Οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες και δραστηριότητες, επηρεάζοντας τη στρατηγική digital marketing των ξενοδοχείων προς πιο βιωματική κατεύθυνση.
Συμπεράσματα από την ανάγνωση του πίνακα κριτηρίων επιλογής προορισμού
Βλέπουμε ότι στο σύνολο των 10 πιο σημαντικών κριτηρίων για την επιλογή ενός προορισμού, το 40% αυτών αφορά την εμπειρία του προορισμού και των δραστηριοτήτων που προσφέρει.
Πως επηρεάζεται το digital marketing των ξενοδοχείων από τα κριτήρια επιλογής ενός προορισμού
Ο Κύρος Ασφής δραστηριοποιείται στον χώρο του διαδικτύου για περισσότερα από 20 χρόνια, με εξειδίκευση την τελευταία δεκαετία στην παροχή υπηρεσιών digital marketing για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις. Έχει τιμηθεί με τέσσερα βραβεία στα Greek Tourism Awards, τόσο για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων όσο και για την καινοτομία στις τουριστικές υπηρεσίες. Διδάσκει Hospitality Digital Marketing, Digital Marketing και Social Media στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360. Είναι τακτικός προσκεκλημένος ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε διάφορα διαδικτυακά μέσα.
Source: traveldailynews.gr