Ρεκόρ κρατήσεων για τη Jet2holidays ανήμερα Χριστουγέννων χάρη σε προσφορά που ενθάρρυνε τους ταξιδιώτες να κλείσουν διακοπές.
Η Jet2holidays κατέγραψε πρωτοφανή αριθμό κρατήσεων ανήμερα των Χριστουγέννων, καθώς οι ταξιδιώτες εκμεταλλεύτηκαν μια μεγάλη προσφορά που ξεκίνησε την παραμονή της γιορτής, σύμφωνα με την TTG Media. Η προσφορά περιλάμβανε εκπτώσεις για όλες τις αναχωρήσεις Jet2holidays έως τις 15 Νοεμβρίου 2026, καθώς και επιπλέον προνόμια για πελάτες με λογαριασμό myJet2, τα οποία μπορούσαν να παρέχουν και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες.
Ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays, δήλωσε πως η συνήθης περίοδος αιχμής για κρατήσεις ξεκινά την Boxing Day, αλλά φέτος η τάση αυτή παρατηρήθηκε νωρίτερα. Από την παραμονή των Χριστουγέννων, η εταιρεία κατέγραψε μεγάλη ζήτηση, με την ημέρα των Χριστουγέννων να σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις στις κρατήσεις.
Δημοφιλείς Προορισμοί
Η Jet2 ανέφερε ισχυρή ζήτηση για προορισμούς όπως οι Καναρίοι Νήσοι, οι Βαλεαρίδες, η Ισπανία, η Ελλάδα, η Κύπρος και η Τουρκία, αλλά και για Ιταλία, Μάλτα, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βουλγαρία, Μαρόκο και Πορτογαλία. Οι πόλεις που προσφέρονται για σύντομες αποδράσεις, όπως η Αθήνα, η Κρακοβία, η Βαρκελώνη και η Βουδαπέστη, ήταν επίσης ιδιαίτερα δημοφιλείς.
Η προσφορά φαίνεται να παρακίνησε τους ταξιδιώτες να σχεδιάσουν τις επόμενες αποδράσεις τους, προσφέροντάς τους οικονομικά κίνητρα για να κλείσουν διακοπές. Ο Heapy τόνισε πως οι πελάτες στρέφονται στις διακοπές για να έχουν κάτι ευχάριστο να προσμένουν, κάτι που αποδεικνύει τη σημασία των οικονομικά προσιτών πακέτων διακοπών.
Προβλέψεις για το νέο έτος
Ο Heapy εκτιμά ότι η αυξημένη ζήτηση θα συνεχιστεί και το 2024, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν ευκαιρίες για να εξασφαλίσουν τις διακοπές τους. Η εταιρεία αναμένει υψηλά επίπεδα κρατήσεων, επωφελούμενη από την προσφορά της και την αυξανόμενη διάθεση των πελατών για ταξίδια μετά την εορταστική περίοδο.
Η αυξημένη κινητικότητα στις κρατήσεις αναδεικνύει τη σημασία της ευελιξίας και των ανταγωνιστικών τιμών στον τουριστικό κλάδο, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο των προσφορών στην κινητοποίηση των πελατών.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr