TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η Κάρπαθος σχεδιάζει το τουριστικό της μέλλον με βάση επιστημονικά δεδομένα
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η Κάρπαθος σχεδιάζει το τουριστικό της μέλλον με βάση επιστημονικά δεδομένα

10/04/2025

Η Κάρπαθος χαράζει στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης, βασισμένη σε επιστημονικά δεδομένα για το προφίλ και τις ανάγκες επισκεπτών.

Η Κάρπαθος κάνει βήματα στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού, αξιοποιώντας επιστημονικά δεδομένα που προέκυψαν από την πρώτη φάση ποσοτικής έρευνας για το προφίλ και τη συμπεριφορά των επισκεπτών της. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση ενημέρωσης-διαβούλευσης, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Καρπάθου με το Εργαστήριο Καινοτόμου Τουριστικής Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (iTED Lab) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Η έρευνα αποσκοπεί στην ανάλυση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών της Καρπάθου, εξετάζοντας τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, προτιμήσεις και ανάγκες. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων επικεντρώθηκε στις βασικές τάσεις της τουριστικής κίνησης, με στόχο την καλύτερη κατανόηση του τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση της στρατηγικής τουριστικής ανάπτυξης του νησιού. Παράλληλα, η εκδήλωση αυτή αποτέλεσε έναν τόπο ανταλλαγής απόψεων και προτάσεων, με σκοπό την αναζήτηση και υιοθέτηση νέων πολιτικών και δράσεων για την ενίσχυση της βιωσιμότητας του τουριστικού προϊόντος της Καρπάθου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν πώς τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των τουριστικών υποδομών και υπηρεσιών, ενώ τέθηκαν και ζητήματα που αφορούν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του τουρισμού στο νησί. Η έρευνα αναμένεται να προσφέρει χρήσιμα δεδομένα για την επόμενη φάση του σχεδιασμού του τουριστικού στρατηγικού πλάνου της Καρπάθου, με στόχο την αποτελεσματικότερη προσέγγιση των αναγκών των τουριστών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προορισμού.
Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του Αντιδημάρχου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, κ. Αναστάσιου Μηλιού, ο οποίος ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας με την ακαδημαϊκή κοινότητα για τον ορθό τουριστικό σχεδιασμό. Ο κ. Μηλιός υπογράμμισε ότι οι εν λόγω έρευνες παρέχουν σημαντικά στοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διαμόρφωση στρατηγικών ανάπτυξης του τουριστικού τομέα του νησιού, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα του τουρισμού στην Κάρπαθο.
Η έρευνα υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Καρπάθου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και συγκεκριμένα με το iTED Lab, το οποίο αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς επιστημονικούς φορείς για τον τουριστικό τομέα. Ο Καθηγητής Θεόδωρος Σταυρινούδης, Διευθυντής του iTED Lab, μαζί με τους Επίκουρους Καθηγητές Άννα Κυριακάκη και Αλέξιο-Πατάπιο Κόντη, παρουσίασαν τα αποτελέσματα της Α’ φάσης της έρευνας. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν αφορούν το ταξιδιωτικό προφίλ των επισκεπτών, τις πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν, τις δράσεις προβολής που επηρεάζουν την επιλογή της Καρπάθου ως προορισμού και την ικανοποίηση των τουριστών κατά την παραμονή τους στο νησί.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έφερε στο φως ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των τουριστών. Η σημασία των ψηφιακών πλατφορμών για την επιλογή του προορισμού και την αναζήτηση πληροφοριών, καθώς και η ενίσχυση της προβολής του νησιού μέσω αυτών των μέσων, αναδείχθηκαν ως καθοριστικοί παράγοντες για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος. Παράλληλα, οι επισκέπτες εκτίμησαν ιδιαίτερα τις τοπικές υπηρεσίες και την αυθεντικότητα της εμπειρίας τους στην Κάρπαθο, αν και υπήρξαν περιθώρια βελτίωσης σε συγκεκριμένους τομείς τουριστικής υποδομής και εξυπηρέτησης.
Η συζήτηση που ακολούθησε ανέδειξε τη σημασία της συνεχούς συλλογής αξιόπιστων δεδομένων και της ανάλυσης των τουριστικών τάσεων. Τα δεδομένα αυτά, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο για την ανάπτυξη στρατηγικών που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών και της τοπικής οικονομίας. Τονίστηκε επίσης η ανάγκη για ενεργή συμμετοχή όλων των φορέων του τουρισμού στην Κάρπαθο, προκειμένου να συγκεντρωθούν περισσότερα δεδομένα κατά τη διάρκεια της Β’ φάσης της έρευνας, η οποία θα συνεχιστεί έως τον Σεπτέμβριο του 2025. Η συμμετοχή των τουριστικών επιχειρήσεων, των φορέων και των κατοίκων είναι καθοριστική για την επιτυχία του έργου. Για να διευκολυνθεί η συμμετοχή των τουριστών, έχουν τοποθετηθεί ενημερωτικές αφίσες με QR code σε στρατηγικά σημεία του νησιού, όπως στις πύλες εισόδου και εξόδου, στα τουριστικά καταλύματα και σε δημοφιλή σημεία ενδιαφέροντος. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να συμμετάσχουν στην έρευνα και να συνεισφέρουν με τα δεδομένα τους, ενισχύοντας την ποιότητα των πληροφοριών που συλλέγονται.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσία της Έπαρχου Καρπάθου και Η.Ν. Κάσου, κ. Καλλιόπης Νικολαΐδου, του Αντιδημάρχου Διοίκησης, Οικονομικών, Οργάνωσης και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Νικόλαου Πρωτόπαπα, καθώς και εκπροσώπων των τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων του νησιού. Όλοι οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν στη σημασία της συνεργασίας για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Καρπάθου και την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους επισκέπτες. Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία της έρευνας για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού, προσφέροντας στους φορείς και επαγγελματίες του νησιού τα απαραίτητα εργαλεία για να σχεδιάσουν στοχευμένες πολιτικές και δράσεις. Η Κάρπαθος, αξιοποιώντας σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα, προχωρά μεθοδικά σε έναν πιο υπεύθυνο και αποτελεσματικό τουριστικό σχεδιασμό, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις και τις ανάγκες της εποχής, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την αειφορία και την ποιότητα της τουριστικής εμπειρίας.

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26

Wizz Air introduces six new or modified routes to and from Athens and Thessaloniki in the winter flight schedule of 2025/26. Specifically, the airline will offer routes to Athens from -Bratislava, starting on December 15, 3 times a week, with A321neo aircraft) – Bucharest (Aurel Vlaicu), starting on October 27 and 3 weekly flights. On […]

Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions

Tον πλήρη έλεγχο της κυπριακής εταιρείας Advanced Management Solutions Ltd απέκτησε η REAL CONSULTING, μετά και την κατοχύρωση και του υπολοίπου 40% του μετοχικού κεφαλαίου της.Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σε 2,044 εκατ. ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει του Adjusted LTM EBITDA της εταιρείας, που ανήλθε σε 552 χιλ.ευρώ. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 2 Οκτωβρίου […]

Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism

The Minister of Tourism, Mrs. Olga Kefalogianni, visited Pieria, following an invitation from the Pierian Tourism Development and Promotion Organization (POTAP), as part of actions to strengthen and promote mountain tourism. The Minister began her visit from the Information Center of the Olympus National Park Management Unit, where she was informed about the initiatives to […]

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού

Την Πιερία επισκέφθηκε η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έπειτα από πρόσκληση του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), στο πλαίσιο δράσεων για την ενίσχυση και ανάδειξη του ορεινού τουρισμού. Η Υπουργός ξεκίνησε την επίσκεψή της από το Κέντρο Πληροφόρησης της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, όπου ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες προστασίας του μοναδικού […]

Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025 Με επίκεντρο τις επενδύσεις, τις υποδομές, την τεχνολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή οι τριήμερες εργασίες του Athens Riviera Forum 2025, αναδεικνύοντας τη Ριβιέρα της Αθήνας όχι μόνο ως εμβληματική αστική τοποθεσία, αλλά ως πλαίσιο στρατηγικού διαλόγου για το μέλλον των επενδύσεων […]

Κροατία: Το Ντουμπρόβνικ πολεμά τον υπερτουρισμό με ριζικά μέτρα

Ο περιορισμός των επισκεπτών, η απόρριψη εσόδων από κρουαζιερόπλοια, ακόμη και η απαγόρευση των θορυβωδών βαλιτσών με ροδάκια είναι η εικόνα που συναντάται συχνά, σχεδόν καθημερινά, στο Ντουμπρόβνικ, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Μάτο Φρανκόβιτς, να προχωρά σε ριζοσπαστικές κινήσεις για να μετατρέψει μία από τις πλέον επιβαρυμένες από τον υπερτουρισμό πόλεις της Ευρώπης ξανά σε […]

Γιατί οι εταιρείες δεν αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων από επαγγελματικά ταξίδια

Λιγότερο από το 40% των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο δημοσιοποιούν το αποτύπωμα άνθρακα της δραστηριότητας των επαγγελματικών ταξιδιών τους, σύμφωνα με μελέτη της Areka Consulting. Η έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα το Παρίσι έδειξε ότι, παρόλο που το 62% των εταιρειών που διερεύνησε αναφέρουν δημόσια τις εκπομπές πεδίου 1, 2 και 3, μόνο το 37% αναφέρει συγκεκριμένα τις […]

Ποιο είδος ταξιδίων οδηγεί την τουριστική ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό

Οι ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέφεραν τον αθλητισμό και τη μουσική ως τους κύριους λόγους για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Hilton. «Ο αθλητικός και ψυχαγωγικός τουρισμός γίνεται μια από τις καθοριστικές ταξιδιωτικές τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η F1 ηγείται της προσπάθειας», δήλωσε ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Hilton. Η έρευνα διαπίστωσε […]

Οι τοπ «Instagrammable» πόλεις των ΗΠΑ

Τις πιο instagrammable πόλεις των ΗΠΑ αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Rivers Wall Art, ενός εκδοτικού οίκου τέχνης. Οι ερευνητές ανέλυσαν πάνω από 895 εκατ. αναρτήσεις στο Instagram με hashtag για συγκεκριμένες τοποθεσίες για 25 από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Νέα Υόρκη, με τους δήμους της να κατατάσσονται ως το Νο. 1 «αστικό φωτογραφικό […]

Ιορδανία : +7,5% στα τουριστικά έσοδα το 8μηνο του 2025

Ο τουριστικός τομέας της Ιορδανίας έχει ανακάμψει αισθητά το 2025. Μετά από μια πτώση το 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 7,5%, φτάνοντας συνολικά τα 5,33 δισ. δολάρια στους πρώτους οκτώ μήνες. Αυτή η θετική μετατόπιση, ενισχυμένη από την αύξηση σχεδόν 15% στους τουριστικές επισκέψεις, έρχεται σε έντονη αντίθεση με την πτώση των εσόδων κατά περίπου […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Wizz Air | Six new connections to Athens and Thessaloniki in the winter of 2025/26
  • Στην Real Consulting ο πλήρης έλεγχος της Advanced Management Solutions
  • Olga Kefalogianni in Pieria – Promoting Olympus and mountain tourism
  • Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
  • Η Ριβιέρα της Αθήνας ως διεθνές brand: Από την κοσμοπολίτικη παράδοση στην έξυπνη πόλη του αύριο

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • Οι ψευδαισθήσεις της δημοσιότητας και η ανάγκη για αυθεντικά πρότυπα
  • Τροχαίο στη Μόρια: 23χρονος τραυματίστηκε σε ανατροπή μοτοσικλέτας
  • Μυτιλήνη: Οδηγός συνελήφθη υπό επήρεια αλκοόλ – Κίνδυνος στον δρόμο!
  • Ο 46χρονος στη Μυτιλήνη που εξαπάτησε ηλικιωμένους για μεγάλα ποσά – 42.000 εύρω
  • Τρόμος στη νύχτα έξω από την Πέτρα: Άλογο πετάχτηκε στο δρόμο – Η οδηγός σώθηκε από θαύμα!
  • Δυτικές συνοικίες: «Κύριοι του ΑΣ είστε υπαίτιοι για όσα συμβαίνουν!»
  • Χατ τρικ σε ασίστ ο Λιονέλ Μέσι! (VIDEO)
  • Ώρα πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ!
  • ΠΑΟΚ, τώρα πρέπει να αντιδράσεις!
  • Οι αριθμοί του Κηφισιά – ΑΕΚ
  • Δύσκολη έξοδος και πρεμιέρα για ΠΑΟΚ!
  • Στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι
  • Ετοιμάζει ταξίδι για… Τέξας ο Πινέδα – Πότε θα επιστρέψει
  • Οι δύο αποστολές του Μπαλντίνι και το ερώτημα με Παπαδημητρίου
  • ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ