Μεγάλη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής σε όλο το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της αναμένει για φέτος ο όμιλος InterContinental Hotels, καθώς ενισχύει την τεχνολογία των απευθείας κρατήσεων.
Η πρόβλεψη ήρθε καθώς ο ξενοδοχειακός “γίγαντας” ανέφερε ανάκαμψη των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (revpar) πέρυσι κοντά στα προ-πανδημικά επίπεδα του 2019.
Σύμφωνα με την IHG, τα ταξίδια αναψυχής παρουσίασαν, ήδη, σημαντική ανάκαμψη, ακολουθούμενα από την επιστροφή των επαγγελματικών και ομαδικών ταξιδιών.
Η IHG δήλωσε ότι η προσέγγισή της “πρώτα ψηφιακά” οδηγεί σε υψηλότερο ποσοστό άμεσων κρατήσεων, συμβάλλοντας στη δημιουργία αποδοτικότητας κόστους, ενώ παρέχει δεδομένα και πληροφορίες για τη “βελτιστοποίηση των αποφάσεων διαχείρισης εσόδων”.
Το κινητό τηλέφωνο σημείο αναφοράς
Η κινητή τηλεφωνία είναι πλέον το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι εσόδων του ομίλου μετά την εισαγωγή μιας νέας εφαρμογής το 2022, που προσφέρει απλοποιημένες κρατήσεις και ταχύτερο check-in. Η κινητή τηλεφωνία αντιπροσωπεύει πλέον πάνω από το ήμισυ όλων των ψηφιακών κρατήσεων.
Σύμφωνα με την IHG, οι βελτιώσεις στην εφαρμογή υποστηρίζουν περαιτέρω αυξήσεις στις άμεσες κρατήσεις, τη δέσμευση πιστότητας και τις αυξημένες δαπάνες κατά τη διάρκεια των διαμονών.
Μιλώντας σχετικά, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Keith Barr, δήλωσε: “Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός ότι κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους ξεπεράσαμε τα επίπεδα του 2019, τόσο για το Revpar, όσο και για την κερδοφορία. Κοιτώντας προς το 2023, ενώ υπάρχουν οικονομικές αβεβαιότητες, αναμένουμε συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για αναψυχή σε πολλές αγορές, παράλληλα με την περαιτέρω επιστροφή των επαγγελματικών και ομαδικών ταξιδιών και τη συνεχιζόμενη επαναλειτουργία της Κίνας.”
Τα σχόλιά του ήρθαν καθώς η IHG ανακοίνωσε αύξηση των ετήσιων κερδών προ φόρων κατά 50% στα 540 εκατ. δολάρια, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 34% στα 3,9 δισ. δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη [ebitda] αυξήθηκαν κατά 42% στα 896 εκατ. δολάρια.
Τα αποτελέσματα ακολουθούν την υπογραφή συμφωνίας της εταιρίας με την Iberostar Beachfront Resorts για την προσθήκη 12.400 δωματίων στο σύστημά της τον Δεκέμβριο.
Εν τω μεταξύ, τα άλλα έξι εμπορικά σήματα του ομίλου συμβάλλουν, ήδη, περισσότερο από το 10% του κύκλου εργασιών του και το χαρτοφυλάκιο πολυτελείας και lifestyle αποτελεί πλέον το 13% του συνόλου και το 20% του κύκλου εργασιών.
Η IHG υπέγραψε συμφωνίες για 467 νέα ξενοδοχεία το 2022 και άνοιξε 269, γεγονός που οδήγησε σε καθαρή ανάπτυξη του συστήματός της άνω του 4%.
Τα επιπλέον 1.800 ξενοδοχεία, που έχουν προγραμματισθεί, αντιπροσωπεύουν μελλοντική ανάπτυξη άνω του 30% του σημερινού μεγέθους του συστήματος της IHG.
Με σχεδόν ένα εκατομμύριο δωμάτια σε 6.000 ξενοδοχεία, που είτε ανήκουν απευθείας στην InterContinental, είτε λειτουργούν με franchising υπό την “ομπρέλα” των εμπορικών σημάτων της και με σχέδια για την προσθήκη άλλων 1.800, η διοίκηση της IHG “ποντάρει” πολλά στη συνέχιση αυτής της ανάκαμψης, όπως υπογραμμίζει ο κ. Barr.
.
2
Source: money-tourism.gr