TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακοινώνει το δεύτερο στην Ελλάδα DMMO
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακοινώνει το δεύτερο στην Ελλάδα DMMO

08/04/2025

Η Περιφέρεια ΑΜΘ ιδρύει DMMO για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στρατηγικό σχεδιασμό και συμμετοχικό διάλογο με όλους τους φορείς.

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργάνωσε ημερίδα τουρισμού με θέμα «TOURISM LIVE | Στρατηγικός Σχεδιασμός & Διάλογος σε Πραγματικό Χρόνο», όπου ανακοίνωσε την ίδρυση του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), ο οποίος αποτελεί έναν από τους κεντρικούς πυλώνες της τουριστικής στρατηγικής της περιφέρειας και για πρώτη φορά καθίσταται δημόσια αναγνωρίσιμος ως θεσμός.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενίσχυση της τουριστικής στρατηγικής της περιοχής και η ανάπτυξη συνεργασιών για την προώθηση της ως ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού. Στην εκδήλωση συμμετείχαν σημαντικοί θεσμικοί εκπρόσωποι και επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν ζωντανό διάλογο για την τουριστική ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, παρουσίασε τις βασικές κατευθύνσεις της νέας τουριστικής πολιτικής της περιφέρειας, η οποία επικεντρώνεται στην αναγνώριση και αξιοποίηση των τοπικών πλεονεκτημάτων και της ιδιαίτερης ταυτότητας κάθε περιοχής. Τόνισε τη σημασία ενός στρατηγικού σχεδίου που θα επιτρέπει την ορθολογική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και τη βιώσιμη διαχείριση των προορισμών. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε την ίδρυση του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), ο οποίος αποτελεί έναν από τους κεντρικούς πυλώνες της τουριστικής στρατηγικής της Περιφέρειας και για πρώτη φορά καθίσταται δημόσια αναγνωρίσιμος ως θεσμός.
Το DMMO, ο δεύτερος οργανισμός τέτοιου τύπου στην Ελλάδα, αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη συγκρότηση και εφαρμογή του τουριστικού σχεδίου της περιφέρειας, εστιάζοντας στην οργανωμένη προώθηση του τουριστικού προϊόντος, τη διαχείριση των προορισμών και την υλοποίηση έργων βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. Σύμφωνα με τον κ. Τοψίδη, ο οργανισμός θα διασφαλίσει τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και επαγγελματιών, συντονίζοντας τις ενέργειες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Μία από τις καινοτομίες της στρατηγικής είναι η δημιουργία της Ψηφιακής Πλατφόρμας Συμμετοχής και Συνεργασίας. Σκοπός της πλατφόρμας αυτής είναι η δημιουργία ενός ανοιχτού και διαδραστικού χώρου, όπου όλοι οι ενδιαφερόμενοι, από επαγγελματίες του τουρισμού μέχρι απλούς πολίτες, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν, να συμμετέχουν και να προτείνουν δράσεις που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η πλατφόρμα αυτή θα λειτουργήσει ως το ζωντανό εργαλείο του DMMO, προσφέροντας μια σύγχρονη και διαφανή διαδικασία παρακολούθησης των τουριστικών εξελίξεων και συνδιαμόρφωσης του τουριστικού σχεδιασμού.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στη στρατηγική της περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, το οποίο θα αποτελέσει έναν μηχανισμό παρακολούθησης και αξιολόγησης όλων των κρίσιμων παραμέτρων του τουρισμού, όπως τις ροές επισκεπτών, τον αντίκτυπο στην τοπική οικονομία και το περιβάλλον. Αυτό το εργαλείο θα επιτρέπει την αποτελεσματική ανάλυση των δεδομένων, προκειμένου να ληφθούν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να εφαρμοστούν οι κατάλληλες προσαρμογές στη στρατηγική του τουρισμού της Περιφέρειας. Αναφορικά με τις βασικές στρατηγικές ενέργειες, ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε την ανάγκη για θεματική τουριστική ανάπτυξη, με στόχο τη δημιουργία σημείων τουριστικής αναφοράς σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα της Περιφέρειας. Η στρατηγική αυτή επιδιώκει την αποκέντρωση του τουρισμού, τόσο γεωγραφικά όσο και χρονικά, προκειμένου να ενισχυθούν και οι λιγότερο γνωστοί προορισμοί και να αυξηθεί η διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Παναγιώτης Αρχοντής, παρουσίασε τον σχεδιασμό για την τριετή τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας, η οποία βασίζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες: Στρατηγικό Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος, Ενιαία Ταυτότητα και Branding του Προορισμού, Νέο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής (ΕΣΠΑ 2025–2027) και την Ίδρυση του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού. Σύμφωνα με τον κ. Αρχοντή, το 2025 αποτελεί το έτος που θα επιτευχθεί η στρατηγική συνένωση όλων των φορέων για την κοινή στόχευση ενός βιώσιμου και εξωστρεφούς τουριστικού μοντέλου.
Στη συνέχεια, ο σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού τουρισμού, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, αναφέρθηκε στα κρίσιμα εργαλεία της στρατηγικής της Περιφέρειας, εστιάζοντας στον ρόλο του DMMO και της Ψηφιακής Πλατφόρμας Συμμετοχής και Συνεργασίας. Ειδικότερα, υπογράμμισε τη σημασία της συστηματικής παρακολούθησης των τάσεων της αγοράς, των προτιμήσεων των επισκεπτών και του ανταγωνισμού, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Ο κ. Πάρσαλης τόνισε ότι το DMMO θα λειτουργήσει ως κεντρικός φορέας για τη διάχυση βέλτιστων πρακτικών και θα προωθήσει θεματικά τουριστικά προϊόντα που θα αναδείξουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής. Τέλος, την στρατηγική της Περιφέρειας για την ανάπτυξη του Αθλητικού Τουρισμού παρουσίασε ο εντεταλμένος σύμβουλος Αθλητισμού και Απασχόλησης, κ. Στέλιος Ιγνατιάδης. Ο κ. Ιγνατιάδης αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των υφιστάμενων αθλητικών υποδομών, τη στρατηγική συνεργασία με Ομοσπονδίες, Δήμους και Πανεπιστήμια, και τη διοργάνωση πανελλήνιων και διεθνών αθλητικών γεγονότων. Η ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού αναμένεται να προσφέρει σημαντική ώθηση στην τοπική οικονομία, ενισχύοντας παράλληλα τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με έναν ζωντανό και διαδραστικό διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων, μέσω της ανταλλαγής ιδεών και προτάσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής στρατηγικής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Ο διάλογος ενίσχυσε τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση των stakeholders, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Περιφέρειας να προχωρήσει σε μια δυναμική και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26

Wizz Air introduces six new or modified routes to and from Athens and Thessaloniki in the winter flight schedule of 2025/26. Specifically, the airline will offer routes to Athens from -Bratislava, starting on December 15, 3 times a week, with A321neo aircraft) – Bucharest (Aurel Vlaicu), starting on October 27 and 3 weekly flights. On […]

Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions

Tον πλήρη έλεγχο της κυπριακής εταιρείας Advanced Management Solutions Ltd απέκτησε η REAL CONSULTING, μετά και την κατοχύρωση και του υπολοίπου 40% του μετοχικού κεφαλαίου της.Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σε 2,044 εκατ. ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει του Adjusted LTM EBITDA της εταιρείας, που ανήλθε σε 552 χιλ.ευρώ. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 2 Οκτωβρίου […]

Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism

The Minister of Tourism, Mrs. Olga Kefalogianni, visited Pieria, following an invitation from the Pierian Tourism Development and Promotion Organization (POTAP), as part of actions to strengthen and promote mountain tourism. The Minister began her visit from the Information Center of the Olympus National Park Management Unit, where she was informed about the initiatives to […]

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού

Την Πιερία επισκέφθηκε η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έπειτα από πρόσκληση του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), στο πλαίσιο δράσεων για την ενίσχυση και ανάδειξη του ορεινού τουρισμού. Η Υπουργός ξεκίνησε την επίσκεψή της από το Κέντρο Πληροφόρησης της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, όπου ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες προστασίας του μοναδικού […]

Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025 Με επίκεντρο τις επενδύσεις, τις υποδομές, την τεχνολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025, αναδεικνύοντας τη Ριβιέρα της Αθήνας όχι μόνο ως εμβληματική αστική τοποθεσία, αλλά ως πλαίσιο στρατηγικού διαλόγου για το μέλλον των επενδύσεων […]

Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα

Ο περιορισμός των επισκεπτών, η απόρριψη εσόδων από κρουαζιερόπλοια, ακόμη και η απαγόρευση των θορυβωδών βαλιτσών με ροδάκια είναι η εικόνα που συναντάται συχνά, σχεδόν καθημερινά, στο Ντουμπρόβνικ, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Μάτο Φρανκόβιτς, να προχωρά σε ριζοσπαστικές κινήσεις για να μετατρέψει μία από τις πλέον επιβαρυμένες από τον υπερτουρισμό πόλεις της Ευρώπης ξανά σε […]

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26
  • Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions
  • Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism
  • Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
  • Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Ἀπόστολε Ἅγιε Θωμᾶ, πρέσβευε τῷ ἐλεήμονι Θεῷ… Χρόνια πολλά!
  • Οι ψευδαισθήσεις της δημοσιότητας και η ανάγκη για αυθεντικά πρότυπα
  • Τροχαίο στη Μόρια: 23χρονος τραυματίστηκε σε ανατροπή μοτοσικλέτας
  • Μυτιλήνη: Οδηγός συνελήφθη υπό επήρεια αλκοόλ – Κίνδυνος στον δρόμο!
  • Ο 46χρονος στη Μυτιλήνη που εξαπάτησε ηλικιωμένους για μεγάλα ποσά – 42.000 εύρω
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ