Η Ιωάννα Δρέττα προειδοποίησε ότι οι DMMO χωρίς εφόδια αποτυγχάνουν, τονίζοντας πως το προϊόν είναι σημαντικότερο από την προβολή.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της η κα Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece, τόνισε ότι υπάρχει κίνδυνος να ‘καεί’ όπως πολύ χαρακτηριστικά είπε η ιδέα των DMMO κυρίως διότι σε πολλές περιπτώσεις χωρίς τα αναγκαία εφόδια είναι καταδικασμένοι να μην μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις οργανισμών που ήδη λειτουργούν ή είναι στη διαδικασία ίδρυσης και μπορούμε να ελπίζουμε σε αποτελέσματα.
“Θα πρέπει η τοπική αυτοδιοίκηση, είτε σε επίπεδο Δήμου είτε σε επίπεδο Περιφέρειας, να καταλάβει ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες σε επίπεδο δομών δεν φέρνουν μόνο δικαιώματα, φέρνουν και υποχρεώσεις. Για να μην πω ότι φέρνουν κυρίως υποχρεώσεις και μετά τα δικαιώματα. Αν αυτό δεν το καταλαβαίνει κάποιος ιδρύοντας έναν τέτοιο οργανισμό, καλύτερα να μην τον ιδρύσει.”
Συνεχίζοντας η κ. Δρέττα αναφορικά με τους DMMO τόνισε ότι η δύσκολη δουλειά στον τουρισμό είναι το προϊόν και όχι η προβολή. “Περάσαμε από τη φάση προ δεκαετίας και πιο πολύ, που πλην ΕΟΤ ήμασταν στο απόλυτο μαύρο σκοτάδι, μάθαμε τις καμπάνιες, χαρήκαμε πάρα πολύ που τις μάθαμε, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που τις απευθύνουμε στο εκλογικό μας κοινό και όχι εκεί που πρέπει να τις απευθύνουμε. Τώρα έχουμε αρχίσει λίγο και καταλαβαίνουμε καλύτερα, αλλά πλέον η συνθήκη της χώρας είναι τέτοια που πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι η προσπάθεια, το δύσκολο, το σημαντικό είναι το προϊόν και όχι η προβολή και έχω δικαίωμα να το λέω αυτό, γιατί είμαι στη Marketing Greece που κάνει κατά κύριο λόγο προβολή!”
Συνεχίζοντας αναφορικά με τους DMMO η κ. Δρέττα τόνισε την σπουδαιότητα της συμμετοχικότητας, που όπως χαρακτηριστικά είναι “είναι πάρα πολύ κοντά στη καρδιά της Marketing Greece, που ουσιαστικά αποτελεί τον ορισμό της και την ύπαρξή της, είναι ότι ο τουρισμός είναι επέκτασης της ζωής των ανθρώπων. Και έτσι πρέπει να αντιμετωπίσεται.”
Μετά από την πορεία της στον τουρισμό, αλλά και από τις θέσεις που έχει βρεθεί και βρίσκεται η κα Δρέττα τόνισε ότι οι θεσμικές παρεμβάσεις είναι το εύκολο κομμάτι της εξίσωσης που λέγεται τουρισμός, κυρίως επειδή οι περισσότεροι συμφωνούμε σε αυτές. Το δύσκολο είναι να κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι, να συμφωνήσουμε στο πως θέλουμε τους προορισμούς μας. Κι αυτή η διαδικασία απαιτεί συμμετοχικότητα.
.
.
Source: traveldailynews.gr