Σύνταξη: tourismtoday.gr
Την ανάγκη για επιστροφή στην αγορά πρώιμων κρατήσεων επειδή «οι άνθρωποι δυσκολεύονται πολύ να ακυρώσουν διακοπές», τόνισε ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος της Jet2 και της Jet2holidays, στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας στην Πάφο της Κύπρου.
Σχετικά με τον αντίκτυπο των παγκόσμιων γεωπολιτικών εντάσεων είπε ότι η επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου 2023, ήταν ένας από τους λόγους που υπήρξε καθυστερημένη αγορά το 2024.
Οι «κρατήσεις έπεσαν και η ανάκαμψη πήρε περισσότερο χρόνο», συγκρίνοντας τον αντίκτυπο της σφαγής με αυτόν της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Τόνισε ότι μια τέτοια ξαφνική και απροσδόκητη πτώση στις κρατήσεις δημιουργεί μια δύσκολη απόφαση για τους χειριστές.
Εξήγησε πως «όταν χάνεις την επιχείρηση, έχεις δύο επιλογές. Μπορείς είτε να κάνεις περισσότερο μάρκετινγκ, που προσελκύει μερικούς ανθρώπους, είτε να ρίξεις τις τιμές. Εάν το μάρκετινγκ δεν φέρνει κόσμο, πρέπει να ρίξετε τις τιμές.
Αυτό είναι εντάξει για το γέμισμα του αεροσκάφους, αλλά μπορεί να δημιουργήσει μια κατάσταση όπου ρυθμίζετε τον πελάτη, επειδή βλέπουν πολλές προσφορές την τελευταία περίοδο».
Τόνισε ότι υπήρχαν «δύο κανόνες στη λειτουργία», εξηγώντας ότι «ο κανόνας νούμερο ένα είναι να γεμίσει το αεροσκάφος. Ο κανόνας νούμερο δύο είναι ο κανόνας νούμερο ένα ξαναδιαβάστε. Πρέπει να γεμίσεις το αεροσκάφος».
Επεσήμανε στους πράκτορες ότι υπήρχαν πολλοί λόγοι για την ανάγκη να επανέλθει η αγορά στην κανονικότητα, κυρίως επειδή οι άνθρωποι που κάνουν κράτηση για διακοπές δεν είναι πιθανό να τις ακυρώσουν σε περίπτωση άλλης παγκόσμιας κρίσης.
«Πρέπει να επιστρέψουμε την αγορά σε μια αγορά πρώιμων κρατήσεων και υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό.
Οι πιθανότητες να πάρετε κάποιον που δεν θέλει πραγματικά να κάνει κράτηση για διακοπές είναι αρκετά δύσκολες. είναι δύσκολο να τους κάνεις να αναλάβουν αυτή τη δέσμευση. Αλλά αν κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση νωρίς και μετά συμβεί κάτι, οι άνθρωποι δυσκολεύονται πολύ να ακυρώσουν τις διακοπές τους.
Πρέπει να δημιουργήσετε σιγουριά, ασφάλεια και να μειώσετε τον κίνδυνο στην επιχείρηση, κάνοντας τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση νωρίς.
«Κάντε τους να δεσμευτούν και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ακυρώσουν. Πρέπει να ανατρέψουμε την αγορά σε μια αγορά πρώιμων κρατήσεων».
Πρόσθεσε ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μεγάλο μέρος του πρόσφατου μάρκετινγκ της Jet2holidays έχει αλλάξει στο καλοκαίρι του 2025 και μετά, με έμφαση κυρίως στις οικογενειακές κρατήσεις.
Source: tourismtoday.gr