Σύνταξη: tourismtoday.grΤις τάσεις και τς προκλήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ προορισμού το 2024 και μετά, αποκαλύπτει η μελέτη State of Destination Marketing της Sojern, που ανέλυσε περισσότερους από 300 Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμού (DMO) παγκοσμίως.Για τη μελέτη σχετικά τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ 2024 η Sojern συνεργάστηκε με το Digital Tourism Think Tank, με το Brand USA, το Destination Canada και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνηςΟι ειδικοί στο μάρκετινγκ προορισμών πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον κλάδο.
- Το 49% των DMO αναμένει σημαντικό αντίκτυπο από την τεχνητή νοημοσύνη.
- Στη δημιουργία και την εξατομίκευση περιεχομένου, το 37% πίστευε ότι θα έχει υψηλό αντίκτυπο, ενώ το 44% είπε κάποιο αντίκτυπο.
- Στη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση καμπάνιας, το 29% είπε ότι θα έχει υψηλό αντίκτυπο έναντι του 47% που είπε κάποιο αντίκτυπο.
- Στην ανάλυση και την ερμηνεία δεδομένων, το 38% βλέπει υψηλό αντίκτυπο ενώ το 43% κάποιο αντίκτυπο.
Οι προορισμοί λένε ότι το 20-40% των προϋπολογισμών αφιερώνεται στη δημιουργία περιεχομένου με το υπόλοιπο 60-80% να πηγαίνει στο μάρκετινγκ επί πληρωμή για την προώθηση του.Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Σχεδόν όλοι οι DMO, το 96%, δήλωσαν ότι θεωρούν τη διαφήμιση στα social media υψηλής ή μέσης σημασίας.
- Το 95% χαρακτήρισε υψηλής ή μέσης σημασίας την αναζήτηση.
- Ο προγραμματισμός είναι υψηλής ή μέσης σημασίας για το 86%.
- Υψηλής ή μέσης σημασίας είναι το influencer μάρκετινγκ για το 74%.
Παρά την αναγνώριση της σημασίας του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το TikTok θεωρείται ως ένα από τα τρία κορυφαία κανάλια κοινωνικού μάρκετινγκ μόνο από το 29% των DMO.Δεδομένα και προκλήσεις
- Το 54%, θεωρεί τα δεδομένα ως την πιο πολύτιμη πηγή για τον προγραμματισμό μάρκετινγκ.
- Το 38% είπε το ίδιο για δεδομένα στις αναφορές καμπάνιας.
Όσον αφορά στις προκλήσεις της χρήσης δεδομένων στο μάρκετινγκ, η έλλειψη ενσωμάτωσης δεδομένων μεταξύ των καναλιών επισημάνθηκε ως η κύρια ανησυχία. Ακολουθούν το υψηλό κόστος απόκτησης δεδομένων και η περιορισμένη πρόσβαση σε ποιοτικά δεδομένα.
Source: tourismtoday.gr