Η Σουηδία διεκδικεί να προστατεύσει την ταυτότητά της και καλεί το κοινό να υποστηρίξει αυτή την πρωτοβουλία, αποφεύγοντας την γεωγραφική σύγχυση.
Η Σουηδία προστατεύει την ταυτότητά της και έχει υποβάλει αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) για να προστατεύσει το όνομά της από διεθνή αντίγραφα που μπορεί να μπερδέψουν ανυποψίαστους ταξιδιώτες που θέλουν να “ζήσουν το πρωτότυπο”. Μάλιστα, καλεί τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να υποστηρίξουν την αίτησή της για την αποτροπή ταξιδιωτικών μπερδέματος υπογράφοντας και ηλεκτρονική αίτηση. Και το 35% των Σουηδών υποστηρίζει αυτήν την ιδέα.
Και δεν είναι μόνο οι Σουηδοί που συμφωνούν. Σχεδόν οι μισοί (45%) από τους νεότερους ταξιδιώτες ηλικίας 20-32 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν την ιδέα των ονομάτων εμπορικών σημάτων για την αποφυγή μπερδέματος τοποθεσιών. Με πολλές Γερμανίες, δεκάδες Αμερικές και τουλάχιστον 34 διπλότυπα του Λονδίνου παγκοσμίως, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί μπορεί να χρειάζεται λίγη σαφήνεια, διασφαλίζοντας λίγο λιγότερη γεωγραφική εικασία για όλους.
Η εφαρμογή εμπορικού σήματος (trademark) στοχεύει να διασφαλίσει ότι κανείς δεν ετοιμάζει βαλίτσες για τις λίμνες και τα δάση της Σουηδίας μόνο και μόνο για να βρεθεί σε μια μακρινή πόλη με το ίδιο όνομα, αλλά χωρίς τη σκανδιναβική γοητεία. Οι Βρετανοί ταξιδιώτες, για παράδειγμα, έχουν παρασυρθεί από δύο μέρη με το ίδιο όνομα – από το Έντμοντον στο Βόρειο Λονδίνο και το το Έντμοντον του Καναδά, καθώς και οι ποδοσφαιρόφιλοι της Λίβερπουλ, που κατέληξαν στη Λιλ του Βελγίου, αντί στη Λιλ της Γαλλίας.
Σύμφωνα με έρευνα του Visit Sweden, σχεδόν οι μισοί (45%) ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο παραδέχθηκαν ότι μπερδεύτηκαν με προορισμούς με τα ίδια ονόματα όταν σχεδίαζαν τα ταξίδια τους και το 7% ομολόγησε ότι ταξίδεψε σε λάθος μέρος. Με περισσότερους από 7,4 εκατ. Βρετανούς ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για τη Σουηδία ως ταξιδιωτικό προορισμό, υπάρχει η δυνατότητα για πάνω από 595.000 ταξιδιώτες να καταλήξουν… στη λάθος Σουηδία.
“Είναι κολακευτικό που και κάποιοι άλλοι θέλουν να λέγονται Σουηδία, αλλά θα προτιμούσαμε να υπήρχε μόνο μία. Η Σουηδία μας. Αυτή με τις λίμνες, τα νησιά, τα δάση και τα καλύτερα συναρμολογούμενα έπιπλα στον κόσμο”, λέει η Susanne Andersson, διευθύνουσα σύμβουλος στο Visit Sweden. “Θέλουμε όλοι να ενωθούν μαζί μας, να υπογράψουν την αίτηση και να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν τη μοναδική και πρωτότυπη Σουηδία”.
.
Source: traveldailynews.gr