TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

  • HOME
    • ΠΗΓΗ-1
    • ΠΗΓΗ-2
    • ΠΗΓΗ-3
    • ΠΗΓΗ-4
    • ΠΗΓΗ-5
    • ΠΗΓΗ-6
    • ΠΗΓΗ-7
    • ΠΗΓΗ-8
    • ΠΗΓΗ-9
    • ΠΗΓΗ-10
    • ΠΗΓΗ-11
    • SOURCE-1
    • SOURCE-2
  • ISLANDS NEWS
  • SPORTS
  • LIVE GREEK TV
You are here: Home / ΕΛΛΗΝΙΚΑ / Η ισορροπία στο Sales Mix των resort ξενοδοχείων: Ο χρυσός κανόνας 30-30
ειδήσεις ρόδος - ορθόδοξη ελλάδα - διασημότητες - τεχνολογία - σωματική υγεία - Αλουμινάδες Ρόδος - lindos private boat trips - lindos rental boats - lindos rent a boat - lindos rent a car - theologos rhodes hotels - weddings lindos- stegna studios rhodes- faliraki travel agency - rhodes weddings - ροδος ψυχολογος - car rental rhodes - villas karpathos - άμυνα

Η ισορροπία στο Sales Mix των resort ξενοδοχείων: Ο χρυσός κανόνας 30-30

24/07/2025

Η RevitUp προτείνει στρατηγική 30-30 για resort hotels, ενισχύοντας direct πωλήσεις και μειώνοντας την εξάρτηση από OTA’s.

Σύμφωνα με την έρευνα Hotel Distribution Outlook 2024 της Skift Research, μέχρι το 2030 οι απευθείας κρατήσεις (direct bookings) αναμένεται να ξεπεράσουν αυτές των OTA’s. Το 2025, οι direct πωλήσεις αποτελούν το 30% των συνολικών κρατήσεων, ενώ οι OTA’s κατέχουν μερίδιο 50%. Το 2030, αυτό αλλάζει με τις direct πωλήσεις να φτάνουν πάνω από 40% των συνολικών κρατήσεων, ενώ οι OTA’s να μειώνονται στο 35%.

Ωστόσο, η πραγματικότητα στα resorts της Μεσογείου διαφέρει. Οι εξαρτήσεις από Tour Operators παραμένουν ισχυρές και οι επενδύσεις σε direct πωλήσεις είναι ακόμα περιορισμένες. Πολλοί ξενοδόχοι δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει στρατηγικές που ενσωματώνουν ουσιαστικά τα online και direct κανάλια, χάνοντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και ανεξαρτησίας.
Η προσέγγιση της RevitUp.direct
Η RevitUp αντιμετωπίζει τις πωλήσεις των ξενοδοχείων resort ως ένα ενιαίο σύνολο, συνδυάζοντας τόσο τις στατικές όσο και τις δυναμικές τιμές σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική. Μέσα από στοχευμένο πλάνο πωλήσεων και ολιστική προσέγγιση, βοηθά τα ξενοδοχεία να επιτύχουν ισορροπία στο sales mix τους και να μειώσουν σταδιακά την εξάρτησή τους από μονομερείς ή παραδοσιακές πηγές εσόδων.
Αξιοποιώντας αναλυτικά δεδομένα, παρακολουθώντας συστηματικά την απόδοση, διαμορφώνοντας κουλτούρα τιμολόγησης ανά κανάλι και εφαρμόζοντας δυναμικές προσαρμογές βάσει των συνθηκών της αγοράς, η RevitUp υλοποιεί αποδοτικά πλάνα πωλήσεων που φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Ο στόχος είναι η καθιέρωση ενός υγιούς, βιώσιμου μοντέλου, το οποίο στηρίζει την ανάπτυξη.
Ο χρυσός κανόνας 30-30
Η στρατηγική της RevitUp βασίζεται σε έναν ξεκάθαρο και φιλόδοξο στόχο: τουλάχιστον το 30% των συνολικών κρατήσεων ενός resort να προέρχεται από online κανάλια, και τουλάχιστον το 30% αυτών των κρατήσεων να πραγματοποιείται απευθείας από την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
Πρόκειται για έναν στόχο ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο, που μπορεί να μετασχηματίσει τη στρατηγική εσόδων κάθε resort και να ενισχύσει ουσιαστικά τη βιωσιμότητα και την ανεξαρτησία της επιχείρησης.
Γιατί έχει σημασία ο στόχος 30-30
Οι direct κρατήσεις προσφέρουν:

  • Υψηλότερο ADR
  • Βελτιωμένο Room Mix (Tier Upsell)
  • Χαμηλότερο κόστος πώλησης
  • Περιορισμένες ακυρώσεις
  • Μεγαλύτερη διάρκεια διαμονής (LOS)
  • Πελατολόγιο πιστό και επαναλαμβανόμενο
  • Ευελιξία για targeted ενέργειες/πακέτα
  • Ενίσχυση Brand & Εμπειρίας
  • Απεξάρτηση από OTA’s

Πώς υποστηρίζει η RevitUp.direct τα Ξενοδοχεία Resort
Η RevitUp αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη για κάθε ξενοδοχείο resort που επιδιώκει ένα ισορροπημένο, αποδοτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης.
Δημιουργεί ιστοσελίδες υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες performance marketing μέσω πλατφορμών όπως Google Ads, Meta (Facebook & Instagram), Bing και Expedia. Ενισχύει την παρουσία του ξενοδοχείου στα κοινωνικά δίκτυα και βελτιώνει τη θέση του στις βασικές πλατφόρμες meta search όπως Google Hotel Ads, Trivago, TripAdvisor και HolidayCheck.
Προσφέρει υπηρεσίες Revenue & Sales Management, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό στρατηγικού πλάνου πωλήσεων, τη δυναμική τιμολόγηση ανά κανάλι και segment, τη βελτιστοποίηση της διανομής για Β2Β συνεργασίες με τη χρήση προηγμένων εργαλείων Business Intelligence (BI), προσφέροντας βαθιά ανάλυση δεδομένων και real-time insights που οδηγούν σε τεκμηριωμένες αποφάσεις και συνεχή βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Ακόμα, ενισχύει τις εσωτερικές ομάδες των ξενοδοχείων με εκπαίδευση, μεταφέροντας τεχνογνωσία και χτίζοντας σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας.

Οφέλη από τη συνεργασία με τη RevitUp.direct
Η συνεργασία με τη RevitUp στοχεύει:

  • Στην ουσιαστική αύξηση των απευθείας κρατήσεων
  • Στην ενίσχυση των εσόδων μέσω στρατηγικής τιμολόγησης και βελτιστοποιημένου ADR
  • Στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand
  • Στην προσέλκυση και διατήρηση επισκεπτών υψηλής αξίας

Ο στόχος «30-30» που προτείνει η RevitUp δεν αποτελεί απλώς έναν αριθμητικό στόχο, αλλά μια στρατηγική επιλογή για τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής πωλήσεων σε κάθε resort, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ευελιξία. Κάθε κανάλι πώλησης έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και αδυναμίες, και η προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής βοηθά στην αξιοποίηση του μέγιστου δυναμικού κάθε καναλιού.
Tip
‘Η σωστή κατανόηση των συνεργασιών και η τακτική αναπροσαρμογή των τιμών, σε συνδυασμό με τη συνεχή επικοινωνία με τους συνεργάτες, είναι απαραίτητα στοιχεία για μια επιτυχημένη στρατηγική πωλήσεων.’
Αποτελέσματα στην πράξη
Σε συνεργασίες που έχει υλοποιήσει η RevitUp, η αλλαγή στο sales mix παρατηρήθηκε ήδη από τον πρώτο χρόνο. Πρωταρχικός στόχος είναι η επιτυχία μιας ισχυρής κουλτούρας τιμών η οποία βασίζεται στη συνοχή και τη στρατηγική πωλήσεων του κάθε ξενοδοχείου. Δεν γίνεται για παράδειγμα να δίνει το ξενοδοχείο 80 ευρώ τιμή στον Tour Operator και Online να το πουλάει 350 ευρώ το ίδιο δωμάτιο. Είναι σημαντικό οι τιμές να έχουν συνέπεια μεταξύ των συνεργατών, όπως οι Tour Operators, Travel Agents και B2B συνεργάτες.
Με σωστή ανάλυση των καναλιών πωλήσεων και των διαφημιστικών ενεργειών επιτρέπεται η καλύτερη κατανομή των πόρων και η ενίσχυση των πιο αποδοτικών στρατηγικών, αυξάνοντας τα έσοδα και την κερδοφορία.

Παράδειγμα Ξενοδοχείου
Πριν τη συνεργασία με τη RevitUp, το ξενοδοχείο βασιζόταν κατά 80% σε στατικά συμβόλαια με Tour Operators, με πολύ χαμηλή συμμετοχή των απευθείας κρατήσεων (μόλις 2% από την ιστοσελίδα). Μετά την εφαρμογή ολοκληρωμένης στρατηγικής, το sales mix εξισορροπήθηκε: οι Tour Operators μειώθηκαν στο 60%, ενώ οι απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν στο 15% και των OTAs στο 17%. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ευέλικτο και ισορροπημένο μοντέλο πωλήσεων, με μεγαλύτερο έλεγχο από την πλευρά του ξενοδοχείου και βελτιωμένη κερδοφορία, το οποίο δημιουργεί σταθερές βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη.

Με τεχνολογική κατάρτιση και επιχειρηματικό ένστικτο, ο Δημήτρης Φροσύνης έχει συμβάλει καθοριστικά στην επιτυχία καινοτόμων έργων στην Ελλάδα, την Κύπρο και διεθνώς. Κατέχει πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και λύσεων, με εξειδίκευση στην επιχειρηματική ανάπτυξη και την ψηφιακή καινοτομία στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ως Business Development Manager της RevitUp.direct και συνιδρυτής της HotelFeedback, συνδυάζει στρατηγική σκέψη, ηγεσία ομάδων και τεχνολογική γνώση, σχεδιάζοντας λύσεις που ενισχύουν τη λειτουργική απόδοση και την εμπειρία του πελάτη. Έχει αποδεδειγμένη εμπειρία στη δημιουργία προϊόντων, την ανάπτυξη νέων αγορών και τη διεύρυνση επιχειρηματικών συνεργασιών σε διεθνές επίπεδο. Το ακαδημαϊκό του υπόβαθρο περιλαμβάνει Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων & Διεθνές Εμπόριο και Πτυχίο στη Λογιστική & Χρηματοοικονομική. Επενδύει σε λύσεις που συνδυάζουν την τεχνολογία με το επιχειρείν και οδηγούν σε βιώσιμη ανάπτυξη και ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό.
Source: traveldailynews.gr

Filed Under: ΕΛΛΗΝΙΚΑ Tagged With: from:traveldailynews.gr

Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας

Καθώς το φθινόπωρο «ντύνει» την ελληνική ύπαιθρο με ζεστά χρώματα και αρώματα, η Καστάνιτσα, ένα από τα παλαιότερα τσακωνοχώρια της Αρκαδίας, αποτελεί ιδανικό προορισμό για μία σύντομη αλλά μαγευτική απόδραση.Χτισμένη στις πλαγιές του Πάρνωνα, σε υψόμετρο περίπου 850 μέτρων, η Καστάνιτσα ξεχωρίζει για την αυθεντική αρχιτεκτονική της, τα πέτρινα σπίτια με τις λευκές σκεπές και […]

ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις

Σε επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων κατά 1.200 τ.μ. προχωρά η ΖΑΝΑΕ, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τις αγορές του εξωτερικού, ενώ δρομολογεί για το 2026 την κυκλοφορία νέων προϊόντων στον τομέα του έτοιμου φαγητού, με νέες συνταγές και με ενίσχυση των γραμμών παραγωγής της.Οι εξαγωγές δίνουν ήδη στην εταιρεία, όπως […]

Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης

Χρονιά «αποδόσεων» των επενδύσεων προσβλέπει να είναι το 2025 η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, η οποία το 2024 δέχθηκε σημαντική πίεση στα μεγέθη της κυρίως από την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών που έπληξε την κερδοφορία της.«Το 2025 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι στρατηγικές επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια» […]

Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner

Regional Tourism Youth Congress participants with (l-r) Charles Fernandez, Minister of Tourism of Antigua and Barbuda; Dona Regis-Prosper, CTO Secretary-General; Councillor Tashia Burris, Secretary of Tourism, Tobago; Ian Gooding-Edghill, CTO Chairman and Barbados Minister of Tourism and International Transport; and Marie McKenzie, Senior Vice President of Government and Destination Affairs at Carnival Corporation & plc […]

5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Nessun Dorma at Cinque Terre (Photo Credit: By Food and Travel) Κάθε ταξίδι σε έναν καινούριο προορισμό αποτελεί ευκαιρία γνωριμίας με μια διαφορετική κουλτούρα. Η γαστρονομική παράδοση κάθε τόπου είναι συνυφασμένη με την πολιτιστική ταυτότητά του. Γι’ αυτό, αν θέλετε να κατανοήσετε πραγματικά τα έθιμα και την κουλτούρα μιας χώρας, πρέπει να δοκιμάσετε τις τοπικές […]

Abu Dhabi Art Fair 2025 to Host 140 Galleries From 35+ Countries

Organised by the Department of Culture and Tourism – Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), the Abu Dhabi Art Fair returns this year from 19 to 23 November for its 17th edition with 140 galleries from more than 50 cities from over 35 countries participating.The 2025 edition highlights dynamic art scenes from Nigeria, the Gulf region, […]

WalletHub : Οι 10 κορυφαίες πόλεις των ΗΠΑ για φαγητό

Τις 10 κορυφαίες πόλεις για φαγητό στην Αμερική αποκάλυψε σε πρόσφατη μελέτη του WalletHub. Η τελική λίστα προέκυψε μετά από ανάλυση δεδομένων όπως το μέσο κόστος γεύματος σε εστιατόριο, τα εστιατόρια με αστέρι Michelin, τις καντίνες, τη φρεσκάδα των τροφίμων, τις αγορές αγροτών κατά κεφαλήν και άλλα. Σαφώς, η Καλιφόρνια είναι ένας παράδεισος για τους ταξιδιώτες που αγαπούν το […]

Στα 25,7 δισ. δολαρίων η αγορά σαφάρι έως το 2032 | Τοπ τάσεις

Η αγορά τουρισμού σαφάρι στην Αφρική προβλέπεται να επεκταθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια, λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου ενδιαφέροντος για εμπειρίες άγριας ζωής, οικοτουρισμό και πολυτελή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Persistence Market Research. Με αξία 17,3 δις. δολάρια το 2025, η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί στα 25,7 δις. δολάρια ΗΠΑ έως το 2032, σημειώνοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης […]

Youtube: Ρεκόρ ανόδου στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο | Τάσεις και επιρροές

Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην […]

Ποιες πόλεις των ΗΠΑ διαθέτουν τα καθαρότερα ξενοδοχεία

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν πεντακάθαρα δωμάτια ξενοδοχείων θα πρέπει να επιλέξουν τη Μινεάπολη, η οποία έχει καταταχθεί ως η καθαρότερη αγορά ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την υπηρεσία καθαρισμού κατοικιών maidsailors.com. Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 9.400 ξενοδοχεία σε 123 πόλεις της χώρας με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων. Η Μινεάπολη […]

travel news

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email : admin@news-24.gr, για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε ή πρόβλημα.

tourism news
Σημείωση! * σε κάθε άρθρο, αναγράφεται και η πηγή της ιστοσελίδας του άρθρου.
τουρισμός ελλάδα

Recent Posts

  • Αξέχαστες μυρωδιές, πανέμορφα χρώματα – Ταξίδι στην Καστάνιτσα της Αρκαδίας
  • ΖΑΝΑΕ: Η αύξηση των εξαγωγών φέρνει νέες επενδύσεις
  • Η χρονιά που θα «γλυκάνει» ξανά η Χατζηγιαννάκης
  • Tobago’s Jolé St. John is CTO 2025 Regional Tourism Youth Congress Winner
  • 5 Μοναδικές Γαστρονομικές Εμπειρίες στην Ευρώπη

Categories

  • ENGLISH-US
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
κατασκευή ιστοσελίδας - Rhodes Travel Guide - boat cruises - tours - accommodation
  • ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ: ΚΕΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
  • Παρέμβαση Δημάρχου Ικαρίας για την χορήγηση επιδόματος σίτισης – στέγασης
  • ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ
  • Το τουρκικό ερευνητικό «Πίρι Ρέις» πλέει βόρεια της Λέσβου – Νέα πρόκληση της Άγκυρας με παράνομη NAVTEX στο Αιγαίο
  • Δυναμική παρουσία της Λήμνου στους 36ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες Στίβου στη Χίο. Δείτε LIVE τους αγώνες!
  • Αταμάν: «Σέβομαι τον Ολυμπιακό και τον Μπαρτζώκα – Πάλεψαν ενάντια σε μένα και στη χώρα μου» (vid)
  • Έξαλλος ο Σαρπ Αταμάν: «Να μη σφυρίξουν άλλο ματς αυτοί οι τρεις διαιτητές» (pic)
  • Φυλακούρης: «Ο κ. Αλαφούζος κάνει ό,τι μπορεί, δίνει χρήματα – Γιατί να μείνει ο Κόντης»
  • Παναθηναϊκός: Βαριά ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης
  • Πάει για βασικός ο Ταμπόρδα: Με αλλαγές η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με Ατρόμητο
  • Ξέσπασε ο Γκραντ: «Ας δείξουν λίγο σεβασμό, είμαστε 7 φορές πρωταθλητές Ευρώπης»
  • Φήμες για άφιξη Μπαλντίνι στην Ελλάδα, τι αλλάζει στον Παναθηναϊκό
  • Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά την ήττα από τη Μπαρτσελόνα!
  • Παναθηναϊκός: Πρέπει να βάλει τα χέρια στη φωτιά πριν να είναι αργά
  • Η μπάλα στα χέρια του Αταμάν – Το στοίχημα του Παναθηναϊκού
Privacy & Cookies: This site uses cookies.
To find out more, as well as how to remove or block these, see here: Cookie Policy
TOURISM - TRAVEL NEWS 24.GR @ 2025 - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ