Νέα σεζόν σεμιναρίων προσφέρουν σε ξενοδόχους πρακτική γνώση για διαχείριση παραπόνων, perception πελατών, πεντάστερη εξυπηρέτηση και marketing μικρών μονάδων.
Η νέα σεζόν σεμιναρίων ξεκινά τον Οκτώβριο με μια σειρά θεματικών που απευθύνονται σε ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουρισμού. Όπως ανακοινώθηκε, τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν 17 Οκτωβρίου, 31 Οκτωβρίου, 7 Νοεμβρίου και 21 Νοεμβρίου, με εισηγητή τον καθηγητή κ. Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.
Στόχος της σειράς είναι να προσφέρει πρακτική γνώση σε τομείς όπως η διαχείριση παραπόνων, η πεντάστερη εξυπηρέτηση, η αξιοποίηση του marketing για μικρά ξενοδοχεία και η αντιμετώπιση κριτικών από πελάτες.
Ο κ. Πρωτοπαπαδάκης τόνισε: “Μπαίνουμε σε ένα hospitality masterclass, προκειμένου να κατανοήσουμε πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τα παράπονα, πώς να προσφέρουμε πεντάστερη εξυπηρέτηση, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο… Και βέβαια πώς εγώ μπορώ να αξιοποιήσω σαν μικρομεσαίο ξενοδοχείο κατάλυμα, πώς μπορώ να αξιοποιήσω το marketing.”
Τα σεμινάρια έχουν διάρκεια πέντε ώρες το καθένα και διεξάγονται εξ αποστάσεως, δίνοντας τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να παρακολουθούν από τον χώρο τους.
Η αξία της συνεχούς εκπαίδευσης
Στο ερώτημα γιατί ένας ξενοδόχος με πολυετή εμπειρία να αφιερώσει χρόνο για σεμινάρια, ο κ. Πρωτοπαπαδάκης απάντησε: “Πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε τα σεμινάρια και γενικότερα την εκπαίδευση σαν επένδυση. Ακόμα και καλοί να είμαστε, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι.”
Ειδική αναφορά έκανε στη διαχείριση παραπόνων, σημειώνοντας ότι η απουσία παραπόνων δεν σημαίνει αυτόματα ότι όλοι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι: “Το γεγονός ότι δεν έχω παράπονα είναι ένας μύθος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω και δυσαρεστημένους πελάτες.”
Κατά τον ίδιο, η κατανόηση της πραγματικής εικόνας που έχουν οι πελάτες για μια επιχείρηση είναι κρίσιμη: “Εγώ μπορώ να πιστεύω ότι το ξενοδοχείο μου είναι το καλύτερο. Δεν φτάνει όμως αυτό. Εγώ θα πρέπει να δω ποιο είναι το perception που έχει ο πελάτης για μένα.”
Η νέα σειρά σεμιναρίων απευθύνεται κυρίως σε μικρά ξενοδοχεία, δίνοντάς τους εργαλεία να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση, να αξιοποιήσουν το marketing και να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις αντιλήψεις των πελατών τους.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr