Στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή «In Business», με την Μαρία Σμιλίδου, μίλησε ο Νικόλαος Κωνσταντάκης, Οικονομικός Διευθυντής της «Ευβοϊκή Ζύμη» ΑΒΕΕ, αναφερόμενος στις εξαγωγές της «Ζύμης» στο εξωτερικό, τις προοπτικές και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει.«Οι εξαγωγές ξεκίνησαν πριν από μια δεκαετία», ανέφερε ο κ. Κωνσταντάκης, «με το μίγμα των πωλήσεων στις εξαγωγές για το ’24 να είναι στο 50%». «Κινητήριος μοχλός αυτής της ανάπτυξης είναι τα φρέσκα φύλλα μας, η κατηγορία του χωριάτικου, της κρούστας και του κανταϊφιού», με το κανταΐφι, στην Κορέα να κερδίζει τους καταναλωτές.Ειδικά το Dubai Chocolate (μπάρα σοκολάτας, με γέμιση κρέμα φιστικιού με κανταΐφι). Όσον αφορά την σταθεροποίηση των εξαγωγών, έχει να κάνει με την «την σταθερότητα προς τον πελάτη, την σταθερότητα προς την ποιότητα και την δέσμευση στην τήρηση των συμφωνιών», ανέφερε ο κ. Κωνσταντάκης.Οι προοπτικές για την «Ευβοϊκή Ζύμη» είναι επίσης θετικές, τόνισε.Ακόμη, ο κ. Κωνσταντάκης ανάφερε ότι η ζήτηση είναι μεγαλύτερη, η δέσμευση των παραγγελιών για το επόμενο έτος είναι μεγάλη, και εξαγωγές συμβαίνουν στη Μ. Ανατολή, στις ΗΠΑ και στην Ασία, ενώ οι νέες «πράσινες» εγκαταστάσεις στο Σχηματάρι (μια επένδυση 10 εκ.) είναι καθ’ οδόν.Οι πωλήσεις έχουν αύξηση 23% από το 2023, με τις εξαγωγές να έχουν παίξει σημαντικό ρόλο. Ο κύριος Κωνσταντάκης έδωσε και κάποια στοιχεία για τις πωλήσεις στην Κορέα, οι οποίες αγγίζουν τα 800.000€.Η Πρόβλεψη για το 2024, για τις πωλήσεις είναι στα 16 εκατομμύρια ευρώ, με τα μισά να είναι οι εξαγωγές.Παρόλα αυτά, οι κύριες προκλήσεις είναι: το ενεργειακό κόστος, το οποίο επιμένει και η αύξηση στο κόστος επιτοκίων-δανεισμού.
Source: naftemporiki.gr