TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η Κέρκυρα προσελκύει αυξημένο διεθνές ενδιαφέρον: Ισχυρές προκρατήσεις και επενδυτική δυναμική
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η Κέρκυρα προσελκύει αυξημένο διεθνές ενδιαφέρον: Ισχυρές προκρατήσεις και επενδυτική δυναμική

09/04/2025

Η Κέρκυρα καταγράφει αυξημένες προκρατήσεις και επενδύσεις, ενισχύοντας τη διεθνή της απήχηση και αναβαθμίζοντας το τουριστικό της προϊόν.

Σημαντικά αυξημένες είναι οι κρατήσεις από τις διεθνείς αγορές για διακοπές στην Κέρκυρα, την καλοκαιρινή περίοδο, προμηνύοντας μία θετική τουριστική σεζόν τη φετινή χρονιά για το νησί των Φαιάκων.
Παράλληλα, η Κέρκυρα αποτελεί ίσως τον πιο δημοφιλή προορισμό για την περίοδο του Πάσχα, σε ότι αφορά την ελληνική αγορά, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται και αυτή τη χρονιά από την υψηλή ζήτηση.
Το κλείσιμο της περασμένης χρονιάς δικαιολογεί την αισιοδοξία και για τη νέα τουριστική περίοδο. Το 2024 η Κέρκυρα είχε πάνω 2,6 εκατ. διαμένοντες επισκέπτες, και πάνω από 800.000 ημερήσιους επισκέπτες από τις απέναντι ακτές και την κρουαζιέρα. Χαρακτηριστικά, οι διεθνείς αεροπορικές αυξήσεις, παρουσίασαν αύξηση 33% σε σχέση με το 2019, ενώ 30% περισσότερες ήταν και οι αφίξεις της πορθμειακής γραμμής. Ήδη οι προκρατήσεις για το 2025 παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 27%, προμηνύοντας μία εξίσου επιτυχημένη χρονιά.
Εκτός από τους αριθμούς, ιδιαίτερη σημασία δίνει ο τουριστικός κόσμος της Κέρκυρας στην ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα κύμα επενδύσεων, με πυρήνα τις ανακαινίσεις και ανακατασκευές ξενοδοχειακών μονάδων, με αποτέλεσμα το νησί να διαθέτει ένα ισχυρό δυναμικό άνω των 30 ξενοδοχείων της ανώτατης κατηγορίας των 5 αστέρων. Δυναμικές είναι οι επενδύσεις και στις βίλλες, κάτι που έχει ανεβάσει την Κέρκυρα στην κορυφή του real estate για τη χώρα.
Παράλληλα με τις τουριστικές υποδομές, αναπτύσσονται συνεχώς οι κλάδοι που δημιουργούν σύγχρονες και μοναδικές εμπειρίες για τον επισκέπτη. Ο περιπατητικός τουρισμός, οι δραστηριότητες στη φύση και ο θαλάσσιος τουρισμός, προσελκύουν το διεθνές ενδιαφέρον, όπως και η αναβάθμιση των γαστρονομικών επιλογών, με βραβευμένα εστιατόρια και  κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, όπως τα νέα brands στο ελαιόλαδο και το κρασί και η νέα αντίληψη γύρω από το παραδοσιακό κουμ-κουάτ.
Παράγωγο αυτής της νέας δυναμικής, είναι το έντονο ενδιαφέρον νέων αγορών για το νησί της Κέρκυρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ οι αφίξεις από τη Βόρεια Αμερική είναι χαμηλές, το ενδιαφέρον των αμερικανικών tour operators είναι έντονο και διαρκώς αυξανόμενο, εν μέρει λόγω της δημοφιλίας της Κέρκυρας ως σταθμός της κρουαζιέρας. Αντίστοιχα υψηλό είναι το ενδιαφέρον από την Ινδία και κυρίως την Κίνα, με την οποία η Κέρκυρα έχει δεσμούς.
Τα αισιόδοξα μηνύματα για τον κερκυραϊκό τουρισμό, μετέφεραν σε κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σε τουριστικούς συντάκτες στην Αθήνα, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας, το Επιμελητήριο Κέρκυρας και ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας. Επίσης, έγινε αναφορά σε θέματα προβολής και προώθησης, ξενοδοχειακών επενδύσεων, τάσεων από βασικές και αναδυόμενες αγορές και διασύνδεσης του τουρισμού με άλλους κλάδους της κερκυραϊκής οικονομίας.
Ειδικότερα, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων του δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Σπύρος Χαλικιόπουλος, στην τοποθέτησή του επικεντρώθηκε στις δράσεις που υλοποιούνται και πρόκειται να υλοποιηθούν μέσα στην χρονιά για την προώθηση και προβολή του νησιού στην Ελλάδα και τις διεθνείς αγορές. Παράλληλα, έκανε ειδική μνεία στην προσπάθεια που γίνεται για την περαιτέρω ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού νησιού, τόσο στην Κέρκυρα, όσο και στα Διαπόντια Νησιά με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν.
Ο κ. Χαλικιόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:  «Μέσα από την υποδειγματική συνεργασία όλων -τοπικής αυτοδιοίκησης και τουριστικών, παραγωγικών και πολιτιστικών φορέων- παράγεται το ασύγκριτο Κερκυραϊκό Πάσχα, που για εμάς λειτουργεί ως μοντέλο για τη διαχείριση της τουριστικής κίνησης. Επικεντρωνόμαστε στην προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κέρκυρας, τον πολιτισμό, τη φύση, τα προϊόντα και τη γαστρονομία, την κερκυραϊκή φιλοξενία. Όλα αυτά τα προβάλλουμε στοχευμένα, με επιλογή κοινών-στόχων και αγορών. Ήδη το 2024 είχαμε εξαιρετικά αποτελέσματα σε ειδικό κοινό εξερευνητικού τουρισμού, ενώ οι υπαίθριες αθλητικές διοργανώσεις μας κερδίζουν συνεχώς σε αναγνώριση και συμμετοχές. Παράλληλα, στηρίζουμε την εξωστρέφεια σε ό,τι αφορά στις πολιτιστικές μας εκδηλώσεις, που στην Κέρκυρα είναι ευάριθμες και εξαιρετικής ποιότητας. Κοινός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι ο μεθοδικός εμπλουτισμός της ταυτότητας του προορισμού, ώστε να διευρυνθεί η τουριστική σεζόν και να αμβλυνθεί η εποχικότητα, κάτι που ήδη συμβαίνει. Αυτό που μένει είναι να εδραιωθεί, και η Κέρκυρα να μπει δυναμικά στον χάρτη του city break, όπως της αρμόζει».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας κ. Χαράλαμπος Βούλγαρης, αναφέρθηκε στην αναβάθμιση των προσφερόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών αλλά και στο ενδιαφέρον που υπάρχει για νέες επενδύσεις. Ιδιαίτερα στάθηκε στις δυνατότητες που υπάρχουν για διαμονή επισκεπτών από όλες τις εισοδηματικές τάξεις.
Ο κ. Βούλγαρης επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής: «Η Κέρκυρα τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά βήματα στην αναβάθμιση των παρεχόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών, κάτι που αντανακλάται τόσο στην ικανοποίηση των επισκεπτών, όσο και στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον προορισμό. Αυτό που επιδιώκουμε ως Ένωση, είναι να διατηρηθεί η ποιότητα και η αυθεντικότητα της φιλοξενίας μας, να στηριχθεί η τοπική οικονομία και να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα του προορισμού. Οι ιδιωτικές υποδομές βελτιώνονται, οι υπηρεσίες εκσυγχρονίζονται και η Κέρκυρα είναι πλέον σε θέση να προσφέρει μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
O πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κέρκυρας κ. Κώστας Μουζακίτης ανέλυσε τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεση του τουρισμού με άλλους κλάδους προς όφελος της τοπικής οικονομίας και της απασχόλησης. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε την ανάγκη περαιτέρω ανάδειξης των τοπικών προϊόντων σε συνεργασία με όλους τους φορείς του νησιού.
Ο κ. Μουζακίτης υπογράμμισε μεταξύ άλλων τα εξής: «Ο τουρισμός είναι η κινητήρια δύναμη για την τοπική οικονομία και την απασχόληση. Με βάση αυτή την πραγματικότητα, εργαζόμαστε για την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του τουριστικού κλάδου και άλλων τομέων, όπως ο πρωτογενής τομέας, η μεταποίηση, οι υπηρεσίες, το εμπόριο και οι κατασκευές, με στόχο την ισορροπημένη και βιώσιμη ανάπτυξη. Ένα καλό παράδειγμα είναι η  δυναμική ανάπτυξη των τοπικών προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο και το κουμ-κουάτ. Είναι όμως ανάγκη να αναπτύξουμε και άλλα παραδοσιακά προϊόντα εκτός από τον πρωτογενή τομέα, όπως στη χειροτεχνία και τη μεταποίηση. Αποστολή μας και είναι η ενίσχυση της τοπικής παραγωγής, η ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας και η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που έχει καθοριστική σημασία για το μέλλον της οικονομίας της Κέρκυρας και την ευημερία των πολιτών της».
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας κ. Δημήτρης Διαβάτης, ανέπτυξε τις φετινές τάσεις από τις βασικές και αναδυόμενες διεθνείς αγορές για το νησί. Επιπλέον, στάθηκε στην ελληνική αγορά που παραδοσιακά λόγω του Πάσχα ανοίγει δυναμικά τη σεζόν για την Κέρκυρα.
Ο κ.  Διαβάτης δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Όσον αφορά στις κύριες αγορές της Κέρκυρας, οι βασικές χώρες προέλευσης επισκεπτών παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Γαλλία, που αντιστοιχούν συνολικά στο 77% περίπου των διεθνών αεροπορικών αφίξεων του νησιού. Ο εσωτερικός τουρισμός είναι επίσης σημαντικός για την Κέρκυρα, που με αιχμή το Κερκυραϊκό Πάσχα, το νησί προσελκύει τους Έλληνες όλο τον χρόνο. Τελευταία παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον από νέες για εμάς αγορές, και μάλιστα υψηλής δυναμικής, όπως οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία, αλλά και η Μέση Ανατολή. Οι tour operators αυτών των χωρών δίνουν μεγάλη σημασία στις υποδομές, όπως το αεροδρόμιο και οι υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές υποδομές, σημεία στα οποία έχουμε πολύ καλές επιδόσεις. Μεγάλη ώθηση για αυτές τις αγορές έχει δώσει η κρουαζιέρα, καθώς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από τις εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών κρουαζιέρας που δεχόμαστε κάθε χρόνο, προέρχεται από αυτές τις αγορές».

.
.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26

Wizz Air introduces six new or modified routes to and from Athens and Thessaloniki in the winter flight schedule of 2025/26. Specifically, the airline will offer routes to Athens from -Bratislava, starting on December 15, 3 times a week, with A321neo aircraft) – Bucharest (Aurel Vlaicu), starting on October 27 and 3 weekly flights. On […]

Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions

Tον πλήρη έλεγχο της κυπριακής εταιρείας Advanced Management Solutions Ltd απέκτησε η REAL CONSULTING, μετά και την κατοχύρωση και του υπολοίπου 40% του μετοχικού κεφαλαίου της.Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σε 2,044 εκατ. ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει του Adjusted LTM EBITDA της εταιρείας, που ανήλθε σε 552 χιλ.ευρώ. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 2 Οκτωβρίου […]

Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism

The Minister of Tourism, Mrs. Olga Kefalogianni, visited Pieria, following an invitation from the Pierian Tourism Development and Promotion Organization (POTAP), as part of actions to strengthen and promote mountain tourism. The Minister began her visit from the Information Center of the Olympus National Park Management Unit, where she was informed about the initiatives to […]

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού

Την Πιερία επισκέφθηκε η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έπειτα από πρόσκληση του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), στο πλαίσιο δράσεων για την ενίσχυση και ανάδειξη του ορεινού τουρισμού. Η Υπουργός ξεκίνησε την επίσκεψή της από το Κέντρο Πληροφόρησης της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, όπου ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες προστασίας του μοναδικού […]

Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025 Με επίκεντρο τις επενδύσεις, τις υποδομές, την τεχνολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025, αναδεικνύοντας τη Ριβιέρα της Αθήνας όχι μόνο ως εμβληματική αστική τοποθεσία, αλλά ως πλαίσιο στρατηγικού διαλόγου για το μέλλον των επενδύσεων […]

Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα

Ο περιορισμός των επισκεπτών, η απόρριψη εσόδων από κρουαζιερόπλοια, ακόμη και η απαγόρευση των θορυβωδών βαλιτσών με ροδάκια είναι η εικόνα που συναντάται συχνά, σχεδόν καθημερινά, στο Ντουμπρόβνικ, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Μάτο Φρανκόβιτς, να προχωρά σε ριζοσπαστικές κινήσεις για να μετατρέψει μία από τις πλέον επιβαρυμένες από τον υπερτουρισμό πόλεις της Ευρώπης ξανά σε […]

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26
  • Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions
  • Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism
  • Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
  • Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Οι ψευδαισθήσεις της δημοσιότητας και η ανάγκη για αυθεντικά πρότυπα
  • Τροχαίο στη Μόρια: 23χρονος τραυματίστηκε σε ανατροπή μοτοσικλέτας
  • Μυτιλήνη: Οδηγός συνελήφθη υπό επήρεια αλκοόλ – Κίνδυνος στον δρόμο!
  • Ο 46χρονος στη Μυτιλήνη που εξαπάτησε ηλικιωμένους για μεγάλα ποσά – 42.000 εύρω
  • Τρόμος στη νύχτα έξω από την Πέτρα: Άλογο πετάχτηκε στο δρόμο – Η οδηγός σώθηκε από θαύμα!
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ