Με πρωταγωνίστρια τη Μούσα Καλλιόπη, το νέο σποτ ΠΟΤΑΠ συνδυάζει μύθο, φύση και πολιτισμό με σύγχρονο animation.
Με μια avant-première, στο πλαίσιο του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου Καινοτόμου-Στρατηγικού Μάρκετινγκ και Τουρισμού, παρουσιάστηκε την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου στο θέατρο του Πνευματικού Κέντρου “Άγιος Φώτιος” της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος το νέο τουριστικό σποτ του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ).
Το σποτ αποτελεί ένα ιδιαίτερο οπτικοακουστικό έργο που συνδυάζει ρεαλιστικό βίντεο με 2D και 3D animation, αναδεικνύοντας την Πιερία μέσα από μια πρωτότυπη και καλλιτεχνική ματιά.
Στον πρωταγωνιστικό ρόλο εμφανίζεται η ψηφιακή εκδοχή της Μούσας Καλλιόπης, θεάς της ποίησης και της επικής αφήγησης, η οποία γίνεται φανταστική ξεναγός στα πλούτη της περιοχής – από τον μυστηριακό Όλυμπο και τα Πιέρια Όρη έως τις ατελείωτες ακτές και τα ιστορικά-πολιτιστικά μνημεία.
Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας, που αποτελεί καινοτόμο παράδειγμα σύνδεσης ακαδημαϊκής γνώσης με τουριστική προβολή. Την καλλιτεχνική διεύθυνση ανέλαβε ο καθηγητής Δρ. Σπύρος Σιάκας με την επιστημονική συνεργάτιδα Δρ. Λαμπρινή Τριβέλλα, οι οποίοι αξιοποίησαν σύγχρονες τεχνικές animation σε συνδυασμό με live action, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα υψηλής αισθητικής αξίας.
Το σενάριο υπογράφει η σεναριογράφος και εκπαιδευτικός Μάτα Κούρτη, η οποία παρουσίασε το έργο στο Συνέδριο, τονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο το animation «μετατρέπει την τουριστική αφήγηση σε ένα καλλιτεχνικό ταξίδι που συνδυάζει μύθο, ιστορία και φαντασία».
Στήριξη από την Περιφέρεια
Η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου, που στήριξε το project από την πρώτη στιγμή, υπογράμμισε: “Η συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Τμήμα Γραφιστικής και τον Καθηγητή κ. Σιάκα φέρνει μια νέα πνοή στην τουριστική προβολή της Πιερίας. Με τη δημιουργική δύναμη του animation, ο πολιτισμός και η φύση της περιοχής μας προβάλλονται διεθνώς με έναν τρόπο ελκυστικό, ανταγωνιστικό και πρωτοποριακό”.
Ένα νέο εργαλείο προβολής
Το νέο τουριστικό σποτ του ΠΟΤΑΠ φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στη σύγχρονη τουριστική επικοινωνία, συνδέοντας την παράδοση και τον μύθο με την τεχνολογία και την ακαδημαϊκή έρευνα. Μέσα από αυτήν την καλλιτεχνική και καινοτόμο προσέγγιση, η Πιερία επιδιώκει να τοποθετηθεί δυναμικά στον διεθνή τουριστικό χάρτη.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Source: traveldailynews.gr