Σύνταξη: tourismtoday.gr
O Expedia Group συναντά ταξιδιώτες όπου βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Aνακοίνωσε 100+ νέα Travel Shops που επιμελούνται δημιουργοί social media, γευσιγνώστες και εμπορικά σήματα.
Η κράτηση του αγαπημένου ξενοδοχείου ενός influencers ή μίας διασημότητας απέχει μόνο ένα “κλικ” από τα Travel Shops στην εφαρμογή Expedia. Η εγγραφή στη λίστα influencers είναι πλέον ανοιχτή.
“Καθημερινά, οι άνθρωποι αρέσκονται και αγοράζουν προϊόντα που προτείνουν οι influencers που εμπιστεύονται, αλλά μέχρι τώρα δεν υπήρχε και ένας απλός τρόπος για να αγοράσετε ταξιδιωτικές προτάσεις, δήλωσε ο Lauri Metrose, επικεφαλής επικοινωνίας του Expedia Group.
Οι ταξιδιώτες εμπνέονται ήδη μέσω του Instagram και του TikTok, επομένως η δημιουργία ενός μονοπατιού από την αναζήτηση στην κράτηση είναι μια φυσική εξέλιξη που συναντά τους ταξιδιώτες εκεί που βρίσκονται”.
Τα Travel Shops είναι οι πρώτες στο είδος του βιτρίνες με δυνατότητα αγοράς. Αποτελούν μέρος αποκλειστικών Ταξιδιωτικών Καταστημάτων μόνο με προσκλήσεις ενόψει της ευρύτερης κυκλοφορίας τους με δυνατότητα all-access το επόμενο έτος. Οι δημιουργοί μπορούν να μοιραστούν και να αποθηκεύσουν τις ταξιδιωτικές τους προτάσεις στην εφαρμογή Expedia.
Οι ταξιδιώτες μπορούν τώρα να αγοράσουν συστάσεις από τον ηθοποιό Jaime Camil, τον ποδοσφαιριστή της Premier League Virgil Van Dijk, την Arsenal FC, τα ταξιδιωτικά περιοδικά Condé Nast Traveler, Travel + Leisure, Variety και προορισμούς.
Source: tourismtoday.gr