Η Hays Travel προτρέπει τους πράκτορες της να πουλήσουν περισσότερα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο πλαίσιο μιας νέας στρατηγικής που βασίζεται στους υπολογισμούς ότι «ένας επιβάτης μεγάλων αποστάσεων είναι τρεις φορές πιο κερδοφόρος από έναν επιβάτη μικρών αποστάσεων».
Η φιλοδοξία θεωρείται βασικός τρόπος αντιμετώπισης των επιπτώσεων του προϋπολογισμού, με τη Hays Travel να προβλέπει ότι το κόστος προσωπικού το επόμενο έτος θα αυξηθεί κατά 10% ως αποτέλεσμα της αύξησης της εθνικής ασφάλισης των εργοδοτών και της αύξησης του εθνικού μισθού διαβίωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hays Travel, Jonathon Woodall-Johnston, δήλωσε: «Είναι απολύτως σημαντικό να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους παρόχους μας στην αγορά μικρών αποστάσεων, αλλά πρέπει να αναπτυχθούμε στις μακρινές αποστάσεις με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι είμαστε σήμερα».
Η επιχείρηση θέλει το ένα τρίτο των πωλήσεών της να είναι ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ως μέρος του προτιμώμενου προϊόντος της.
Η νέα στρατηγική παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε φέτος στην Τουρκία, με περισσότερους από 700 παρόντες.
Η πρόεδρος του Hays Travel Dame Irene Hays περιέγραψε τον πρόσφατο προϋπολογισμό της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου ως τη «μεγαλύτερη πρόκληση» που θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση το 2025.
Η κάλυψη του αυξημένου κόστους προσωπικού θα απαιτήσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων, είπε.
Μεταξύ των περαιτέρω προκλήσεων που περιέγραψε είναι μια αναμενόμενη αύξηση των επιτοκίων κατά 50% που επιβάλλονται από τις τοπικές αρχές που προσπαθούν να εξισορροπήσουν τους προϋπολογισμούς τους και να προσφέρουν βασικές υπηρεσίες.
Η Woodall-Johnston επεσήμανε τα στοιχεία που δείχνουν ότι οι πωλήσεις μεγάλων αποστάσεων παράγουν σημαντικά υψηλότερο κέρδος ανά επιβάτη από τις μικρές αποστάσεις.
«Ένας επιβάτης μεγάλων αποστάσεων είναι τρεις φορές πιο κερδοφόρος από έναν επιβάτη μικρών αποστάσεων», είπε.
Περιέγραψε ένα τριετές σχέδιο ανάπτυξης για την αύξηση του αριθμού των επιβατών μεγάλων αποστάσεων.
Source: tourismtoday.gr