όμιλος Lufthansa δεν ήταν διαπραγματευτικός εταίρος) επηρέασαν επίσης τα κέρδη. Ωστόσο, η λειτουργική ζημία μειώθηκε κατά το ήμισυ σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.Ο Όμιλος αύξησε τα έσοδά του κατά 40% στα 7,0 δισ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 5,0 δισ. ευρώ). Το Προσαρμοσμένο EBIT ήταν -273 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: -577 εκατ. ευρώ). Η εταιρεία πέτυχε έτσι σημαντικά καλύτερο αποτέλεσμα το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019 (Προσαρμοσμένο EBIT πρώτο τρίμηνο 2019: -336 εκατ. ευρώ). Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT βελτιώθηκε ανάλογα στο -3,9% (πέρσι: -11,5 τοις εκατό). Η καθαρή ζημιά μειώθηκε κατά 20% στα -467 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: -584 εκατ. ευρώ).
Source: tourismtoday.gr