Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου μπαίνει σε νέα φάση ανάπτυξης με νέους εταίρους και στρατηγική βιώσιμης προβολής.
Η “Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου” συμπληρώνει επτά χρόνια σημαντικού έργου και μπαίνει σε μια νέα φάση ενδυνάμωσης με την προσθήκη δύο νέων εταίρων: του Δήμου Θάσου και της Eurobank. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Μαΐου στο Καλογερικό, στον Λιμένα της Θάσου, παρουσιάστηκαν οι δράσεις που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι προορισμοί και ανακοινώθηκε επίσημα η διεύρυνση της Σύμπραξης, η οποία ενισχύεται σημαντικά. Την εκδήλωση προλόγισε με βιντεοσκοπημένο μήνυμα η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία συνεχάρη τους εταίρους για το έργο που έχουν επιτελέσει και υπογράμμισε ότι με σύγχρονο σχεδιασμό και μεθοδικότητα, η Καβάλα και η Θάσος μπορούν να εδραιωθούν ως πολυθεματικοί, αυθεντικοί και βιώσιμοι προορισμοί, αναβαθμίζοντας τη θέση τους στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Παναγιώτης Αρχοντής, που ανακοίνωσε τη δέσμευση της Περιφέρειας να συμμετάσχει στη Σύμπραξη, καθώς και ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης. Γραπτά μηνύματα έστειλαν ο υφυπουργός Εσωτερικών για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, και ο δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης. Η κα Ρένα Σκουλούδη, Senior Marketing Strategist της Marketing Greece, παρουσίασε έναν απολογισμό του έργου, τονίζοντας τα οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία και την ενιαία στρατηγική προβολής. Η εγγύτητα των δύο προορισμών, ο αυθεντικός χαρακτήρας τους, η ποικιλία εμπειριών και το αφήγημα που έχει αναπτυχθεί μέσα από δράσεις όπως storytelling, digital campaigns, ταξιδιωτικά άρθρα, δημοσιογραφικά ταξίδια, audio walking tours και travel podcasts, αναδεικνύουν την ταυτότητα της Καβάλας και της Θάσου.
Στη συνέχεια, οι εταίροι συζήτησαν για τη μελλοντική ανάπτυξη του προορισμού, υπογραμμίζοντας τη δυναμική που προκύπτει από τη συντονισμένη συνεργασία. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, τόνισε ότι ο πολιτισμός, η θάλασσα, οι ποικίλες δραστηριότητες και η άμεση συνδεσιμότητα μεταξύ των δύο περιοχών συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο και ελκυστικό τουριστικό προϊόν, ιδανικό για οικογένειες και ζευγάρια. Υπογράμμισε επίσης τη σημασία της συμμετοχής του Δήμου Θάσου και της Eurobank, καθώς και τη σταθερή υποστήριξη του ΕΟΤ για την προβολή των προορισμών. Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος, επεσήμανε τη σημασία της διεύρυνσης της Σύμπραξης, καθώς και τη συνεισφορά των εταίρων στη δημιουργία μιας κοινότητας που προάγει την τουριστική ανάπτυξη με όρους βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας. Οι πρόεδροι των Συνδέσμων Ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου, κ. Αντώνης Μιτζάλης και κ. Πάρις Παρασχούδης, εξέφρασαν τη χαρά τους για τη συνέχιση της συνεργασίας και την ενδυνάμωση της Σύμπραξης, τονίζοντας την αξία της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Το Επιμελητήριο Καβάλας εκπροσωπήθηκε από τον Ά αντιπρόεδρο, κ. Αδάμ Καφετζή, ο οποίος τόνισε ότι η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου αποτελεί στρατηγική επένδυση για το κοινό μέλλον της περιοχής. Επισήμανε τη σημασία της ενοποίησης των προσπαθειών όλων των φορέων για τη δημιουργία μιας πολυθεματικής και ολιστικής τουριστικής εμπειρίας που θα προσελκύσει επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αναδεικνύοντας παράλληλα τις συνέργειες μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Από την πλευρά της Fraport Greece, ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Βήλος, υπογράμμισε την ουσιαστική συμβολή της Σύμπραξης στην ανάδειξη της Καβάλας και της Θάσου ως ελκυστικών προορισμών. Τόνισε πως το στρατηγικό σχέδιο προβολής, που υλοποιήθηκε με επαγγελματισμό και συνέπεια, απέδωσε απτά αποτελέσματα και επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα με κοινό όραμα για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Τέλος, η Marketing Director της Aegean, κα Μαρίνα Βάλβη, με μήνυμα που απέστειλε, εξήρε τη δύναμη της συνεργασίας, την επιτυχημένη πορεία των επτά χρόνων και τη δυναμική για περαιτέρω ανάπτυξη μέσω της προώθησης ενός πολυδιάστατου και βιώσιμου τουριστικού προϊόντος.
Οι νέοι εταίροι της Σύμπραξης, ο Δήμος Θάσου και η Eurobank, εξέφρασαν τη δέσμευσή τους για την ενίσχυση της συνεργασίας και τη συμβολή τους στη διαμόρφωση ενός ισχυρότερου και βιώσιμου τουριστικού μέλλοντος. Ο κ. Γιάννης Μαρκιανός, αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, υπογράμμισε ότι η συνεργασία μεταξύ Καβάλας και Θάσου ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη της περιοχής, δημιουργώντας προοπτικές για καινοτόμες δράσεις που θα αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα και τις μοναδικές εμπειρίες των προορισμών. Από την πλευρά της Eurobank, ο κ. Νίκος Γιαννικόπουλος, επικεφαλής Retail Business Banking, τόνισε τη σταθερή υποστήριξη της τράπεζας σε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν τις υποδομές και ενισχύουν την τουριστική προσφορά. Επισήμανε τη σημασία της βιωσιμότητας και της ανθεκτικότητας στην τουριστική ανάπτυξη, τονίζοντας πως η Eurobank θα συνεχίσει να επενδύει σε έργα που δημιουργούν προστιθέμενη αξία για την τοπική κοινωνία και οικονομία.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τη θεματική συζήτηση “Διαμορφώνοντας την Ταξιδιωτική Εμπειρία” όπου οι κ.κ. Νίκος Κίτρινος, Co-founder MTBR Thassos & πρόεδρος Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου, κ. Γιάννης Μαρινόπουλος, Executive Chef Xenios Gate Group, κα Σοφία Τσίγκου, πρόεδρος Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού της Καβάλας, κα Χρυσάνθη Οικονομίδου, υπεύθυνη Ξεναγήσεων Κτήμα Βιβλία Χώρα, κα Μαίρη Ρετσίνα, VoiceOver Artist – Radio Producer – Travel Podcaster & Editor, συζήτησαν με την κα Ανδρονίκη Κάλφα, Marketing Manager της Marketing Greece για τη σημασία της διατήρησης της αυθεντικότητας των προορισμών, το πολυεπίπεδο τουριστικό προϊόν τους και τη δυναμική τους να ανταποκριθούν σε ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών ενδιαφερόντων.
Η βραδιά έκλεισε με cocktail party που διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου, με μεγάλη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας και εκπροσώπων φορέων.
Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr