Οι ταξιδιώτες γνωρίζουν τη σημασία της βιωσιμότητας, αλλά σπάνια αυτή επηρεάζει την επιλογή των διακοπών τους. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων σε εκδήλωση για τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής στις συνήθειες κρατήσεων.
Ο Stuart Baker, ανώτερος διευθυντής πωλήσεων στην εταιρία ερευνών μάρκετινγκ GWI, δήλωσε ότι “η βιωσιμότητα σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των απόψεων και των ταξιδιωτικών επιλογών”.
“Υπάρχει αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή, αλλά αυτό δεν έχει γίνει αντιληπτό από τις προσδοκίες. Περίπου το 65% των άνω των 60 ετών δηλώνουν ότι ανακυκλώνουν ό,τι μπορούν, αλλά λιγότερο από το 20% αυτών θα επέλεγαν έναν ταξιδιωτικό πάροχο που έχει την αειφορία στο επίκεντρο της στρατηγικής του, οπότε υπάρχει μεγάλη ανισότητα. Η νεότερη γενιά είναι πιο ευαισθητοποιημένη σε αυτά τα βιώσιμα προϊόντα, αλλά αυτό δεν αλλάζει τις συνήθειες κράτησης. Η πνευματική κόπωση πλήττει τους ανθρώπους διαρκώς, οπότε όταν πηγαίνουν διακοπές δεν θέλουν να σκέφτονται τη βιωσιμότητα”, είπε.
Από την πλευρά της η Eleanor Scott, συνεργάτης της PwC, επανέλαβε τις θέσεις του Baker και προκάλεσε την ταξιδιωτική βιομηχανία να “ξεπεράσει την αντίληψη ότι οι βιώσιμες διακοπές κοστίζουν περισσότερο”.
“Πριν από λίγους μήνες κάναμε μια έρευνα που ρωτούσε τους ανθρώπους αν εξετάζουν θέματα βιωσιμότητας όταν κάνουν κράτηση για διακοπές και το 60% των ανθρώπων απάντησε ναι, κάτι που είναι εντυπωσιακό και μια τεράστια αύξηση σε σύγκριση με 18 μήνες πριν”, δήλωσε η ίδια.
Ωστόσο, όπως είπε, εξακολουθεί να υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ πρόθεσης και δράσης. “Νομίζω ότι οι άνθρωποι νοιάζονται, αλλά δεν ενεργούν απαραίτητα με βάση αυτό. Ο κόσμος το βλέπει ως αντιστάθμισμα και δεν είναι πολλοί άνθρωποι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για πιο βιώσιμες διακοπές. Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτή τη νοοτροπία με την πάροδο του χρόνου”, συμπλήρωσε η κα. Scott.
.
1
Source: money-tourism.gr