Ο ΕΟΤ χρηματοδοτεί πρόγραμμα δράσεων για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως long city break προορισμού, ενισχύοντας συνδέσεις και συνεργασίες.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ανακοίνωσε ότι θα χρηματοδοτήσει με 600.000 ευρώ ένα πρόγραμμα δράσεων για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα υλοποιηθεί την τριετία 2025-2027 σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι η ενίσχυση της εικόνας της πόλης ως ιδανικού long city break προορισμού.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ έχει ήδη προγραμματίσει πρωτοβουλίες που θα συμβάλλουν στην αύξηση της τουριστικής κίνησης. Ήδη, σε συνέχεια των επαφών του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, κ. Ανδρέα Φιορεντίνου, με τη διοίκηση του Ομίλου TUI, συμφωνήθηκε συνδιαφήμιση που θα αυξήσει κατά 6% το διαφημιστικό πρόγραμμα της εταιρείας το 2026 για τη Θεσσαλονίκη. Η καμπάνια θα απευθύνεται τόσο σε υφιστάμενες αγορές, όπως η Βρετανία, η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές χώρες, όσο και σε νέες αγορές, όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Πολωνία.
Διαβάστε επίσης → Ά. Γκερέκου: Η Πάτρα είναι ένας ιδανικός city break προορισμός
Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις με τρεις μεγάλους ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς ομίλους, την easyjet, τη Jet2 και τη British Airways, για την ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων με τη Βρετανία, τη Γερμανία και την Ιταλία, καθώς και για τη δημιουργία νέων θεματικών πακέτων που θα συνδυάζουν αστικό και πολιτιστικό τουρισμό. Ταυτόχρονα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ διαπραγματεύεται με επτά αεροπορικές εταιρείες του εξωτερικού για την ενίσχυση της διεθνούς αεροπορικής συνδεσιμότητας της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι το τέλος του έτους, αναμένεται να οριστικοποιηθεί μια στρατηγική συνεργασία για την προβολή της γαστρονομικής σκηνής της πόλης. Παράλληλα, δημιουργείται νέο βίντεο για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού, σε συνεργασία με την Greek Meetings Alliance και το Γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Φιορεντίνος, σημείωσε: “Σε αγαστή συνεργασία με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιο Αγγελούδη, σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα που θα στηρίξουν περαιτέρω την ανάκαμψη -για 3η συνεχόμενη χρονιά- της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη – μία ξεκάθαρη κυβερνητική προτεραιότητα. Σε πρόσφατη συνάντησή μου με σημαντικούς tour operators, έλαβα τη δέσμευση από το σύνολό τους για δημιουργία πακέτων και προσθήκη πτήσεων charter από και προς στη Θεσσαλονίκη στη διετία 2026-2027. Με σχέδιο, συστράτευση δυνάμεων και συνέπεια προσπαθειών, θα έχουμε αποτελέσματα για να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη δεκάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για city break και επαγγελματικό-επιχειρηματικό τουρισμό στην Ευρώπη, με ανάδειξη της μοναδικότητας της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρει, με διάρκεια στο χρόνο και σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες”.
Η διοίκηση του ΕΟΤ υπογραμμίζει πως η στρατηγική αυτή εντάσσεται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό της Ευρώπης, με έμφαση στη βιωσιμότητα, τη γαστρονομία, τις θεματικές εμπειρίες και τον συνεδριακό τουρισμό.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr